//

"T9" probleem op iPhone (aanvullen en corrigeren ingetikte tekst)

"T9" probleem op iPhone (aanvullen en corrigeren ingetikte tekst) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik heb mijn iPhone (origineel) ingesteld op nederlands. echter bij het intikken van tekst komt ie toch steeds met engelse / amerikaanse woordjes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-08-08, 10:23
Ermo Ermo is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar Ermo
Standaard "T9" probleem op iPhone (aanvullen en corrigeren ingetikte tekst)

hallo allemaal, ik heb mijn iPhone (origineel) ingesteld op nederlands. echter bij het intikken van tekst komt ie toch steeds met engelse / amerikaanse woordjes en het lukt me niet om dat uit te zetten en bij het indrukken van de spatie staat dat worrd er automatisch. vind dat erg vervelend.

kan ik dit ergens instellen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-08-08, 10:59
macron macron is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Gronsveld
Berichten: 326
Standaard

Ga eens naar instellingen/Algemeen/Landinstellingen. Kijk hier bij toetsenborden. Daar kun je instellen welke en hoeveel toetsenborden je wilt gebruiken. Waarschijnlijk staat bij jou ook het engelse/amerikaanse toetsenbord aan. Kies je ervoor beiden (of meer) toetsenborden naast elkaar te gebruiken, vind je bij het intoetsen van tekst een klein wereldbolletje links onder aan je toetsenbord. Elke keer dat je er op klikt verschijnt je toetsenbord in een andere (vooraf ingestelde) taal. Wil je je nederlandse T9 hebben, hoef je dus alleen je nederlandse toetsenbord in te stellen. Wil je het door T9 voorgestelde woord niet gebruiken, moet je even op het kleine vierkantje drukken boven in dit woord.
__________________
Thoughts become things ... choose the good ones !!
  #3  
Oud 13-08-08, 11:13
Ermo Ermo is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar Ermo
Standaard

dank je...dat was het idd...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"slide to unlock/ontgrendel" tekst veranderen?? knuster Jailbreak apps en thema's 299 24-01-12 01:02
Statusbalk tekst: "iPad" na snowbreeze hoekstra89 Jailbreak [archief] 3 06-07-10 07:58
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
"Ontgrendel" tekst aanpassen in eigen naam Yvarladze iPhone algemeen 28 26-09-08 21:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:04.