//

Iphone crasht door teveel dingen tegelijk doen?

Iphone crasht door teveel dingen tegelijk doen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisterenavond was ik nog even een app aan het downloaden op mijn iphone maar had geen zin om daarop te wachten (duurt bij mij altijd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-08-08, 12:26
dorus dorus is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 71
Standaard Iphone crasht door teveel dingen tegelijk doen?

Gisterenavond was ik nog even een app aan het downloaden op mijn iphone maar had geen zin om daarop te wachten (duurt bij mij altijd wel 5 minuten ofzo :S) dus ging ik even op het internet. Toen reageerde de pagina van het internet niet meer (komt volgensmij omdat die die app aan het installeren was), dus ik probeerde telkens verder naar onder te scrollen maar dat werkte dus niet. Daarna probeerde ik uit en in te zoomen maar dat werkte dus ook niet. Heb daarna een aantal keren op de home knop gedrukt maar die deed ook niks. Toen mijn iphone maar neergelegd en na ongeveer 1 minuutje kwamen er allerlei flitsten op het scherm, en meteen daarna werd het scherm even zwart en begon die opnieuw op te starten. En je raad het al, het appeltje bleef maar staan en deed dus niks meer verder.

Mijn vraag is dus of andere mensen dit probleem ook hebben?
En zijn er ook mensen die met zekerheid kunnen zeggen waar dit probleem aan ligt?


Mijn vraag is dus niet hoe je dit moet oplossen want dat weet ik na 2 vorige crashes nu wel.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-08-08, 13:50
M1ch3l M1ch3l is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 165
Standaard

Ja dat installeren duurt zo lang dat je maar op internet gaat of met een andere programma gaat prutsen. Dit is volgensmij sowieso een recept voor crashen dus dat probeer ik maar niet meer. Ben nu voor de 2e keer aan het herstellen, ook heel irritant dat dat +2 uur duurt. Ik las ergens dat een tijdelijke fix zou zijn om niet meer dan 3 springboards met programma's te hebben en dat er in september een update komt die alle problemen met crashen oplost.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vele dingen doen het gewoon niet ploppy iPhone algemeen 4 10-11-09 10:16
[iPhone 3GS] Dingen doen zonder een toegangscode in te vullen S¡mon iPhone algemeen 4 28-06-09 20:08
Als ik iPhone aansluit op PC, crasht die PC! wa moet ik doen??? alec m iPhone algemeen 5 16-04-08 14:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:08.