//

email komt niet

email komt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, van de week winpwn 2.5 uitgevoerd, is prima gegaan. Alleen met email een tweetal problemen. 1/ Alleen als ik een emailaccount (pop) aanmaak ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-09-08, 17:35
bp.degraaf bp.degraaf is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 5
Standaard email komt niet

Beste allemaal, van de week winpwn 2.5 uitgevoerd, is prima gegaan. Alleen met email een tweetal problemen.

1/ Alleen als ik een emailaccount (pop) aanmaak blijft die verrifyen. Hij pakt hem niet. Ik had drie accounts op firmware 1.4. Die zijn gewoon netjes meegegaan naar 2.0 en werkte daar prima. Echter 1 van de 3 accounts heb ik verwijderd en opnieuw aangemaakt en nu haalt die met exact dezelfde gegevens geen mail meer op?? Hoe kan dat??

2/ Ook met het aanmaken van een exchange account haalt die niets op? Op het bedrijf zien ze dan hij contact maakt, maar ophalen ho maar.

Heeft iemand dit probleem ook gehad en weet die de oplossing voor voor 1 of beide problemen?

Hoor het graag

Groetjes Bernard
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan omdg iPhone algemeen 13 30-10-10 22:37
Waarom komt GreenPois0n niet? iDavid Jailbreak 2 10-10-10 12:19
telefoonscherm komt niet terug elvisdemier Archief 6 20-11-09 14:49
email of sms als er bijna regen komt? borgqueenx iPhone Apps 4 12-11-09 22:50
Email komt laat binnen MCNO iPhone algemeen 6 14-04-08 22:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:59.