//

Letters S en Z werken niet in SMS en contacten

Letters S en Z werken niet in SMS en contacten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ben tegen een raar probleem aan gelopen: gisteren mijn hagelnieuwe I-Phone aan de praat gekregen (TMobile). Alles leek leuk en aardig, maar bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-09-08, 13:46
Mary Mary is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 9
Unhappy Letters S en Z werken niet in SMS en contacten

Hallo allemaal,

Ben tegen een raar probleem aan gelopen: gisteren mijn hagelnieuwe I-Phone aan de praat gekregen (TMobile). Alles leek leuk en aardig, maar bij het intoetsen avn een naam waarin de letter S voorkomt kwam ik erachter dat - wat ik ook doe - mijn IPhone die letter niet pakt. Even het hele alfabet afgegaan en probleem lijkt zich op 2 posities voor te doen: de S en de Z (zitten ook recht onder elkaar). Daarna geprobeerd een tekstbericht te maken, wederom hetzelfde probleem. Nu echter een vreemd aspect van deze issue: als ik een notitie maak doen deze letters het wel gewoon. Dit is toch raar??? Heb me suf gegoogled, maar ziet er niet naaruit dat dit een gangbaar probleem is. Weet iemand of ik iets verkeerd doe?

Thanks!

Gr. Mary
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-09-08, 10:13
Vinzzz Vinzzz is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 33
Standaard

Ik zou zeggen dat het aan de software ligt of dat je touchscreen niet helemaal goed werkt. Misschien dat je het beste even terug kunt gaan naar de winkel. Er staat me iets bij dat je een gekocht apparaat binnen 7 werkdagen mag retourneren als je ontevreden bent. Als dat idd klopt, dan zou ik een andere iPhone vragen.

Succes!
  #3  
Oud 10-09-08, 10:49
Mary Mary is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 9
Standaard Thanks, ga idd ff bellen

Ik ga inderdaad TMobile even bellen, want ook de E geeft vaak (niet altijd) problemen. Zeer vreemd dit. Meedenken wordt gewaardeerd, top Vinzzz!
  #4  
Oud 10-09-08, 10:50
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Een restore proberen of updaten naar 2.0.2?
  #5  
Oud 10-09-08, 12:16
Mary Mary is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 9
Standaard 1: upgrade, 2: repareren

Net T-mobile gebeld. Het lijkt niet aan het touchscreente liggen, want dat werk verder goed, alleen die bepaalde letters (ook de E) geven problemen. Ga vanavond upgraden naar 2.02. Als dat niet helpt wordt het apparaat gerepareerd. Ik geef wel ff door of die update afdoende is.
  #6  
Oud 10-09-08, 22:24
Mary Mary is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 9
Thumbs down Van de regen in de drup...

Hmm, nieuwe versie gedonwload, is ook goed gegaan want zie ik in mijn instellingen. Helaas doen nu nog meer letters het niet. Nogal irritant dit! Ga morgen TMobile maar bellen. Heb nog niet eens met dat ding gebeld of muziek geluisterd!
  #7  
Oud 10-09-08, 22:50
Vinzzz Vinzzz is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 33
Standaard

Dan wordt het denk ik toch opsturen vanuit de T-Mobile shop. Al krijg je dan wel een nieuwe vermoed ik.

Heb je al ergens kunnen vinden hoe dat zit met het retourneren van een aankoop binnen 7 dagen? Want in dat geval zouden ze je meteen een nieuwe moeten geven en dan ben je hem niet kwijt.

Idd vervelend voor je. Je gaat geen abonnement aan voor twee jaar om vervolgens met een foon te zitten die het niet goed doet.
  #8  
Oud 11-09-08, 07:55
Ironis Ironis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 196
Standaard

Dit lijkt me toch echt een compatibiliteitsfout tussen software en hardware. Bepaalde onderdelen van de software lijken de hardware niet erg goed aan te sturen. Terugbrengen dus. Succes!

Maak wel aanspraak op de 7 dagen niet goed garantie, want anders wordt hij opgestuurd en duurt het 2 tot 3 weken voor je hem terug krijgt!
Reageren

Labels
contacten, letters, namen, sms, touchscreen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten, Sms geschiedenis terughalen stefanof iPhone algemeen 5 20-07-10 13:51
Windows mail + Contacten + sms kaartjes iTunes 3 21-11-09 22:44
Mijn sms balloon wil maar niet werken! dagmarvandersluis iPhone algemeen 4 04-10-09 13:11
sms toetsen werken niet allemaal peter1687 iPhone algemeen 2 11-01-09 18:03
Bij het smsen zie ik niet hoeveel letters ik verbruikt heb.. orli Archief 3 23-04-08 12:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:26.