//

Geen GPS na update 2.01

Geen GPS na update 2.01 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 3G. Ik heb nog geen 3G netwerk van T-mobile, omdat ik nog in de 3 maanden opzegtermijn van vodafone zit. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-08-08, 14:20
jabeling jabeling is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard Geen GPS na update 2.01

Hallo,

Ik heb een iPhone 3G. Ik heb nog geen 3G netwerk van T-mobile, omdat ik nog in de 3 maanden opzegtermijn van vodafone zit.

Tot eergisteren werkte de GPS echter perfect als ik verbonden was met een Wi-Fi netwerk. Sinds de update naar 2.01 zie ik wel de google kaarten, maar kan de GPS mijn lokatie niet vinden. Het kleine wieltje linksonder blijft eindeloos draaien...

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Groet!
Johannes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-08-08, 15:12
Rambouzi Rambouzi is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Almere
Berichten: 25
Standaard

Hoi,

Ook ik heb sinds een paar dagen de iPhone 3G. Ik heb echter gelijk geupdate naar 2.0.1, zonder eerst alles te testen met 2.0. Ik weet dus niet of het wel heeft gewerkt. Maar zowel GPS als Bluetooth werkt bij mij ook niet. Pas vanaf 28 september kan ik gaan bellen via T-mobile i.v.m. nummerbehoud.

Is het de update of het feit dat de simkaart niet werkt? De rest, zoals Wi-Fi, werkt geweldig.

Iemand??!

Gr.
Remco
Almere
  #3  
Oud 09-08-08, 01:40
jabeling jabeling is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Heb op een Apple forum een (tijdelijke) oplossing gevonden.

Na het uitschakelen van 3G in de instellingen en het daarna opnieuw opstarten van de iPhone deed de GPS het weer.

vreemd...

Ik ben benieuwd wat er straks gebeurd als mijn abbo ingaat en wel 3G ga gebruiken.

Groet!
Johannes
  #4  
Oud 09-08-08, 12:39
Rambouzi Rambouzi is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Almere
Berichten: 25
Standaard

Ik heb het ook geprobeerd en .... het werkt!

Heel vreemd. De GPS werkt nu dus. Duurt wel lang voor ie iets ontvangt.

Helaas heeft het niet geholpen voor de bluetooth . Die blijft niets detecteren, ondanks dat mijn Jabra oortje er naast ligt. Ook andere Bluetooth apps, zoals mijn Laptop en (orange/online) router met bluetooth zijn niet zichtbaar. Blijft staan op "Zoeken...". Heeft iemand dáár een oplossing voor gevonden?

Om de 3G uit te zetten ga je naar
Instellingen/Algemeen/Netwerk en zet 3G uit. Start daarna de iPhone opnieuw op. Maar dat wist je vast al.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom: GPS kwijt na update 3G naar OS4 Norah iPhone Navigatie 4 15-07-10 19:34
Geen GPS Signaal na update 3.1.2 WeirdMano iPhone algemeen 2 19-03-10 15:32
Hardware: GPS werkt niet meer na 3.0 update!! vcau32 iPhone Navigatie 52 23-07-09 12:33
Hardware: gps doet het niet meer na update naar 2.1 alexzwaal iPhone Navigatie 20 18-03-09 17:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:13.