//

Idee: sleep/wake button ook voor afspelen en pauseren?

Idee: sleep/wake button ook voor afspelen en pauseren? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Probleem: Omdat ik voor het beluisteren van muziek op mijn iPhone een ander merk oordopjes gebruik, kan ik alleen pauzeren en een volgend nummer beluisteren ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-10-08, 16:41
hrDV hrDV is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard Idee: sleep/wake button ook voor afspelen en pauseren?

Probleem:

Omdat ik voor het beluisteren van muziek op mijn iPhone een ander merk oordopjes gebruik, kan ik alleen pauzeren en een volgend nummer beluisteren via de iPhone zelf, door twee keer de Home-toets te klikken en daarna op het scherm te tikken. Onhandig! iPhone uit je broekzak priegelen, en de vereiste concentratie om vervolgens het scherm op de juiste plek aan te raken gaat moeilijk samen met andere activiteiten (zoals bv. fietsen) die je doorgaans met muziek luisteren combineert.

Mogelijke oplossing:

De sleep/wake-toets als play/pause-toets laten fungeren als er én muziek afgespeeld wordt én het scherm in de sleep-stand staat. Eén keer klikken is pauzeren/afspelen, twee keer volgend nummer en drie keer vorig nummer.
Als het scherm in de sleep-stand staat, er géén muziek afgespeeld wordt maar wel een koptelefoon is aangesloten (zodat de speaker nooit per ongeluk aan kan gaan), dan staat één keer klikken gelijk aan "shuffle nummers en speel af".
Om de iPhone uit de sleep-stand te halen druk je op de Home-toets.

Vraag:

Bestaat deze hack al? En zo nee, is het überhaupt een goed idee? Zie ik iets over het hoofd?
Mij lijkt dat door het toevoegen van deze simpele functie de functionaliteit van de iPhone als muziekspeler sterk wordt vergroot.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 2G 8GB blijft op Apple logo staan - Sleep/wake knop kapot MBoxma iPhone algemeen 6 09-01-14 20:50
iPhone: 3g Jailbreaken zonder Sleep/Wake button Lucque Jailbreak 3 21-02-11 20:12
Home en Sleep/Wake knop vervangen? AeronNL iPhone algemeen 3 08-06-10 21:23
Slecht functionerende Sleep / Wake Button , Garantie - GMSTrack Frenk iPhone algemeen 5 20-11-09 20:59
Sleep/wake button blijft half zitten alexanderweiss iPhone algemeen 2 25-08-08 13:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.