//

Wie Weet Hoe Je Je Iphone Kan Open Maken

Wie Weet Hoe Je Je Iphone Kan Open Maken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) wie van jullie weet trouwens hoe je je iphone open kan maken. heb namelijk een nieuwe cover gekregen black (matt) maar ik kweet niet hoe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-11-07, 11:22
Junior Junior is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 20
Standaard Wie Weet Hoe Je Je Iphone Kan Open Maken

wie van jullie weet trouwens hoe je je iphone open kan maken. heb namelijk een nieuwe cover gekregen black (matt) maar ik kweet niet hoe je hem open kan maken. kunnen jullie me helpen??????????

alvast bedankt..

mvg JuNioR
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-07, 11:33
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

https://forum.iculture.nl/iphon...light=batterij

Hier staat het in uitgelegd. Je moet wel speciale tools hebben....Kijk naar de handleiding, en als dit je niet verder helpt,op Youtube zijn er ook een aantal filmpjes
__________________
___________________________________________________________________________________________
"Will Work For Bandwidth"
  #3  
Oud 05-11-07, 12:01
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crunch81 Bekijk bericht
https://forum.iculture.nl/iphon...light=batterij

Hier staat het in uitgelegd. Je moet wel speciale tools hebben....Kijk naar de handleiding, en als dit je niet verder helpt,op Youtube zijn er ook een aantal filmpjes
Ai, succes, die krengen zitten belachelijk goed dicht, zal wel een uurtje vloeken worden

1. haal een paar guitaarplectrums (dun, maar stevig). Dan deze guide volgen:
Kurrent's Guitar Pick Iphone Iphone Disassembly

Als je dat zwarte kapje eraf hebt en de schroefjes los, kun je met een schroevendraaier bij dat groene pijltje in stap 4 wikken, zodat je een klein kiertje krijgt... Daarna een creditcard/bankpas gebruiken en deze met geweld van onder naar boven duwen (dus als alles meezit heb je uiteindelijk je bankpas met d elange kant aan de zijkant tussen je iPhone zitten...

't is een hoop gekloot en ik heb de case er een beetje bij beschadigd (en dat schroefgat uit stap 4 afgebroken)... Maar jij hebt toch een nieuwe achterkant, dus maakt weinig uit dan

Uiteindelijk klikt alles wel weer goed in elkaar trouwens, zelfs zonder die ene extra schroef... Mooi systeem is het...

Laatst gewijzigd door matthijst; 05-11-07 om 12:13.
  #4  
Oud 12-08-08, 10:43
harryvt harryvt is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: helmond
Berichten: 6
Standaard Iphone openen

Ik heb in mijn eerste generatie iphone een kapotte Earphone of de telefoon plug is defect gezien de speaker bij telefoneren niet meer werkt, handsfree en koptelefoon werken perfect.

ik heb veel gelezen over dat met het herhaald in en uit pluggen van de koptelefoon de speaker weer moet werken maar helaas.

nu heb ik veel forums en youtube films gezien over het open maken van de iphone maar het lukt me niet de metalen kap te verwijderen, (de kunstof antenne cover was geen probleem)

ik heb de schroevendraaier op de aangegeven plaatsen gezet, maar ik vervorm alleen maar de aluminium case en ook bij mij breekt het bevestigings lipje van de case af.

het lijkt wel of de case vast gelijmd zit ? iemand nog suggesties ? en weet iemand of de case te vervangen is met de case van de 3G toestel ?
  #5  
Oud 18-11-08, 15:42
Denis Denis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Gent (BE)
Berichten: 31
Standaard

M'n iphone werkt nog 100% perfect maar ziet er echt niet meer uit, en ik ben van plan m'n beschadigde case en gekraste lcd frontje te vervangen met één van onderstaande modellen (op ebay te vinden)
http://cgi.benl.ebay.be/Black-Metal-Back-Cover-Housing-Fascia-For-Apple-IPhone_W0QQitemZ310101490438QQcmdZViewItemQQptZUK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches?hash=item310 101490438&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1399%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318

iemand hier enige ervaring mee? ik heb vooral enorm schrik m'n iphone naar de knoppen te helpen. Heb al enige filmpjes bekeken waarbij ze alles losmaken (incl. de lcd-display) en eerlijk gezegd, niet gemakkelijk. Of toch?? Wie hier heeft dit reeds zelf gedaan?

TIPS/ERVARINGEN/REACTIES ??
  #6  
Oud 08-04-09, 12:08
peet1959 peet1959 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 1
Standaard

ik heb mijn iphone laten vallen nu reageerd nergens meer op zef he opladen gaat niet meer en kijg hem ook niet meer uit
  #7  
Oud 08-04-09, 13:17
Vassili's schermafbeelding
Vassili Vassili is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 193
Standaard

als je je iPhone in dfu modus zet miss? (check wiki)
  #8  
Oud 08-04-09, 13:21
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peet1959 Bekijk bericht
ik heb mijn iphone laten vallen nu reageerd nergens meer op zef he opladen gaat niet meer en kijg hem ook niet meer uit

Modbreak:

Svp ontopic blijven!

  #9  
Oud 12-02-11, 10:47
Buis Buis is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 8
Standaard

met een zuignapje is het een piece of cake
zie: YouTube - How to open the iphone 3G/3Gs
  #10  
Oud 12-02-11, 11:18
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

kijk gewoon hier: iPhone 3G Repair Manual - iFixit
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #11  
Oud 26-02-11, 00:22
Jamalietjuh Jamalietjuh is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Breda
Berichten: 88
Standaard

Hoi allemaal nu even een heel andere vraag.

heb mijn iphone 2e hands gekocht werkt perfect maar was benieuwd hoe oud hij is ben daar achter gekomen maar er moet nog garantie op zitten maar op de apple site staat van niet.

wat nu ?
  #12  
Oud 26-02-11, 08:26
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamalietjuh Bekijk bericht
Hoi allemaal nu even een heel andere vraag.

heb mijn iphone 2e hands gekocht werkt perfect maar was benieuwd hoe oud hij is ben daar achter gekomen maar er moet nog garantie op zitten maar op de apple site staat van niet.

wat nu ?
Apple geeft 1 jaar garantie. Maar T-Mobile geeft 2 jaar. Heb je de bon dan kun je bij T-Mobile terecht. De leeftijd van het toestel kun je (bij benadering) hier controleren.

Apple Serial Number Info // Decode your Mac's serial number!
  #13  
Oud 26-02-11, 11:44
Jamalietjuh Jamalietjuh is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Breda
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Apple geeft 1 jaar garantie. Maar T-Mobile geeft 2 jaar. Heb je de bon dan kun je bij T-Mobile terecht. De leeftijd van het toestel kun je (bij benadering) hier controleren.

Apple Serial Number Info // Decode your Mac's serial number!
Ik heb de bon niet meer kan ik het niet anders aantonen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wie weet hoe je een thma wijzigd via winterboard van afterhours? justrememberme13 Jailbreak apps en thema's 1 06-03-11 14:42
wie weet waar ik deze thema kan downloaden?? richardwrx03 Jailbreak apps en thema's 3 25-11-10 16:50
Weet iemand hoe je mail mappen kan maken in een Iphone 4 RobWes iPhone algemeen 2 29-08-10 14:06
wie weet hoe je een iphone op een ipod kan laten lijken? haagsegoof iPhone algemeen 15 22-06-10 20:56
Wie weet waar je deze wallpaper kan vinden?? PriZe Ringtones en Wallpapers 3 18-01-08 16:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:41.