//

gesprek beëindigen gaat moeizaam

gesprek beëindigen gaat moeizaam discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hey Sinds de 2.1 update ( heb ik een probleem met het beëindigen van een gesprek. Als ik op ''stop gesprek'' druk dan wordt de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-09-08, 10:52
toasted cookie toasted cookie is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard gesprek beëindigen gaat moeizaam

hey
Sinds de 2.1 update ( heb ik een probleem met het beëindigen van een gesprek. Als ik op ''stop gesprek'' druk dan wordt de verbinding wel verbroken (ik hoor de ander niet meer) maar volgens mijn iPhone gaat het gesprek gewoon door want hij blijft de gesprekstijd doortellen, en na 20 sec ongeveer stopt het gesprek en kom ik in het hoofdmenu. Ik zou graag willen weten of er meer mensen met dit probleem zijn en of er wat aan te doen is. Want dit is gewoon irritant en extra onnodige kosten.

Alvast bedankt,

Tom
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-09-08, 22:18
Vassili's schermafbeelding
Vassili Vassili is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 193
Standaard

een keer herstellen misschien
  #3  
Oud 25-09-08, 13:19
Solari Solari is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 48
Standaard Gesprek beeindigen lukt niet.

Heeft iemand ook problemen met het beeindigen van gesprekken?
Als ik een gesprek wil beeindigen blijft de tijd gewoon doorlopen. Pas na 10 seconden wordt het gesprek pas daadwerkelijk beeindigd.
  #4  
Oud 25-09-08, 13:28
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

samengevoegd
  #5  
Oud 30-12-08, 15:26
L3ON L3ON is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toasted cookie Bekijk bericht
hey
Sinds de 2.1 update ( heb ik een probleem met het beëindigen van een gesprek. Als ik op ''stop gesprek'' druk dan wordt de verbinding wel verbroken (ik hoor de ander niet meer) maar volgens mijn iPhone gaat het gesprek gewoon door want hij blijft de gesprekstijd doortellen, en na 20 sec ongeveer stopt het gesprek en kom ik in het hoofdmenu. Ik zou graag willen weten of er meer mensen met dit probleem zijn en of er wat aan te doen is. Want dit is gewoon irritant en extra onnodige kosten.

Alvast bedankt,

Tom
Ik heb precies hetzelfde probleem sinds day 1. Mijn iphone werkt top, alleen blijft de gesprekstimer soms doorlopen wanneer ik een gepsrek wil beeindigen. Ik kan op "stop gesprek" drukken wat ik wil, maar meestal duurt het nog 10 sec. voordat het gesprek beeindigt wordt in mijn scherm (alhoewel het contact dan al wel enige tijd verbroken is) en dat ik weer terug ga naar het hoofdmenu. Zwaar irritant.

Ik hoopte eigenlijk met een upgrade van 2.1 naar 2.2 dit probleem te verhelpen, maar helaas! Weet iemand hoe dit te fixen is? Heb jij dit inmiddels weten op te lossen Tom?

Thnks!
  #6  
Oud 30-12-08, 16:26
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Dit probleem kan door je SIM komen, zeker wanneer deze al wat ouder is (er zijn verschillende SIM versies namelijk). Andere SIM proberen of nieuwe SIM bij je telecom provider aanvragen is dus wellicht het proberen waard.
  #7  
Oud 30-12-08, 20:45
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

waarschijnlijk voor de mensen die nog 2.1 hebben willen niet upgraden vanwegen dat yellowsn0w unlocken wat je kan doen is een custom firmware (2.1) downloaden, in itunes shift+herstellen drukken je firmware selecteren en dan herstellen dan hersteld itunes hem met de zelfde baseband en zelfde firmware
  #8  
Oud 31-12-08, 09:14
L3ON L3ON is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Dit probleem kan door je SIM komen, zeker wanneer deze al wat ouder is (er zijn verschillende SIM versies namelijk). Andere SIM proberen of nieuwe SIM bij je telecom provider aanvragen is dus wellicht het proberen waard.
Dat zou best eens goed kunnen. Ik ben namelijk al jaren abo. bij T-mobile en heb zelfs nog een Ben-simkaart () in m'n iPhone zitten. Ik zal T-mobile eens vragen om een nieuwe sim.

Thanks!!
  #9  
Oud 12-02-09, 14:55
L3ON L3ON is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 3
Standaard

Helaas!... Het swappen van mijn oude simkaart voor een nieuwe heeft niet gewerkt. Nog steeds kan ik om de een of andere bizarre reden gesprekken soms niet ophangen. Terwijl de verbinding aan de andere kant al verbroken lijkt, kan ik op "ophangen" drukken wat ik wil, maar telt de teller toch nog voor zo'n 10 sec. door alvorens ik weer naar het hoofdscherm kan.

Heeft iemand misschien nog andere suggesties???
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gesprekken aannemen verloopt moeizaam Stephan0501 iPhone algemeen 11 09-10-14 10:53
iPhone 4 FW 4.2.1 - Na elk gesprek: melding 'gesprek mislukt' Typ 81 iPhone algemeen 4 03-09-11 11:42
beeindigen bellen ericb iPhone algemeen 2 01-11-08 22:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:01.