//

Pushemail: exchange of mobileme?

Pushemail: exchange of mobileme? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb een Iphone 16GB US die ik wil updaten tot 2.0 om zo pushemail te kunnen gebruiken voor het werk. Maar aangezien ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-08-08, 15:24
frutos frutos is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 2
Standaard Pushemail: exchange of mobileme?

Hey,

Ik heb een Iphone 16GB US die ik wil updaten tot 2.0 om zo pushemail te kunnen gebruiken voor het werk. Maar aangezien ik er niet veel verstand van heb, hoop ik dat jullie mij verder kunnen helpen. De mails komen op mijn werkpc aan via exchangeserver in outlook. Als ik via exchange email, contacten en agenda wil synchroniseren, heb ik een speciaal abo van proximus(onze provider) nodig? Ik zag op hun website dat dit 25€ per maand kost. Is het dan niet beter om dit via mobileme te doen (75€/jaar) en daarbij wordt ook alles op mijn thuismac gesynchroniseerd? Of wat is het grote verschil?

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-08-08, 15:26
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Dan wordt het alleen op je thuis mac gesynct en mobileme heeft nogal kuren en werkt nog niet echt heel goed. heb zelf ook proximus met het 2gb abonnement en laat alle mails op mijn werk komen en dat werkt heel goed. Aan u de keuze dus.

Laatst gewijzigd door macfreaker; 01-08-08 om 15:29.
  #3  
Oud 01-08-08, 15:26
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

verplaatst naar email
  #4  
Oud 01-08-08, 17:36
JLT JLT is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frutos Bekijk bericht
Hey,

Ik heb een Iphone 16GB US die ik wil updaten tot 2.0 om zo pushemail te kunnen gebruiken voor het werk. Maar aangezien ik er niet veel verstand van heb, hoop ik dat jullie mij verder kunnen helpen. De mails komen op mijn werkpc aan via exchangeserver in outlook. Als ik via exchange email, contacten en agenda wil synchroniseren, heb ik een speciaal abo van proximus(onze provider) nodig? Ik zag op hun website dat dit 25€ per maand kost. Is het dan niet beter om dit via mobileme te doen (75€/jaar) en daarbij wordt ook alles op mijn thuismac gesynchroniseerd? Of wat is het grote verschil?
Indien je een Exchange Front End Server hebt (2003 of 2008) die geconfigureerd is voor Outlook Web Access of webmail heb je dit abonnement niet nodig en kan je rechtstreeks syncroniseren met je Exchange server op kantoor. Als servernaam gebruikt je dezelfde servernaam als die je gebruikt voor je mails via webmail te accessen. Klassiek is dit: webmail.bedrijf.xx. Als gebruikersnaam gebruikt je je domain\login met je normale password vanop kantoor. Ik heb ondertussen al veel PDA's geconfigureerd voor access op onze Exchange omgeving en tot nu toe was de iPhone het gemakkelijkst aan de praat te krijgen.

Het abonnement van Proximus biedt je een pushmail-service aan indien je de nodige serverinfrastructuur niet ter beschikking hebt binnen je eigen bedrijf.
  #5  
Oud 01-08-08, 20:18
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Het abonnement van Proximus biedt je een pushmail-service aan indien je de nodige serverinfrastructuur niet ter beschikking hebt binnen je eigen bedrijf.
Je kan bij proximus (en nee, ik werk niet voor dit bedrijf) een abo afsluiten voor internet in verschillende vormen en deze heb je wel nodig indien je de bedrijfserver wilt benaderen van ergens anders. Is bij mij ook zo. Tenzij je ergens Wi-Fi hebt dan kan het ook.
Reageren

Labels
exchange, mobileme, pushemail, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Exchange email op iphone zonder exchange server iNiels iPhone algemeen 0 12-02-09 10:26
Proximus en pushemail op exchange frutos Proximus 1 11-02-09 19:23
MobileMe & Exchange juriaan22 iTunes 8 21-08-08 16:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:27.