//

Iphone synchroniseren via MacBook lukt niet door steeds opnieuw wegvallen

Iphone synchroniseren via MacBook lukt niet door steeds opnieuw wegvallen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone wilt niet meer goed aansluiten aan mijn MacBook waardoor ik hem niet meer kan synchroniseren. Elke keer als ik hem aansluit dan valt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-03-17, 13:46
rebeccadavidsson rebeccadavidsson is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 4
Cool Iphone synchroniseren via MacBook lukt niet door steeds opnieuw wegvallen

Mijn iPhone wilt niet meer goed aansluiten aan mijn MacBook waardoor ik hem niet meer kan synchroniseren. Elke keer als ik hem aansluit dan valt hij binnen een seconde weer weg en sluit hij binnen een seconde weer aan, en uit, en aan, etc. Het probleem ligt bij mijn iPhone.
Ik heb andere apple apparaten proberen aan te sluiten aan mijn MacBook en dat lukt wel. Ik heb ook verschillende kabels gebruikt, steeds lukt het weer niet om mijn iPhone aan te sluiten. Wat kan het probleem zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-03-17, 13:49
Guest-20180928213307
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

vuil in de connector?
  #3  
Oud 01-03-17, 13:56
rebeccadavidsson rebeccadavidsson is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 4
Standaard

Ik heb de dock al helemaal schoongemaakt. Hij laadt verder wel gewoon helemaal goed op , maar aansluiten aan mijn MacBook werkt nog steeds niet.
  #4  
Oud 01-03-17, 16:53
Guest-20180928213307
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rebeccadavidsson Bekijk bericht
Ik heb de dock al helemaal schoongemaakt. Hij laadt verder wel gewoon helemaal goed op , maar aansluiten aan mijn MacBook werkt nog steeds niet.
op welke manier is deze schoon gemaakt?
  #5  
Oud 01-03-17, 16:54
rebeccadavidsson rebeccadavidsson is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 4
Standaard

Ik heb er een borsteltje overheen en doorheen gehaald
  #6  
Oud 06-03-17, 12:02
Guest-20180928213307
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

ben je er zeker van dat onderaanin de connector geen stof meer zit? Probeer eens met een tandenstoker!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4s, apps bijwerken lukt niet opnieuw downloaden ook niet AliceV iPhone algemeen 1 25-09-14 09:00
iphone koppeling aan macbook verwijderen + niet synchroniseren maarten325 iTunes 0 28-03-11 14:14
Iphone reboot steeds, herstellen lukt niet! sjoerdjuuh iPhone algemeen 2 26-12-10 12:53
Iphone start steeds opnieuw op! Word steeds erger! djico iPhone algemeen 1 22-08-10 21:11
Iphone start steeds opnieuw op na opnieuw instellen netwerkinstellingen RBG8 iPhone algemeen 0 19-06-10 19:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:22.