//

Probleem bluetooth Ford

Probleem bluetooth Ford discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan mijn iphone niet verbinden met mijn bluetooth carkit in de auto. De carkit is ingebouwd in mijn Ford Focus(blaupunkt FX 5 inch) van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-09-08, 23:45
stefaan stefaan is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard Probleem bluetooth Ford

Ik kan mijn iphone niet verbinden met mijn bluetooth carkit in de auto.
De carkit is ingebouwd in mijn Ford Focus(blaupunkt FX 5 inch) van juli 2008.
Volgens de Ford dealer ligt het probleem bij de iphone aangezien deze al dient te werken vanaf 1.1.4

Ik zie ford audio wel verschijnen op mijn iphone alleen ze maken geen verbinding met elkaar.
Heeft iemand een idee hoe dit kan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-07-09, 14:39
MrGG MrGG is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard Bij mij werkt het ook niet.

Dinsdag heb ik mijn (eerste) iPhone 3GS gekregen en ik kan 'm ook niet pairen met het ingebouwde ford audio systeem (ook een blaupunkt 5" - Business Pack).

Nog geen oplossing gevonden. Als jij een oplossing hebt gevonden, geef het dan a.u.b. even door.

Grt,

MrGG
  #3  
Oud 02-07-09, 16:09
mbraeke1 mbraeke1 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lummen, Belgie
Berichten: 12
Standaard

Hallo,

Ik heb verleden week de pairing van mijn iPhone (1ste gen) verwijderd en mijn nieuwe iPhone 3GS gepaird. Werkt zonder problemen.

Ik heb het nieuwe model van de Modeo (BT zit bij mij op de default SONY installatie).

Tot nog toe geen enkel probleem gezien. Ik heb BT steeds aanstaan op de iPhone en wanneer ik in de wagen zit, connecteert deze steeds zonder meer. Geen enkele manipulatie van mijnentwege nodig.

Cheers,
Mario
  #4  
Oud 25-12-09, 09:59
boy1308 boy1308 is offline
 
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Sint-Truiden
Berichten: 173
Standaard

ik heb nieuwe Fiesta en met mijne nieuwe 3gs werkt het perfect! erg tevreden over.. nu nog enkel zoeken hoe ik Iphone kan gebruiken met muziek via bluetooth ipv minijack...
  #5  
Oud 21-01-10, 17:42
akk akk is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

met mijn saab lukt het ook niet meer. wel nokia, maar geen iphone. Bij een oudere versie van de software lukte het trouwens wel
  #6  
Oud 22-01-10, 08:16
Xyper Xyper is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 11
Standaard

Bij mij geen problemen met de Ford Focus (1,5 jaar oud) in combinatie met de 3GS.
  #7  
Oud 19-04-10, 20:53
patrickkoning patrickkoning is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard

Had het probleem ook met m'n 3GS 16Gb, opgelost door de iPhone-naam (iPhone van xxxxx) te verkorten tot 'pietje' of 'gerrit'. Vervolgens kreeg ik probleemloos verbinding.
  #8  
Oud 20-04-10, 09:50
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickkoning Bekijk bericht
Had het probleem ook met m'n 3GS 16Gb, opgelost door de iPhone-naam (iPhone van xxxxx) te verkorten tot 'pietje' of 'gerrit'. Vervolgens kreeg ik probleemloos verbinding.
Heb enkele dagen met huurwagen gereden Peugeot 308, van eerste keer probleemloos verbinding met BT, verbinden, code ingegeven en werkte perfect.
  #9  
Oud 24-07-10, 17:03
DaCaSe DaCaSe is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem in m'n ford mondeo. Hij vindt Ford Audio wel maar kan niet koppelen. Als ik op Ford Audio klik, draait het wieltje maar kan geen code invoeren. Iemand al enig idee waar dat aan ligt. Ik heb een 3gs 3.1.3
  #10  
Oud 24-07-10, 17:20
repmeer repmeer is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 26
Standaard

Probleem heb ik ook met Ford Focus van mei 2008. Toen ik mijn iphone 3G net had werkte het ook niet. In diverse andere ford's van dat bouwjaar geprobeerd en daar werkte het wel. Na een update van de firmware van de Blaupunkt FX werkte het nog steeds niet echter na een paar maanden probeerde ik het nog eens en toen werkte het opeens wel. Heel vreemd. Eenmaal gekoppeld geen problemen meer gehad. Onlangs ontkoppelt en zie daar niet meer koppelen. De garage adviseerde ook om eens de accu los te koppelen maar dat hielp ook niet. Ik hoop dat mijn iPhone 4 die binnenkort komt het wel doet.
  #11  
Oud 24-07-10, 17:44
repmeer repmeer is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 26
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickkoning Bekijk bericht
Had het probleem ook met m'n 3GS 16Gb, opgelost door de iPhone-naam (iPhone van xxxxx) te verkorten tot 'pietje' of 'gerrit'. Vervolgens kreeg ik probleemloos verbinding.
Bedankt voor deze tip. Dit hielp bij mij ook. Dus dit gaat wellicht ook helpen voor de topicstarter.
  #12  
Oud 31-07-10, 18:03
DaCaSe DaCaSe is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Ben bij de Ford dealer geweest en het schijnt aan de bluetooth module te liggen. In een andere mondeo koppelt de iPhone namelijk wel. Nieuwe module is besteld, dus hopelijk binnenkort weer handsfree bellen.
  #13  
Oud 09-08-10, 20:05
averschuren averschuren is offline
• iOS 4.1
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Berkel Enschot
Berichten: 5
Standaard

Hoe verander je de iPhonenaam?
Groetjes,

Ad verschuren
  #14  
Oud 10-08-10, 07:44
repmeer repmeer is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door averschuren Bekijk bericht
Hoe verander je de iPhonenaam?
Groetjes,

Ad verschuren

Als je even had gezocht op het forum had je het antwoord al gevonden

Naam iPhone wijzigen in iTunes - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 4, iPhone 3G S en iPhone 3G
  #15  
Oud 11-12-10, 15:32
Roding Roding is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard Geen verbinding met iphone en ford

Ik heb net gelezen dat wanneer je naam van je Iphone verandert dat het wel werkt.
En dit klopt, ook ik heb mijn naam van mijn Iphone verandert en kreeg meteen contact.
Bizar maar het werkt.
  #16  
Oud 30-09-11, 20:14
sjefweyman sjefweyman is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 1
Standaard Bluetoothverbinding met Ford

Verkort je naam van je Iphone in de linkerkolom van Itunes door erop te klikken en vervolgens een nieuwe (korte naam) in te tikken. Synchroniseer vervolgens en je kunt gewoon de verbinding tot stand brengen.
Succes
  #17  
Oud 30-09-11, 21:00
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Op zich fijn dat je de moeite neemt een oplossing te delen. Alleens is dit topic bijna een jaar oud. De vraag is dan ook hoe actueel het probleem nog is ,en of het uberhaupt nog wel bestaat.
  #18  
Oud 01-10-11, 00:18
repmeer repmeer is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjefweyman Bekijk bericht
Verkort je naam van je Iphone in de linkerkolom van Itunes door erop te klikken en vervolgens een nieuwe (korte naam) in te tikken. Synchroniseer vervolgens en je kunt gewoon de verbinding tot stand brengen.
Succes
Oplossing stond al in het topic als je moeite had genomen om het te lezen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 oktober 2011 om 00:20 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debroei Bekijk bericht
Op zich fijn dat je de moeite neemt een oplossing te delen. Alleens is dit topic bijna een jaar oud. De vraag is dan ook hoe actueel het probleem nog is ,en of het uberhaupt nog wel bestaat.
Ja het probleem bestaat nog steeds als je naam te lang is ik heb het nog eens uit getest. Te lange naam gaat fout.


@moderator.
Topic kan eigelijk wel gesloten worden. Oplossing van het probleem staat vermeld
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone via Aux aansluiten in Ford Focus werkt niet marsman iPhone algemeen 13 18-09-13 20:09
Bluetooth-pc probleem stevendeen iPhone algemeen 4 09-05-11 12:07
Bluetooth probleem Gryta1 iPad algemeen 18 25-02-11 16:43
Bluetooth probleem CharlieCharlo Archief 6 05-08-09 14:03
Bluetooth probleem Komkommer Unlock [archief] 2 08-01-08 21:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:50.