//

CD's uit map (C:) en dus uit I-Phone?

CD's uit map (C:) en dus uit I-Phone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok, ik heb een klein probleem. Heb een paar dagen geleden een stuk of 20 CD's op mijn I-Phone gezet. Helaas harde schijf van mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-10-08, 11:12
Mary Mary is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 9
Standaard CD's uit map (C:) en dus uit I-Phone?

Ok, ik heb een klein probleem. Heb een paar dagen geleden een stuk of 20 CD's op mijn I-Phone gezet. Helaas harde schijf van mijn laptop vol, dus ik dacht even die map met 'mijn muziek' leeg te gooien, want alles stond immers toch al op de Iphone.... daarna nog een paar cd'tjes erop en die gewoon in het mapje laten staan.
Gisteravond had ik een ringtone geklust (nogal wat werk voor mij, want ben een digibeet). Was helemaal happy ermee, dus op 'bestand - synchroniseren' geklikt. Ik dacht al te zien dat 'ie alles weer aan het synchroniseren was en dat bleek helaas het geval. Tot mijn schrik zag ik dat nu alleen die paar cd'tjes nog op mijn IPhone staan die nog in dat mapje 'mijn muziek' zaten.

Ik heb me erbij neergelegd dat ik die CD's weer opnieuw kan gaan laden, dat is dan nog wel te overzien. Maar wat ik graag van jullie ervaren gebruikers wil weten:
- MOET ik echt altijd die muziek in zo'n map op mijn laptop laten staan, of kan ik dat toch veilig verwijderen?
- Hoe zorg ik ervoor dat I-Tunes en/of mijn I-Phone enkel en alleen datgene synchroniseert wat ik op dat moment heb gewijzigd. Dus alleen een fotootje, of een ringtone en niet al mijn albums....

Bedankt avast!!
Oja, klein verzoekje: graag jip en janneke taal, want ben geen deskundige... ;-)

Gr. Mary
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App (dropbox) springt steeds uit Folder/map ballegooier iPhone Apps 3 25-08-10 21:08
Mac OS X: Iphoto keuze map verdwenen uit Itunes maartensnijders iTunes 0 31-01-10 13:43
help nieuw i phone uit de winkel perryfunny Archief 3 26-12-08 17:04
jailbreak 2.2 uit belgie?! (dus simlock vrij) ifolkert Archief 3 08-12-08 17:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:46.