//

Fout (6) tijdens herstelactie

Fout (6) tijdens herstelactie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg mijn Iphone 3G niet meer aan de praat na een herstelactie die ik heb uitgevoerd. Het begon allemaal met het crashen van vrijwel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-09-08, 10:19
thomasos thomasos is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Exclamation Fout (6) tijdens herstelactie

Ik krijg mijn Iphone 3G niet meer aan de praat na een herstelactie die ik heb uitgevoerd. Het begon allemaal met het crashen van vrijwel alle gedownloade apps (via app store). Standaardapps zoals Safarie/mail en bellen enz. werkten wel.

Ik heb eerst via de 'oude versie' van I-tunes dmv syncen geprobeerd de boel aan de praat te krijgen, echter geen succes (voorheen wel).

Daarna heb ik Itunes 8 en firmware 2.1 binnen gehaald en geprobeerd de 2.1 firmware te installeren. Maar dit lukte niet omdat ik de melding kreeg dat ie in herstelmodus staat en ik dit eerst moest uitvoeren. Herstelactie uitgevoerd maar dit eindigt in 'fout (6)'.

Krijg mijn Iphone dan ook niet verder dan het scherm met het Ituneslogo en usb-stekker (DFU-modus geloof ik).

Heb rondgezocht op diverse fora:

Daarna allerlei herstelacties geprobeerd met icm de powerbutton en de homeknop. Eerst opstarten met beide knoppen dan homeknop vasthouden na eerste verbinding met itunes etc etc.

Recoverycyclus loopt wel maar heeft uiteindelijk geen succes, blijft fout (6) melden. Ik kom dus niet verder dan eerst het appellogo en daarna het Ituneslogo.

Mogelijk dat de herstelactie met een oude itunesversie wel loopt maar ik weet niet hoe ik daar aanmoet komen omdat deze bij apple niet meer vindbaar is.

Wie heeft er, naast opsturen naar apple, de gouden tip?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-09-08, 10:34
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

itunes logo + stekker = Recovery mode.

Jij moet zorgen dat de iPhone in [wiki]DFU[/wiki] mode komt Dan zul je prima kunnen herstellen
  #3  
Oud 13-09-08, 11:59
thomasos thomasos is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Heb itunes 8 op een andere PC geinstalleerd en firmware 2.1 geinstalleerd etcetc. En nu lukt het dus wel. Voor mij een wijze les en bij deze een tip voor anderen. Lukt het recoveren niet, probeer eens een andere PC.

Dank U.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Slide for emergency na fout tijdens updaten TearSong iPhone algemeen 4 12-08-10 13:14
onbekende fout tijdens overzetten diesel iTunes 2 03-08-10 10:32
onbekende fout (-69) tijdens foto's synchroniseren evita1987 iTunes 2 10-02-10 10:48
[Cydia] Fout tijdens downloaden van programma francebramie Jailbreak apps en thema's 9 04-02-09 17:48
fout tijdens jailbreak ndaniels Unlock [archief] 7 15-01-08 11:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:38.