//

Mogelijkheid tot sorteren foto's in 'foto's app'

Mogelijkheid tot sorteren foto's in 'foto's app' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik heb de aangegeven soortgelijke discussies bekeken, en ook al even op google gestruind voordat ik besloot mij aan te melden voor dit forum ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-02-17, 14:30
nixtie nixtie is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2017
Berichten: 3
Standaard Mogelijkheid tot sorteren foto's in 'foto's app'

Goedemiddag,

Ik heb de aangegeven soortgelijke discussies bekeken, en ook al even op google gestruind voordat ik besloot mij aan te melden voor dit forum en een bericht achter te laten.

Ik kom er namelijk niet uit. Mijn Iphone is vorige week gecrasht. Wat er precies is gebeurd kunnen ze me niet vertellen, maar Teleplan heeft een software flash gedaan en nu werkt hij weer. Fijn, maar omdat ik geen backup had of icloud, ben ik al mijn foto's en filmpjes kwijt.

Nu ben ik zo slim geweest om aan vele vrienden en vriendinnen te vragen of ze foto's met mij willen delen via een gedeeld album. Die sla ik vervolgens weer op op mijn telefoon en zo komen ze weer in de map 'alle foto's' terecht. Alles staat nu echt door elkaar i.p.v. op chronologische volgorde. Sommige foto's hebben wel een datum, anderen hebben de datum waarop de foto nu afgelopen week door een vriend met mij gedeeld is.

Is er een mogelijkheid om de foto's handmatig te sorteren in de map 'alle foto's'. Ik weet dat het volgens mij wel mogelijk is wanneer je zelf een nieuwe map aan maakt, maar volgens mij is het niet mogelijk in de basis map toch?

Groet Nick
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-02-17, 08:25
Pleur's schermafbeelding
Pleur Pleur is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Het schone Zuiden met een zachte "G"
Berichten: 239
Standaard

Het is helaas niet mogelijk om foto's te sorteren in Alle Foto's of de Filmrol.
__________________
War, war never changes
  #3  
Oud 23-02-17, 09:44
nixtie nixtie is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2017
Berichten: 3
Standaard

Dank voor je reactie. Vervelend dat dit niet mogelijk is. Ik kon er ook niks over vinden, maar hoopte op een gouden tip.

Is het wellicht wel mogelijk om de foto's er vanaf te halen, en met Itunes weer toe te voegen (en in de foto's zelf de datum aanpassen, zodat er chronologie ontstaat). Of helpt dat niks?
  #4  
Oud 23-02-17, 09:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nixtie Bekijk bericht
...en met Itunes weer toe te voegen (en in de foto's zelf de datum aanpassen, zodat er chronologie ontstaat).
iTunes is zeker geen oplossing. iTunes zet nooit de originele foto op een iDevice maar wel een kopie die aangepast is aan de resolutie van het specifieke iDevice.

Je zou het eens kunnen proberen met PhotoSync. Dus de plaatjes er afhalen met PhotoSync. Dan op een computer de EXIF metadata aanpassen. En dan de foto's terugzetten op de iPhone met PhotoSync.

https://www.photosync-app.com
  #5  
Oud 23-02-17, 09:58
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Misschien is het een oplossing voor u als je in de foto app een album aan maakt en daarin al deze foto plaatst. Dan kun de volgorde van deze foto in dat album wel aan passen (maar dan enkel in dat album en niet in filmrol of zo hé)
  #6  
Oud 24-02-17, 09:13
nixtie nixtie is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2017
Berichten: 3
Standaard

Bedankt, via photosync werkte niet. Denk dat er inderdaad niks anders op zit dan een nieuwe map aanmaken, en daarin sortering aan te brengen. Thanks.
Reageren

Labels
chronologisch, foto's, iphone, sorteren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's sorteren tomdelbarge Muziek, foto & video 37 25-11-13 18:39
Foto: sorteren foto's op ipad mini kemper67 Muziek, foto & video 1 03-11-12 23:01
Foto's sorteren Apple TV 2 ruudd Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 06-09-11 13:58
Foto's en video's sorteren. Spirewit Muziek, foto & video 1 16-06-11 01:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:52.