iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   contacten kopieren naar simkaart??? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/24797-contacten-kopieren-naar-simkaart.html)

Shorty007 06-11-08 14:56

contacten kopieren naar simkaart???
 
Hoii,

Ik vraag me af hoe je contacten over kan zetten naar je simkaart.
Je kan wel je simcontacten naar de iphone kopieren met "importeer sim contacten" , maar als je daarna een nieuw contact toevoeg in je telefoon, staat deze niet op je simkaart :confused:

Destiny 06-11-08 15:00

Nee klopt standaard kun je niet van je telefoon naar je simkaart. Vroeger kon dit met simport en iSim, maar ik weet zo 123 niet dat deze ook op firmware 2.1 draaien. Je hebt er dan iig een jailbreak voor nodig.

Shorty007 06-11-08 15:51

ik heb een jailbreake :)
mja wel raar eigenlijk toch dat er nie eens standaard in de iphone deze functie zit

shapezzz 20-03-09 21:30

Ben hier ook naar op zoek ja :)

VerCouter 21-03-09 21:13

iemand al iets gevonden want ik wil ze ook kopieren?

of is het mogelijk om ze op je pc te zetten.. ik heb jailbreak..


groetjes

Nils V

bako 22-03-09 03:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VerCouter (Bericht 269269)
iemand al iets gevonden want ik wil ze ook kopieren?

of is het mogelijk om ze op je pc te zetten.. ik heb jailbreak..


groetjes

Nils V

uhmm via itunes?

ik zit er ook op te wachten (dat het geinporteerd kan worden NAAR je sim

Biertjuh 11-11-09 14:05

Draadje maar weer even nieuw leven in blazen. Is er ondertussen al een methode gevonden?

Suzanne- 11-11-09 14:17

Je ze wel gewoon syncen met een google account.
Al mijn contacten staan nu in mn gmail, daar kan je ze ook makkelijk wijzigen enz. hij wijzigt ze dan ook automatisch op je iphone.
Ik heb ze nu niet meer op mn iPhone staan alleen op google.
Even bij instellingen > mail, contacten, agenda . dan accounts voeg account toe.

Verder weet ik het ook niet :)

yasinsta 22-08-10 12:54

Simanager werkt bij mij :P

YouTube - Copy Contacts to or from your T-mobile sim card on an iphone 3g 3gs 2nd
Je moet wel jailbreaken...

Jan1703 28-10-10 14:13

Ik wil graag mijn telefoonnummers op mijn sim kaart hebben. In mijn auto zit een optie op de telefoonnummers vanaf de simkaart van mijn iphone via bluetooth te importeren. Ik heb een iphone 3gs met jailbreak. Wie weet een oplossing?

AHMETCAR 01-04-11 18:02

my.memova
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan1703 (Bericht 592616)
Ik wil graag mijn telefoonnummers op mijn sim kaart hebben. In mijn auto zit een optie op de telefoonnummers vanaf de simkaart van mijn iphone via bluetooth te importeren. Ik heb een iphone 3gs met jailbreak. Wie weet een oplossing?

je kan my.memova instalieren op je iphone vanaf app store
maak je een accuant op my.memova
kopier contakten naar my.memove
ga naar instelingen van my.memova op je pc
wijzeg je telefon van iphone naar een nokia( pc kent je telefon als iphone)
haal de simkaart van je iphone en doe hem in een nokia
tijdens de vijzeging van je telefon krijg een sms link doe deze open en instalier deze op je nokia

met deze instalatie loog in op je my.memova op je nokia.nu kunje contakten sycieren van Nokia naar pc en Van pc Naar nokia my.memova op pc
nu heb je alle contakten iphone staan ook op je nokia.
en van Nokia kun je gemaklijk kopieren naar simkaart

Gr Ahmet

sofienne 17-04-11 00:42

Als je een jailbroken iPhone hebt dan kan dat, zoek in Cydia SIManager en installeer het. Als je klaar bent dan ga je terug naar je springbord en daar zie je een nieuwe app SIManager, met die app kun je heel veel met je simkaart doen, ook kopieren etc.
deze tool werkt ook op IOS 4

mvg sofienne:D

corne64 17-04-11 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sofienne (Bericht 665046)
Als je een jailbroken iPhone hebt dan kan dat, zoek in Cydia SIManager en installeer het. Als je klaar bent dan ga je terug naar je springbord en daar zie je een nieuwe app SIManager, met die app kun je heel veel met je simkaart doen, ook kopieren etc.
deze tool werkt ook op IOS 4

mvg sofienne:D

Alleen jammer dat je niet je contacten van je sim naar de iphone kunt zetten met die app.

jeffrey187 17-04-11 15:22

Als je toestel gejailbreakt is kun je in Cydia SIManager downloaden en installeren.
Deze kan zowel je contacten kopieren van de iphone naar je sim alsook van sim naar iphone.

bregt 11-05-11 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AHMETCAR (Bericht 658473)
je kan my.memova instalieren op je iphone vanaf app store
maak je een accuant op my.memova
kopier contakten naar my.memove
ga naar instelingen van my.memova op je pc
wijzeg je telefon van iphone naar een nokia( pc kent je telefon als iphone)
haal de simkaart van je iphone en doe hem in een nokia
tijdens de vijzeging van je telefon krijg een sms link doe deze open en instalier deze op je nokia

met deze instalatie loog in op je my.memova op je nokia.nu kunje contakten sycieren van Nokia naar pc en Van pc Naar nokia my.memova op pc
nu heb je alle contakten iphone staan ook op je nokia.
en van Nokia kun je gemaklijk kopieren naar simkaart

Gr Ahmet

Ook ik wil mijn contacten overbrengen naar de sim zodat ik ze niet 1 voor 1 hoef in te voeren in mijn nieuwe telefoon.
Maar my.memova is niet in mijn app-store te vinden..:(

tervje 27-09-11 12:18

Help...ik wil ook graag mijn contacten overzetten naar mijn simkaart Iphone 3G my.memova is idd niet te vinden. Wie kan en wil mij helpen?

R03l4nd 27-09-11 16:38

Ik zou even naar IdriveLite zoeken.
Als je deze installeert op je iphone, kan je ze of via internet terug zetten, of je kan ze naar android telefoon kopieren, of naar je nieuwe iphone kopieren vanaf internet.
Ideaal programma, en gratis! (Registratie verplicht)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:09.