//

Diverse problemen

Diverse problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) SIndskort ben ik in het bezit van een iphone 3G. EN ik moet zeggen het ziet er leuk uit, maar qua bedieningsgemak; DIEP TRIEST. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-09-08, 01:33
sm1th3rs sm1th3rs is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard Diverse problemen

SIndskort ben ik in het bezit van een iphone 3G.
EN ik moet zeggen het ziet er leuk uit, maar qua bedieningsgemak; DIEP TRIEST.

Ik heb de volgende problemen:

- De telefoon is gejailbreaked, maar in INstaller en Cydia heb ik continue vastlopers
- Muziek van mijn PC op de Iphone zetten lukt ook voor geen meter
- SNES spellen op de Iphone zetten lukt ook al niet want ik kom er niet in vanaf de PC (ww etc zijn fout en alle fora al afgelopen,niets helpt)

Het enige wat tot nu toe wel een succes is MX Tube.
Ik heb nu dus 30 video's op de iphone staan, maar zoals je mischien begrijpt ben ik alle troep zat en wil de iphone resetten, om vervolgens de video's er weer op te zetten.

Ik heb Datacase al gekocht maar dan kun je dus alleen vanuit die map synche en overzetten.

Is er niet iets waarmee je je iphone als een soort windowsverkenner kan gebruiken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-08, 05:30
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sm1th3rs Bekijk bericht
SIndskort ben ik in het bezit van een iphone 3G.
EN ik moet zeggen het ziet er leuk uit, maar qua bedieningsgemak; DIEP TRIEST.

Ik heb de volgende problemen:

- De telefoon is gejailbreaked, maar in INstaller en Cydia heb ik continue vastlopers
- Muziek van mijn PC op de Iphone zetten lukt ook voor geen meter
- SNES spellen op de Iphone zetten lukt ook al niet want ik kom er niet in vanaf de PC (ww etc zijn fout en alle fora al afgelopen,niets helpt)

Het enige wat tot nu toe wel een succes is MX Tube.
Ik heb nu dus 30 video's op de iphone staan, maar zoals je mischien begrijpt ben ik alle troep zat en wil de iphone resetten, om vervolgens de video's er weer op te zetten.

Ik heb Datacase al gekocht maar dan kun je dus alleen vanuit die map synche en overzetten.

Is er niet iets waarmee je je iphone als een soort windowsverkenner kan gebruiken?
waarom zitten te klagen???
je hebt je iphone gejalilbreakt,war normaal niet toegestaan is.
spijtig dat je dit nog niet volledig onder de knie hebt.
daarom hoef je niet op de iphone te jammeren maar op jezelf.
1>veel kans dat je app aan het opzetten bent die voor een andere firmware-versie bedoeld is.(zou makkelijk zijn als je zegt welke app je er wil opzetten!)
2>welke problemen heb je dan om je muziek erop te zetten(zou makkelijk zijn als je zegt wat er mis loopt!)
3>als google gebruikt kom je vele links tegen.wel zien dat je voor de laatste firmware gaat zien
diep triest
__________________
at your service

Laatst gewijzigd door truckdiver; 28-09-08 om 05:37.
  #3  
Oud 28-09-08, 09:14
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sm1th3rs Bekijk bericht
SIndskort ben ik in het bezit van een iphone 3G.
EN ik moet zeggen het ziet er leuk uit, maar qua bedieningsgemak; DIEP TRIEST.
Jij bent anders de eerste en de enige met die klacht! Dit doet vermoeden dat je het probleem elders moet zoeken.


Citaat:
- De telefoon is gejailbreaked, maar in INstaller en Cydia heb ik continue vastlopers
Tja, als je goed werkende hard- software gaat zitten ver*****n dan moet je verder niet klagen.


Citaat:
- Muziek van mijn PC op de Iphone zetten lukt ook voor geen meter
Eerste keer dat iemand die problemen heeft. Laat me raden, je hebt een of andere obscure methode gevonden? Tja, wie zich brandt moet op de blaren zitten.


Citaat:
SNES spellen op de Iphone zetten lukt ook al niet want ik kom er niet in vanaf de PC (ww etc zijn fout en alle fora al afgelopen,niets helpt)
Als je ze er al op zou zetten dan werken ze toch niet dus wat is het nut? Zeker weer een omweggetje gevonden waar het mee zou moeten kunnen?


Citaat:
Het enige wat tot nu toe wel een succes is MX Tube.
Ik heb nu dus 30 video's op de iphone staan, maar zoals je mischien begrijpt ben ik alle troep zat en wil de iphone resetten, om vervolgens de video's er weer op te zetten.
Ik heb Datacase al gekocht maar dan kun je dus alleen vanuit die map synche en overzetten.
Is er niet iets waarmee je je iphone als een soort windowsverkenner kan gebruiken?
Als je een apparaat koopt begin dan eerst eens met het te gebruiken zoals het bedoelt is!!!!! En ga niet zitten knutselen als een "Alice in Wonderland" want dan verziek je alleen maar goed werkende spullen. De schuld ligt dus gewoon bij jezelf!

Installeer nu eerst eens iTunes en zorg dat de iPhone weer in fabriekstoestand is.

Hoe? Lees de gebruiksaanwijzing.
  #4  
Oud 28-09-08, 12:04
klaverentwee's schermafbeelding
klaverentwee klaverentwee is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 194
Standaard

Tja, als je allerlei vage dingen gaat doen op je iphone kun je verwachten dat niet alles perfect loopt. Kun je apple moeilijk de schuld van geven. Dus restore je iphone eerst eens, zet je video's erop met itunes en kijk van daaruit verder.
__________________
"Photography is more than a medium for factual communication of ideas. It's a creative art." (Ansel Adams)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Diverse vragen over iPhone4 met problemen. KIN174 iPhone algemeen 7 19-04-11 16:15
Diverse foutmeldingen Haagze sf2 iPhone algemeen 4 15-05-10 22:32
Jailbrake mogelijk bij 1.1.3 iPhone, nu nog unlocken (diverse problemen) willebil Archief 1 15-02-08 13:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:54.