//

HI simkaart met eindeloos online internet

HI simkaart met eindeloos online internet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraag over het probleem met mijn iphone 3g. De iphone komt uit het buitenland en heb hem unlocked met een turbosim. Ontvangst ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 15-09-08, 01:53
tsjung tsjung is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard Iphone 3G kan niet op internet met Hi eindeloos online

Ik heb een vraag over het probleem met mijn iphone 3g. De iphone komt uit het buitenland en heb hem unlocked met een turbosim. Ontvangst is perfect en kan er goed mee bellen.
Het enige probleem is dat ik niet op internet kan. Met de vorige iphone kon dat met geen enkele probleem.
Ik heb een Hi onbeperkt abonnement. Ik zie ook geen blokje met bolletje naast mijn provider staan, of een 3G teken.
Wanneer ik safari open krijg ik: Safari kan de pagina niet openen omdat er geen internetverbinding actief is. Ook heb ik de velden van APN etc correct ingevuld.
Maar helaas nog steeds geen internet. Ik heb ook al een aantal verschillende up en downgrades van verschillende firmwares er op gezet maar dat helpt dus niet.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Nog een ander probleem is. Wanneer ik bij de grens zit bijv. van belgie...en ik wil op het nederlands netwerk, dan kan ik nergens handmatig het netwerk beheren.
Bij de vorige iphone ging dat wel, toen stond er in het menu : aanbieder --> KPN of Mobistar, toen kon je zelf handmatig een netwerk kiezen..

Hopelijk kunnen jullie me helpen met deze problemen

Mvg,

Tyc
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #22  
Oud 15-09-08, 19:13
Martijn@iPhoneForum Martijn@iPhoneForum is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tsjung Bekijk bericht
...
Wanneer ik safari open krijg ik: Safari kan de pagina niet openen omdat er geen internetverbinding actief is. Ook heb ik de velden van APN etc correct ingevuld.
Maar helaas nog steeds geen internet. ...
Probeer deze oplossing eens: https://forum.iculture.nl/f18/i...e-fw2-0-a.html
  #23  
Oud 15-09-08, 19:15
tsjung tsjung is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

thnx man, had ik ook al geprobeerd maar lukt ook niet echt vaag...
Nog andere oplossingen?
  #24  
Oud 16-09-08, 20:08
Martijn@iPhoneForum Martijn@iPhoneForum is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tsjung Bekijk bericht
thnx man, had ik ook al geprobeerd maar lukt ook niet echt vaag...
Nog andere oplossingen?
Verder suggesties heb ik niet. Bel de klantenservice eens van KPN/Hi. Misschien is GPRS niet ingeschakeld.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hi eindeloos online doen of niet? Echt eindeloos? iPown Overige providers Nederland 7 09-01-10 01:42
geen GPRS op 2G met Hi eindeloos online mhoutman iPhone algemeen 0 23-09-09 15:43
3GS met HI en eindeloos online Pino Overige providers Nederland 16 02-07-09 14:30
Eindeloos Online op 2G, wel internet geen youtube Demon Hunter Overige providers Nederland 4 28-03-09 17:10
Geen internet met 'hi eindeloos online' op iPhone 3G, wie kan me helpen??? mauriceiphone3g iPhone algemeen 5 29-01-09 20:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:45.