//

iPhone gaat niet meer van 'favorieten' scherm naar menu

iPhone gaat niet meer van 'favorieten' scherm naar menu discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Mijn iPhone is blijven hangen in het favorieten scherm, vanaf daar kan ik naar recent/contacten/toetsen/voicemail. Als ik op de knop druk onderaan (waar je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-09-08, 22:24
pengz pengz is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 4
Standaard iPhone gaat niet meer van 'favorieten' scherm naar menu

Hoi
Mijn iPhone is blijven hangen in het favorieten scherm, vanaf daar kan ik naar recent/contacten/toetsen/voicemail. Als ik op de knop druk onderaan (waar je naar alles teruggaat) krijg ik geen effect, ik kan hem ook niet uitzetten vanaf hier. De computer herkent hem wel, maar laadt hem niet op.
Ik ben nu de nieuwste firmware en intunes aan t downloaden, zou dit het probleem verhelpen of is er iets anders aan de hand?
Alvast bedankt!
Judith
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-09-08, 23:09
pengz pengz is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 4
Standaard

Nieuwe firmware geinstalleerd en opgelost! Sorry voor het voorbarige topic.. ik had het zelf niet eens door dat er een nieuwe firmware was totdat een vriendin me er op wees die zelf niet eens een iphone heeft, maar het gewoon gelezen had..
  #3  
Oud 12-09-08, 23:59
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Je kan dan gewoon (als je het opgelost hebt) op het ''stopbordje'' drukken zodat je topic gesloten word

Off-topic
Zou je dan je profiel kunnen aanpassen naar de juiste Firmware. Thanks

__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iPhone gaat niet meer naar Stand-by! Mr.nightsea iPhone algemeen 0 24-01-11 19:44
Muziek: Niet alle muziek van itunes gaat naar mijn iphone, help? GasGasR6 Muziek, foto & video 9 22-05-10 22:11
Windows: update van iphone 8 naar versie 9 gaat niet wilreiner iTunes 1 14-03-10 12:47
iPhone 1e gen.: unlocken van 2g gaat niet (meer) arcovandermeij Unlock 1 26-08-09 19:08
Upgrade naar 2.0.2 mislukt herstellen gaat ook niet meer RoSolo iPhone algemeen 2 03-09-08 09:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:06.