//

"coverflow" bug (?)

"coverflow" bug (?) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen, ik heb nu al mijn album plaatjes goed ge-upload (thank god!) Dus als ik mijn iphone horizontaal houd (landscape mode), zie ik al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-10-08, 21:14
spitsebeest spitsebeest is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 10
Standaard "coverflow" bug (?)

beste mensen,

ik heb nu al mijn album plaatjes goed ge-upload (thank god!)
Dus als ik mijn iphone horizontaal houd (landscape mode), zie ik al die mooie plaatjes (en geen achtelijke zwarte plaatjes met grijze vraagtekens), zou je denken...
Ik zie ze pas als ik er een recht voor me heb, dus niet links of rechts van het "gekozen" album. Het klinkt raar, en dat is het ook, maar weet iemand hoe ik dit kan oplossen en hoe het kan?
Als ik de iphone in de ipod app rechtop houd (dus nu staan de albums onder elkaar) dan zijn die zelfde "foute" albums zwart. Terwijl ze het wel doen, als ik de album open...
Is het nog te volgen? Hope so...

Weet iemand wat ik deraan kan doen? Of wat ik fout heb gedaan?

Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-03-09, 12:29
Vinzzz Vinzzz is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 33
Standaard

Ik heb min of meer hetzelfde probleem. De eerste gelft van mijn Cover flow werkt perfect, maar daarna zie je links en rechts van het afgebeelde album geen andere afbeeldingen staan. Scroll ik verder naar links of rechts dan floept vanuit het niets de volgende albumillustratie tevoorschijn. Da's niet helemaal zoals het hoort. Heb de Phone al een keer opnieuw aangezwengeld en ook opnieuw gesynchroniseerd. Maar niets helpt. Wie heeft er nog een tip?
  #3  
Oud 25-03-09, 12:51
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik heb het probleem niet, maar ik heb wel FW 2.2.1 op de iPhone en weet niet of dat het verschil maakt.
  #4  
Oud 25-03-09, 14:34
Vinzzz Vinzzz is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 33
Standaard

Probleem opgelost! Ik heb gewoon een keer gesynchroniseerd met 1 (nieuw) cd'tje en 1 podcast. Daarna weer gesynchroniseerd met de hele zwik en nu klopt m'n coverflow weer helemaal én bij de podcasts staan weer de goede plaatjes! :D
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's "app" bug? Guest-20161104111522 Muziek, foto & video 0 23-04-11 13:03
"Slimme" afspeellijsten bug? stevendeen iTunes 2 21-02-11 11:18
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 20:50
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:16.