//

iphone nieuwe batterij?

iphone nieuwe batterij? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een Iphone 1ste generatie maar ik dacht dat het aan de batterij lag ik heb de batterij vervangen en nog steeds herkent me ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-11-08, 00:31
necarten necarten is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 24
Standaard iphone nieuwe batterij?

Ik had een Iphone 1ste generatie maar ik dacht dat het aan de batterij lag ik heb de batterij vervangen en nog steeds herkent me pc het niet en ook laad het niet op hij gaat helemaal niet aan hij doet gewoon niks?? is een methode hoe of waar ik kan weten aan wat het ligt? kan het aan de display liggen en wat er precies is gebeurt is al volg. ik ging me iphone aansluiten op de netlader en toen werd hele beeld groen en opeens ging het uit en hij deed sinds dien niks kan iemand me AUB helpen .

alvast bedankt iedereen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-08, 00:36
Rasz's schermafbeelding
Rasz Rasz is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 208
Standaard

Wat is nou echt je probleem? Want ik begrijp het niet helemaal?
Herkent je computer je iphone niet? Krijg je hem nog wel normaal aan?

En krijg je hem anders misschien in DFU mode, dan is de kans groot dat je itunes je iphone herkent. Dan moet je wel restoren. Maar dat zal niet het grootste probleem zijn.
  #3  
Oud 02-11-08, 12:43
necarten necarten is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 24
Standaard ??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rasz Bekijk bericht
Wat is nou echt je probleem? Want ik begrijp het niet helemaal?
Herkent je computer je iphone niet? Krijg je hem nog wel normaal aan?

En krijg je hem anders misschien in DFU mode, dan is de kans groot dat je itunes je iphone herkent. Dan moet je wel restoren. Maar dat zal niet het grootste probleem zijn.


pc herkent hem helemaal niet en dfu mode lukt ook niet en hij gaat ook normaal niet aan?
  #4  
Oud 05-11-08, 20:44
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Lijkt er op dat hij echt helemaal niets meer doet. Bij vervangen van de accu niet het logic board (of eigenlijk communication board) beschadigd? Ook zeker weten goed aangesloten?

Hoor je een geluidje uit de pc of iphone als je deze op de pc/mac aansluit?
  #5  
Oud 05-11-08, 22:45
necarten necarten is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 24
Standaard ??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Lijkt er op dat hij echt helemaal niets meer doet. Bij vervangen van de accu niet het logic board (of eigenlijk communication board) beschadigd? Ook zeker weten goed aangesloten?

Hoor je een geluidje uit de pc of iphone als je deze op de pc/mac aansluit?

Nee je hoort niks ik heb ook goed aangesloten?
  #6  
Oud 05-11-08, 23:23
LuigiStyla LuigiStyla is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Delft
Berichten: 297
Standaard

Heb je zelf de batterij vervangen? Indien je dit gedaan hebt heb je wellicht de zeer kwetsbare onderdelen in je iphone niet goed genoeg in de gaten gehouden, want wat ik uit jou verhaal op kan maken kan ik maar een ding bedenken en dat is dat er iets in je iphone niet helemaal is zoals het hoort. Misschien doe je er verstandig aan hem weg te brengen naar een erkend reparatiebedrijf
  #7  
Oud 06-11-08, 13:16
necarten necarten is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LuigiStyla Bekijk bericht
Heb je zelf de batterij vervangen? Indien je dit gedaan hebt heb je wellicht de zeer kwetsbare onderdelen in je iphone niet goed genoeg in de gaten gehouden, want wat ik uit jou verhaal op kan maken kan ik maar een ding bedenken en dat is dat er iets in je iphone niet helemaal is zoals het hoort. Misschien doe je er verstandig aan hem weg te brengen naar een erkend reparatiebedrijf
Ik heb het wel laten vervangen door een elktricieen die zulke dingen doet maar als jij een winkel kent in amsterdam die repareert? zou ik het wel leuk vinden om te brengen en iemand zei ook dat het aan de dock connector kan liggen ?
  #8  
Oud 06-11-08, 13:20
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Dat het aan de dock connector kan liggen is eigenlijk half waar. Op zich klopt het natuurlijk dat de iPhone dan niet kan opladen. Echter is een nieuwe accu altijd deels opgeladen en zou na montage de iPhone dus direct moeten opstarten. Ik denk eerder dat er iets mis is met het logic board als hij nu nog steeds niet aan gaat.
  #9  
Oud 11-03-09, 14:28
bencor bencor is offline
• iOS 2.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Turnhout Belgie
Berichten: 1
Angry

iphone is zeer warm geworden en nu doe hij niets meer.laad ook niet op,batterij stuk?kan ik deze vervangen en hoe?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe Iphone 4 batterij stuk na 1ste cyclus arvidvp iPhone algemeen 4 05-04-11 00:44
Nieuwe batterij geen oplossing greybart iPhone algemeen 8 14-01-11 16:01
probleem bij nieuwe batterij voor 3GS met iOS4 gijski iPhone algemeen 4 09-07-10 16:09
nieuwe batterij data kwijt? Michaelhu iPhone algemeen 2 21-03-09 19:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:37.