//

Bootstrap failed, see Console log!

Bootstrap failed, see Console log! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) wat te doen bij deze error (in het programma apptap installer) bij het unlocken van een iphone gr zou het kunnen dat na een herstel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-11-07, 22:28
karel karel is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 18
Exclamation

wat te doen bij deze error (in het programma apptap installer) bij het unlocken van een iphone

gr

zou het kunnen dat na een herstel van mijn itunes met mijn iphone (firmware 1,1,1) ik de verkeerde apptap installer heb want ik kan alleen maar 1,0,0 en 1,0,1 en 1,0,2 kiezen of wordt de iphone na een herstel in itunes volledig op nul gezet?

karel

Laatst gewijzigd door iCulture; 07-11-07 om 22:39. Reden: Voor de zoveelste keer samengevoegd
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Problemen Jailbreak 4.2.1 FAILED Failed en nog eens Failed hezzens Jailbreak 19 28-08-11 11:35
Mobile Chat Log-in DJ-Xtremer iPhone Apps 1 04-10-08 17:36
Iphone Gaming Console?!? SlickAxe Archief 4 09-03-08 23:03
Bootstrap failed, see Console log! Koes Unlock [archief] 3 08-02-08 21:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:28.