//

Iphone 3G Hype

Iphone 3G Hype discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb inmiddels 3 weken ervaring met de iPhone 3G en het is natuurlijk een prachtig ding (qua uiterlijk) Ik ben alleen nogal wat rare ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-09-08, 02:14
er!k er!k is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Wink Iphone 3G Hype

ik heb inmiddels 3 weken ervaring met de iPhone 3G en het is natuurlijk een prachtig ding (qua uiterlijk) Ik ben alleen nogal wat rare belemmeringen en probleempjes tegen gekomen.
- Installatie kan alleen via registratie iTunes.. geeft me een Bill Gates watching you ++ gevoel. Maar goed, je wilt nu eenmaal bij de Apple community horen dus druk overal OK op (weet ook niet wat er gebeurd maar dat zien we wel)
- die camera... ben inmiddels al 5 jaar in de weer met een Sony Ericsson P910i en wilde ff filmpje maken met de iPhone... not... tja, kon ik al 5 jaar...
- Die Timer klikjes en wieltje, heel sexy, maar als je je wekker wil zetten val je in slaap voordat je hem hebt ingesteld. Maar goed, ik kies voor de iPhone dus dat moet ik nu leuk vinden.
- Wi-Fi, cool, maar eerst moest ik mij router (voordeur) aanpassen naar een lager security level.. maar dan werkt ie goed.
- GPS, echt een aanwinst.. maar wanneer gaat ze ook praten? Zit steeds bijna tegen een boom aan onder het rijden...
- toetsenbord... was gewend aan alfa-nummeriek, ik moet nu switchen tussen verschillende modes.. lastig SMSen als je ook met cijfers en leestekens wil werken.
- Batterij gaat niet echt lang mee, paar uurtjes, maar dat komt vast omdat ik alles aan het uitproberen ben... en aan het genieten van het mooie uitzicht.
- Bluetooth.. wilde mijn contacts en fotos over beamen... werkt niet.. alleen mijn Jabra earplug werkt ermee begrijp ik nu..
- Open source applicaties, was inmiddels gewend om vrij te kiezen wat ik wilde installeren. Kan niet meer, de iTunes PC Hooft Shop. Ik heb nog nooit software gekocht en dat wil ik graag zo houden...
- Tja, je kan ermee bellen... maar kan ie dan wat kleiner? een bluetooth device van 4*7 (maat Nano ofzo) zou wel leuk zijn!
-Safari... wat is dat nu weer? leuke browser maar constant foutmeldingen als je wilt downloaden. Safari in Afrika geeft me een gevoel van vrijheid, deze Safari is gewoon een Zoo.

OK, ik had de specs kunnen lezen... maar ja, ik verwachtte toch iets meer inhoud en geen -2000 functionaliteit. Nu zit ik voor mijn gevoel met een mooi dom blondje van een hype terrasje aan de PC Hooft opgescheept... Mooi, maar kost klauwen met geld en doet niet meer dan missionarishouding
En na 6 jaar gewend te zijn geweest aan een 3 G-Spot ben ik nog even op zoek naar de iPhone finishing touch..
Ben dus eigenlijk weer op zoek naar een slim creatief blondje uit Zweden/Finland .... of Japan...

Cheers,
Er!k
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-09-08, 09:14
Ironis Ironis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 196
Standaard

Ik snap een groot deel niet helemaal. Veel dingen waren van te voren bekend, zeker omdat je hem in augustus hebt gekocht.
- Gratis software? Kan prima, maar dan moet je jailbreaken. Het is maar wat je wil..
- Bluetooth? Waarom synchroniseer je plaatsjes niet met iTunes?
- Safari: prima browser wat mij betreft. Ik snap overigens niet wat je probeert te downloaden dat 'ie foutmeldingen geeft. Ik weet wel dat je erg goed websites zal kunnen bekijken, beter dan met je SE of een WM telefoon..
- Batterij heb je deels zelf in de hand: niet browsen? zet dan 3G uit, niet google maps gebruiken? Zet dan je GPS uit. Geen Wi-Fi netwerk? zet dan je Wi-Fi uit!
Het is vrij eenvoudig om stroom te sparen, zet alles uit wat je op dat moment niet nodig hebt en je batterij gaat een stuk langer mee. Overigens, een gemiddelde smartphone met zo'n groot scherm zuipt nu eenmaal energie. De iPhone gaat trouwens wel langer mee qua batterij dan mijn oude MDA Pro.
- Zoals je zegt: veel dingen is wennen, zoals toetsenbord, beperkte cameramogelijkheden, draaischijftimer etc.. Je kan zeggen wat je wil, het werkt wel gelikt!

Al met al ben ik het met een aantal dingen wel eens, een aantal dingen niet. Het is nu eenmaal geen Sony Ericsson of Winschoft Mobile. Het is nu eenmaal geen cameratelefoon, maar een iPod waarmee je kunt bellen en voor de leukigheid nog een fotootje mee kan schieten.
Als je veel foto's en filmpjes wil maken moet je een Cybershot telefoon komen (oftewel: een camera waarmee je kan bellen). Voor internetten, gaming (toekomst) en muziek heb je nu eenmaal een iPhone nodig
Reageren

Labels
ervaring, hype



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:03.