//

invisibleSHIELD van ZAGG

invisibleSHIELD van ZAGG discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey forumleden, Heeft er iemand ervaring met de invisibleSHIELD van ZAGG ( http://www.zagg.com )? Lijkt me wel handig om de iPhone te beschermen ... Ze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-11-08, 19:06
VdSteen VdSteen is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Ternat
Berichten: 12
Question invisibleSHIELD van ZAGG

Hey forumleden,

Heeft er iemand ervaring met de invisibleSHIELD van ZAGG (http://www.zagg.com)?
Lijkt me wel handig om de iPhone te beschermen ...
Ze hebben dit trouwens ook voor andere snufjes ....

Greetz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-11-08, 12:43
Nitow Nitow is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 9
Standaard

Hallo,

Ik heb er één gekocht toen ik mijn iphone 3g kreeg. hiervoor heb ik ook een ipod touch gehad ook hier had een shield voor van zagg. ze zijn erg goed alleen het probleem is erop plakken het is een dramma!!!!! maar als je ze erui eindelijk op hebt zitten is het super heb me iphone een keer laten vallen op het asvalt is neits mee geen 1 kras zit er op. het spul is heel erg sterk en kan tegen veel dingen.
  #3  
Oud 25-12-08, 00:34
piponld piponld is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 21
Standaard

Dinsdag 23 december via iPhone club een Zagg shield (setje V+A) besteld, vandaag 24 december via tante pos keurig bezorgd, hulde voor de snelle levering.
Vanavond via Zagg site en YouTube ff gesnuffeld qua tips en trucs als het gaat om aanbrengen.....wowwwwww das geen grapje zeg. Vooral het aanbrengen van de achterkant is in mijn ogen een lastig klusje. In filmpje op YouTube van een dude called "itsmemorphieus" zag het er goed uit en hij geeft de tip om de hoekjes van de achterkant met scheermes te verwijderen aangezien deze 99,9% problemen geven (lees loslaten/bubbels hebben etc).
Voorkant net voorzien van de shield, eitje (en geloof me ik ben niet geduldig, heb trillende handen en ben voorzien van een flinke portie opvliegendheid). Klaat m'n phone nu lekker 24 uur liggen en doe er niets mee.
Morgen bij mijn zwagertje een los scheermesje regelen en tweede kerst op het gemakkie de achtershield customizen en aanbrengen.
Keep you posted!

By de weg, shield voelt een beetje sinasappelig aan maar interface werkt alsof er niets op geplakt zit ))))
  #4  
Oud 25-12-08, 00:36
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Zoals ik al zei, breng eerst de achterkant aan....de volgende dag de voorkant. Gebruik een postbode elastiek voor de hoekjes en de originele doos van de Iphone.
  #5  
Oud 25-12-08, 00:59
piponld piponld is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 21
Standaard ?

Ehhh zoals je al zei? Neem aan dat je ergens een draadje hebt lopen maar,
waarom eerst de achterkant?
Dat van die post elastieken is misschien nog wel een goed idee, gekruist?
  #6  
Oud 25-12-08, 01:00
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Nee ik vertelde dit eerder en toen vond men dat ik wartaal uitkraamde. En die elastiek doe je rondom de hoeken.
  #7  
Oud 25-12-08, 01:03
piponld piponld is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 21
Standaard ?

en die doos dan?
misschien wil je voor mij je verhaal nogmaals doen?
en waarom die achterkant eerst?
  #8  
Oud 25-12-08, 01:06
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Ok, zal ik voor jou doen. Waarom eerst de achterkant? Omdat dat een heel gemier is om die er goed op te krijgen. En als je dan net je voorkant erop heb gelegd, heb je veel kans op verschuivingen van de voorkant omdat je druk met de achterkant aan het mieren bent. Heb je dat niet door, dan heb je een scheve voorkant welke ook al droog is

Doosje van de Iphone kan je gebruiken om hem in te laten drogen voor de hoekjes. Omdat d ehouder van het doosje de vorm heeft van de Iphone blijven de hoekjes redelijk zitten en hoef je er niet zo naar om te kijken. Eenmaal de hoekjes aardig gedroogd doe je er de elastiek omheen.
  #9  
Oud 25-12-08, 01:10
piponld piponld is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 21
Standaard

Ha, kijk dat zijn goede tips, dank!

Heb de voorkant eerst gedaan maar laat zoals gezegd het toestel 24hr met rust zodat het verschuiven niet gaat gebeuren.
Stoer trouwens dat mensen voor en achterkant gelijk na elkaar doen, ik heb moed verzamelt, ben begonnen met de makkelijke voorkant, en ga na een nachtje slapen (ok twee dan) verder met de achterkant (al of niet na circumcisie gepleegd te hebben).
Zit bij jou de achterkant mooi (incluis de beruchte/beroemde hoekjes)?
  #10  
Oud 25-12-08, 01:11
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Mijn achterkant zit er perfect op. Heb er dan ook enige uurtjes over gedaan
  #11  
Oud 25-12-08, 01:16
piponld piponld is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 21
Standaard

Uurtjes....ohhhhhhh shhhhhhhhh......t
In jouw opinie, ik ben erg zuinig op mijn phone, leg hem altijd op een zacht plekje, zijn die hoekjes echt onmisbaar?
Ik ken mijzelf, als het minder dan perfect zit baal ik daar elke dag een hartaanval van bij elkaar.
  #12  
Oud 25-12-08, 01:17
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Ik heb mijn Iphone 1 keer laten vallen, mag jij raden waarop hij stuiterde
  #13  
Oud 25-12-08, 01:21
piponld piponld is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 21
Standaard

Neeeeeeeee das nou net het bericht waar ik not op zit te wachten!!
Bedankt nou slaap ik de halve nacht weer niet, twijfel twijfel twijfelkont die ik ben

Mmmm nou ik slaap er nog ff een paar nachtjes over en meld me terug als het shieldje op zijn plekje zit, al of niet met hoekjes.


Buenos noches
  #14  
Oud 30-12-08, 13:29
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Het ziet er allemaal erg mooi uit, maar als je dan even een paar filmpjes op youtube bekijkt, van iemand die het al een tijdje gebruikt en niet van de mensen waar die er net op zit (want dat zet er geweldig uit dan natuurlijk) kom je toch met dit soort problemen:
YouTube - Zagg for Apple iPhone 3G update
  #15  
Oud 30-12-08, 14:44
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Op termijn verkleurt het materiaal inderdaad iets. Bij mijn witte iPhone3G is dat goed te zien, bij de zwarte zal het veel minder opmerkbaar zijn, neem ik aan. Ik heb de hoekjes ook van de achterkant gehaald en daardoor is het verkleuren dus beter zichtbaar in vergelijking met de wel erg witte iPhone-case. Dat is ook iets om mee te nemen in de overweging of je de hoekjes wel of niet wilt afknippen/snijden.
Het materiaal doet perfect wat je ervan vraagt: beschermen tegen krassen! Ik heb 1 achterkant aan een langdurige stresstest onderhouden (met de toenmalige erg lage dollarkoers kostte die invisibleshield me bijna niks). Ben zover gegaan als de iPhone3G gewoon keihard over de straattegels te schuren of op een ruwe bakstenen muur. Daarmee kreeg ik pas krassen in het materiaal (maar dit is dus geen realiteit, zoiets zal normaal nooit gebeuren in de mate en met de kracht die ik erop zette). Ik heb nu een nieuwe achterkant liggen, nu ik zeker weet dat het werkt. En deze ga ik toch proberen erop te zetten met hoekjes en al.
  #16  
Oud 30-12-08, 15:06
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

kan je ook alleen de voorkant en de achterkant erop plakken??
dus zonder die hoekjes....? Laten de randen dan niet los?
heb net de bodyguard besteld ipv de zagg, hoop dat de bodyguard gladder is, zag iig dat de zagg wat ribbelig is daarom
  #17  
Oud 30-12-08, 16:09
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

De voor- en achterkant zijn geheel los van elkaar, dus ook apart te plakken (kunt ze zelfs los bestellen). De hoekjes zijn vast onderdeel van de achterkant, dus als je die niet wilt, dan zul je ze eraf moeten knippen/snijden. Nadeel is dan weer enerzijds dat je kleurverschil op de hoeken gaat zien, maar het belangrijkste (en dat is ook al eerder gemeld): de hoeken zijn onbeschermd dan en die zijn best snel beschadigd. Ik heb ook helaas slijtage op de iPhone-hoekjes nu, doordat ik ze eraf geknipt had...
Wat betreft ribbeligheid van de invisibleshield: dit sinaasappelhuidje zie je van hele dichtbij inderdaad wel iets (je moet heel dichtbij kijken en met een bepaalde lichtinvalshoek), maar je voelt het niet in gebruik. Het maakt wel dat de iPhone wat plakkeriger wordt, zodat hij bijv. minder verschuift op een tafel of andere ondergrond. Maar met je vingers merk je het zo goed als niet in gebruik, behalve dat je iPhone gewoon lekkerder vasthoudt (iets stroever en ik vind dat persoonlijk dus een voordeel).
Een leuk geintje m.b.t. die stroefheid is dat je, met invisibleshield, de iPhone tegen een glasoppervlak kunt plakken zoals tegen een spiegel of raam. Niet erg praktisch, maar wel leuk om een vriendje te verbazen of zo. ;-) De achterkant gaat het wat lastiger mee, gezien de bolle achterkant, maar met de voorkant hangt ie dan echt supervast veilig tegen die spiegel! ...gewoon leuk...
Oh, ik ben 1 vraag van je vergeten: de randen laten niet los, mits je ze er goed opgeplakt hebt om mee te beginnen.

/edit:
Wat ik ook een groot voordeel vind van de invisibleshield (en ik heb enkel ervaring met die van Zagg, weet dus niet hoe dat is met van BodyGuard), is dat je veel minder last hebt van vingerafdrukken.

/edit2:
Mijn ervaring is ook, m.b.t. die sinaasappelhuid/ribbeligheid van het materiaal: als je bij het opplakken de boel oprekt, dan wordt dat erger. I.p.v. het materiaal proberen te verschuiven (als het net niet helemaal goed zit), kun je beter even de boel er weer af halen en opnieuw plakken (zolang je het nat houdt is er geen probleem met herplakken) i.p.v. dat je gaat verschuiven...

Laatst gewijzigd door Buur; 30-12-08 om 16:28.
  #18  
Oud 30-12-08, 16:32
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

ah ok
ja die vingerafdrukken is idd ook om gek van te worden he
uuhm ja ok, ik wacht gewoon ff af tot ik de bodyguard binnen heb en dan zie ik wel wat ik doe, heb iig geen zin in uren lang ge*** want daar heb ik het geduld niet voor

wat ik trouwens wel een nadeel vind van screenprotectors is dat je scherm (3G dan) niet meer zo "zacht" aanvoelt. scherm van de 3G is echt hel fijn en dat heb je met een screenprotector niet meer.
  #19  
Oud 30-12-08, 17:01
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Dan plak je de voorkant er toch niet op?! Die is toch al haast onkrasbaar af-fabriek.
Maar dit materiaal is heel anders dan de "normale" screenprotectors (dat is idd niks qua gevoel in je vingertoppen), hoor, ik vind het persoonlijk lekkerder schuiven.

Laatst gewijzigd door Buur; 30-12-08 om 17:05.
  #20  
Oud 30-12-08, 17:05
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

ja das waar mja als er een kras op kom baal je als een stekker natuurlijk, dus beter het zekere voor het onzekere
Ow is dat spul trouwens net als een screenprotector? die voorkant..
kan je t eraf halen en er weer op doen zo vaak je wilt?
Nee he? zit vast?
Reageren

Labels
invisibleshield, zagg



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bescherm folie iphone Zagg invisibleSHIELD Full Body of BodyGuardz Full Body sportingboy iPhone accessoires en onderdelen 9 14-05-10 11:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:11.