//

outlook

outlook discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik ben Theo en ben altyd een verwoed PALM fan geweest of nog ben! Het volgende is er aan de hand ik ben als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-11-07, 23:25
theo theo is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 3
Standaard outlook

Hallo ik ben Theo en ben altyd een verwoed PALM fan geweest of nog ben!
Het volgende is er aan de hand ik ben als een blok voor de Iphone gevallen en heb hem voor waarschijnlijk veel te veel geld gekocht maar goed ik ben er blij mee!
Nu heb ik bijna alles aan de pruttel maar als ik iets in de Iphone invoer word dat tijdens sinken in Itunens niet in outlook bijgewerkt.
Als je in Itunens in INFO kijkt zie ik de mogelijkheid om "op deze Iphone gemaakte,agenda of contactpersonen,"maar kan deze niet aanklikken omdat ze licht grijs zijn!!!!
Wie weet hoe dit werkt of wat ik fout doe????
Alvast bedankt iedereen voor het lezen en ik hoop dat iemand mij kan helpen .
Groetjes Theo
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-11-07, 23:51
shorty's schermafbeelding
shorty shorty is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 282
Standaard

Theo, de iPhone is inderdaad een super apparaatje!

Ik verplaats je topic ff naar het juiste forum...
  #3  
Oud 07-11-07, 00:25
Freek's schermafbeelding
Freek Freek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Breda
Berichten: 463
Standaard

Theo, weet je zeker dat je Outlook hebt op je pc, en niet OutlookExpress?
__________________
iPhone 8GB - AppleTV - MacBook Pro - Airport Extreme
  #4  
Oud 07-11-07, 21:30
theo theo is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 3
Standaard outlook

het is inderdaad \outlook 2003
het vreemde is dat de sincronisatie voor de rest goed verloopt maar alleen als je iets op de Iphone in de agenda of in contacten opslaat dan gaat dat met sincen niet naar outlook.
Hoe zou je de mogelijkheid van Iphone naar comp. kunnen activeren?
  #5  
Oud 07-11-07, 22:45
Freek's schermafbeelding
Freek Freek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Breda
Berichten: 463
Standaard

Vreemd Theo, blijkbaar ziet iTunes niet dat Outlook op je pc staat, vandaar dat het lichtgrijs is. Staat Outlook wel in de map "program files"? Heb je anders de mogelijkheid om Outlook eens te déinstalleren en opnieuw te installeren?
  #6  
Oud 09-11-07, 15:08
theo theo is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 3
Standaard

Hallo Freek,de Iphone ziet volgens mij wel dat hij met outlook moet sinken want bij de vraag met welke agenda moet Iphone sinken staat OUTLOOK vermeld.Hij doet dat voor de rest ook allemaal prima ,ook met de comp. op mijn werk.Wat ik ook in agenda en contacten bijwerk ,het gaat allemaal goed tijdens sinken.En ook op mijn werk krijg ik het zelfde te zien "op deze Iphone gemaakte afspraken bijwerken in deze comp." is ook lichtgrijs en is niet te selecteren. "erg jammer"
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen 'Outlook' aanvinken om te laten synchroniseren in Outlook. miguellio iTunes 11 02-02-11 21:36
Windows: taken outlook stéphanie21 Desktop-applicaties 3 28-08-10 14:34
Itunes neemt outlook adres niet over (geen outlook syn) HELP! Puddinkie26 iTunes 1 04-06-10 10:29
wijziging outlook express naar microsoft outlook 2007 FIST2000 iTunes 0 11-03-10 23:42
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express gillio04 iPhone algemeen 8 28-04-08 12:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:34.