//

Telefoon nummers opslaan maar niet zien?

Telefoon nummers opslaan maar niet zien? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) He mensen, Paar dagen geleden had ik dit probleem: http://www.iphoneclub.nl/forum/f28/i...-iphone-2.html Heb daarna alles weer gereset en tlefoon nummers die ik op de computer had staan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-09-08, 15:14
nielsbrooimans nielsbrooimans is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: ghghgh
Berichten: 23
Standaard Telefoon nummers opslaan maar niet zien?

He mensen,

Paar dagen geleden had ik dit probleem: https://forum.iculture.nl/f28/i...-iphone-2.html

Heb daarna alles weer gereset en tlefoon nummers die ik op de computer had staan op de telefoon gezet.

Nu heb ik het probleem als iemand me belt en ik wil het nummer opslaan ik heb niet tussen mijn contacten zie staan. We bij laatste oproepen en smsjes komt de naam te staan maar als ik ze zoek in mijn telefoon nummer lijst kan ik ze niet vinden.

iemand enig idee hoe dit kan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-08, 18:44
nielsbrooimans nielsbrooimans is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: ghghgh
Berichten: 23
Standaard

omhoog met dat bericht!
  #3  
Oud 07-11-09, 18:05
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard

Iknheb hier ook al ergens een bericht over geplaatst, maar niemand tegen gekomen met een eventuele oplossing. Ik heb dit probleem ook nog steeds. Heel vervelend. Ik heb een salon en nieuwe klanten die mij nu bellen kan ik niet opslaan via de recent lijst. Ik moet het nummer opschrijven en opslaan in het adresboek rechtstreeks. Erg omslachtig en zeker een fout in de software....maar waar?? Inmiddels iemand die het probleem herkent en een oplossing heeft?

Groetjes Francis
  #4  
Oud 07-11-09, 18:25
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Ik heb de klacht afgelopen week ook van een aantal klanten vernomen dat zij dit probleem hadden met hun iPhone. Ben toch wel aan het vermoeden dat er ergens een bug in zit.

Wellicht dat het een bugje in nieuw iTunes versie zit, want zowel iPhones met oudere als de nieuwere 3.1.2 firmware lijken de problemen te hebben. En ik hoor er pas sindskort over dat deze klachten er zijn. Of zitten jullie al langer met deze klachten?
  #5  
Oud 07-11-09, 19:25
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Ik heb de klacht afgelopen week ook van een aantal klanten vernomen dat zij dit probleem hadden met hun iPhone. Ben toch wel aan het vermoeden dat er ergens een bug in zit.

Wellicht dat het een bugje in nieuw iTunes versie zit, want zowel iPhones met oudere als de nieuwere 3.1.2 firmware lijken de problemen te hebben. En ik hoor er pas sindskort over dat deze klachten er zijn. Of zitten jullie al langer met deze klachten?
Heb net nog even via google gezocht en kwam op een engeltalige site waar ook veel mensen dit probleem hebben. Hun hebben een oplossing gevonden die werkt. Helaas niet voor mij. Hier is de link A new contact created from recent calls in iPhone is not added to Google Contacts. In fact, it vanishes! - Google Mobile Help

Ik heb het geprobeerd, maar helaas voor mij werkt het nog niet. Ik sync altijd met adress boek op de mac en niet via google ofzo. Bij mij waren de instellingen dus al zoals hun aangeven. Maar heb inderdaad de functie 'default account' niet bij instellingen>mail, contact, calander>contacten. Er staat bij mij alleen 'sorteer' en 'toon'

Haal jij uit bovenstaande link mss meer info dan ik. Of zou je met deze info iets kunnen bedenken wat voor mij wel zou kunnen werken? Ik heb daar een stuk minder verstand van helaas....

Oja...ik heb itunes versie 9. Weet niet meer of het installeren van deze versie en het opkomen van het contactprobleem tegelijk viel....
  #6  
Oud 09-11-09, 12:28
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard

Nou...ben vanmiddag weer aan het klussen geweest. Wat ik heb geprobeerd:

-itunes ge-upgrade
-iphone hersteld vanuit itunes (daarna niet meer opnieuw gejailbreakt)
-iphone nogmaals hersteld met aan/uit en home knop gekoppeld aan itunes.

Niets heeft geholpen. Elke keer na het terugzetten van de backup krijg ik weer dezelfde fout. Ik ben er wel achter, dat de fout zich niet voordoet op een 'lege' iphone. Toen ik op de schone iphone (nog niet gesynct in itunes dus) het nummer dat me belde wilde opslaan via de recent call list kwam hij gewoon zichtbaar in mijn contactenlijst te staan.

Wat ik nu wil proberen is de iphone als nieuwe iphone configureren in itunes. Ik wil alleen mijn notities en sms-berichten wel terug zetten. En toen stuitte ik op een ander probleem......als ik met diskaid in de root folder wil, dan kan ik er niet in. 'root folder' is grijs en kan ik niet aanklikken. Toen ik dit probeerde zat de jailbreak er nog wel gewoon op, dus daar ligt het niet aan. Heb de nieuwe versie van diskaid gedownload en meteen gekocht aangezien de trial was verlopen. Maar ook dat maakt geen verschil. Heb hier al even gezocht naar dat probleem, maar kom enkel tegen dat dit normaal is bij een niet gejailbreakte iphone en die van mij was dat nog wel op het moment dat ik hem aan diskaid koppelde vanmiddag.

Weet iemand waar dat aan kan liggen?

En zodra dat probleem dan verholpen is.....waar in de roots kan ik het sms en notitie bestandje vinden. Ik neem aan dat ik die, na het opnieuw configureren in itunes, weer op de iphone kan zetten toch?

Laatst gewijzigd door iScorpio; 09-11-09 om 18:15.
  #7  
Oud 17-01-11, 02:22
danenan danenan is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 6
Standaard

hebben jullie dit inmiddels opgelost? Wij hebben hetzelfde probleem!
alvast bedankt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
telefoon nummers perryjong iPhone algemeen 1 24-09-10 18:55
Telefoon nummers in vreemd formaat Dunno1970 iPhone algemeen 7 02-02-10 19:10
Telefoon nummers overzetten zeghetmaar Archief 7 25-11-09 11:57
Foto: Foto's staan op Iphone maar kan ze niet meer zien gitano Muziek, foto & video 3 08-09-09 23:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:26.