//

ringer switch

ringer switch discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben al een lange tijd lezer op iPhoneclub.nl maar dit is, door jammerlijke omstandigheden, m'n eerste post. Ik heb een UK iphone 2.0.2 (EDGE) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-08, 09:13
Sander.torfs Sander.torfs is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 8
Standaard ringer switch

Ik ben al een lange tijd lezer op iPhoneclub.nl maar dit is, door jammerlijke omstandigheden, m'n eerste post.

Ik heb een UK iphone 2.0.2 (EDGE) en telkens ik de ringerswitch in "silence mode" zet, blijft deze sporadisch tussen de 2 modussen schakelen, een slecht contactje dus. De Apple Store in Gent (Belgie voor de duidelijkheid) vertelde me dat ze hier niets aan konden doen, zelfs geen bedrijf aanbevelen waar ik hem misschien kon binnensturen. Hun enige advies was terugsturen naar land van herkomst (UK), maar zolang kan ik hem echt niet missen.
Mijn vraag is dus de volgende, kent iemand een dergelijke organisatie die zich hiermee bezig houdt?
Een andere optie leek me een software toepassing te vinden die zich niets aantrekt van de stand van de schakelaar (zodat ik hem bijvoorbeeld de hele tijd met het geluid aan kan laten) maar waarmee ik toch via een app kan switchen tussen verschillende geluidsprofielen à la Nokia bijvoorbeeld.
Na een beetje te hebben zitten googlen, ben ik best een aantal posts op verschillende fora met hetzelfde probleem, dus als een Dev het zou zien zitten iets dergelijks op de wereld te zetten kan je van mij allesinds een mooie donatie verwachten.
Iemand nog andere suggesties? Iemand dergelijk problemen gehad?

Tnx for listening...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-08, 12:08
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Is dit misschien iets voor je?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Silent/Ringer-switch (bijna) kapot wilmer iPhone algemeen 108 11-03-11 20:19
Ringer en Headphone mode omgedraait Kermi iPhone algemeen 1 26-12-10 17:47
Trilfunctie iphone inschakelen. Ringer/Mute switch kapot. Schepmic iPhone algemeen 6 21-08-10 09:12
Ringer blijft hangen Gerarduss iPhone algemeen 0 12-10-08 16:12
Ringer volume knop bananapie iPhone algemeen 2 14-05-08 14:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:07.