//

Een paar beginners vragen

Een paar beginners vragen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben al een tijdje door het forum aan het zoeken, maar ik krijg eigenlijk alleen maar meer vragen... Ik heb mijn iPhone geunlockt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-11-07, 22:24
aernout aernout is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 35
Unhappy Een paar beginners vragen

Hallo,

Ik ben al een tijdje door het forum aan het zoeken, maar ik krijg eigenlijk alleen maar meer vragen...
  • Ik heb mijn iPhone geunlockt met AnySIM en alles werkt nu, moet ik AnySIM dan nog op mijn iPhone laten staan of kan ik het uninstallen? Zo nee, is er dan een manier om het icoontje uit het springboard te halen en te verplaatsen ofzo?
  • Ik kom op het forum een international pack tegen, wat heb je hier precies aan?
  • Is er al een goede oplossing voor het Engelse T9 woordenboek?
  • Ik heb nu firmware 1.1.1, iTunes geeft aan dat 1.1.2 beschikbaar is. Als ik update moet ik dan weer unlocken? En is dat net zo 'makkelijk' als 1.1.1 unlocken?
  • Bij een vriend van mij lukt het niet om installer.app te installeren, hij wil zijn toestel graag 'virginizen' (ook 1.1.1) hoe moet dat?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-11-07, 22:36
jermain jermain is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Ik heb mijn iPhone geunlockt met AnySIM en alles werkt nu, moet ik AnySIM dan nog op mijn iPhone laten staan of kan ik het uninstallen? Zo nee, is er dan een manier om het icoontje uit het springboard te halen en te verplaatsen ofzo?
ja je kan via Intaller waar mee je Anysim 1.1 geïnstalleerd hebt !
Wel ff je Iphone hellemaal Opnieuw aan doen

Citaat:
Ik kom op het forum een international pack tegen, wat heb je hier precies aan?
hier mee kan je de Nederlandse taal aan zetten op je Iphone maar dan moet je wel de Nederlandse bestanden op je Iphone hebben

Citaat:
Is er al een goede oplossing voor het Engelse T9 woordenboek?
Als je de Nederlandse taal op je Iphone zet gaat woordenboek
uit.

Citaat:
Ik heb nu firmware 1.1.1, iTunes geeft aan dat 1.1.2 beschikbaar is. Als ik update moet ik dan weer unlocken? En is dat net zo 'makkelijk' als 1.1.1 unlocken?
je moet verlopige niet Update naar 1.1.2 want dan moet je tog weer dOwngrade naar 1.1.1 dus dat heeft echt geen zin.

Citaat:
Bij een vriend van mij lukt het niet om installer.app te installeren, hij wil zijn toestel graag 'virginizen' (ook 1.1.1) hoe moet dat?
ik weet niet of ie een 1.1.1 versie in de winkel heeft gekocht maat zo ja lijkt mijn de Wi-Fi hack het besten en dan krijg je derkt installer.app op je Iphone en dan veder met AnySim
  #3  
Oud 13-11-07, 22:38
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

1. ik heb anysim verwijderd
2. Dat staat bij dat onderwerp
3.download in installer KB of KB
4. Niet doen, hiermee maak je je iphone kapot, later kan dit
5. Zoek op het forum

Veel succes!
  #4  
Oud 13-11-07, 22:42
Marduk Marduk is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 6
Standaard

Dag aernout,

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, alle antwoorden op je vragen zijn hier terug te vinden. Het wordt niet in hapklare brokken gepresenteerd, dus je zult de zoek functie moeten gebruiken en de topics gewoon even door lezen. Je zult er een hoop van op steken. Om je toch een beetje op weg te helpen:
1. AnySIM kun je na de unlock zonder problemen verwijderen.
2. Ik denk dat je de international file bedoeld. Deze file is nodig om Nederlands te kunnen instaleren.

Voor de rest succes!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
een paar (domme) vragen over het upgraden naar 4.0 steffexx Jailbreak 2 05-07-10 09:59
een paar vragen help Archief 2 09-07-08 12:54
installer.app: een paar vragen mister@ Jailbreak apps en thema's 6 28-01-08 02:54
heb een paar vragen... dennis9920 Unlock [archief] 2 14-12-07 17:03
Een paar vragen over de Iphone! Corally iPhone algemeen 6 24-11-07 22:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:33.