//

geen internet connectie

geen internet connectie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Sinds vandaag kan ik opeens niet meer op internet via het edge of 3g netwerk. Ik heb een iphone 3g 2.1 met y3g ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-11-08, 17:27
remixed remixed is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 44
Standaard geen internet connectie

Beste mensen,

Sinds vandaag kan ik opeens niet meer op internet via het edge of 3g netwerk. Ik heb een iphone 3g 2.1 met y3g kaartje erbij om hem te unlocken, provider: vodafone. Ik heb nog wel Wi-Fi verbinding en kan nog bellen. Zelfs de locatievoorziening doet het nog. Ik zie bovenin raar genoeg ook GEEN icoontje met 3g/edge of ene bolletje. Er staat gewoon niks behalve zo'n Wi-Fi teken als ik dat aan zet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-11-08, 17:35
OOOH's schermafbeelding
OOOH OOOH is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Delft
Berichten: 267
Standaard

Heb je het misschien via bossprefs/sbsettings uitgezet?
Anders even je sim in een andere telefoon stoppen en kijken of ie het daar wel doet... het kan ook aan vodafone liggen...
__________________
life is awesome
  #3  
Oud 26-11-08, 17:40
remixed remixed is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 44
Standaard

Vodafone had ik al gebelt, vertelde dat alles gewoon goed was. Maar dan zou ik toch alsnog dat icoontje zien (rondje)? Bossprefs heb ik goed staan en sbsettings gebruik ik niet.

In andere telefoon de sims zetten lukt niet, want hij wil er niet uit? Ik heb de sim er in een winkel in laten zetten, maar met een paperclip wil hij er nu niet uit. De sim uit de 1g iphone gaat er wel makkelijk uit. Het lijkt wel alsof de paperclip door schiet..
  #4  
Oud 26-11-08, 17:48
OOOH's schermafbeelding
OOOH OOOH is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Delft
Berichten: 267
Standaard

Hm, ik heb zelf geen ervaring met het hardware matig unlocken van de iphone 3G.

Als je iets meer informatie geeft:
Welke unlock je gebruikt (yes-sim / iphoneguidesim)
Ging het plotseling? Of na een installatie van iets, of heb je met ssh zitten klooien...
Anders kan je altijd een harde reboot doen (heb je vast al gebrobeert) of herstellen in itunes (zit je waarschijnlijk niet op te wachten)...
  #5  
Oud 26-11-08, 18:11
remixed remixed is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 44
Standaard

Ondertussen na wat uit/aan schakelen in bossprefs heb ik weer een bolletje
Staan en edge, maar je ziet nog het bolletje als icoon. Ik had al gezegd dat ik gebruik maakte van y3g = yessim voor
Iphone. Verder gebeurde het plots en resetten door home+uit button helpt verder niet.

EDIT: het lijkt na een extra herstart weer te werken. Ik begrijp nog steeds niet hoe het opeens kwam, maarja het is weer goed nu.

Laatst gewijzigd door remixed; 26-11-08 om 19:59.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen 3g connectie jeroenbr Odido (T-Mobile) 3 06-08-10 18:55
connectie internet ducky iPad algemeen 11 17-05-10 19:26
Wel 3G connectie maar geen internet verbinding V70ORD5 iPhone algemeen 3 07-12-09 16:38
Men Iphone kan geen connectie maken met de pc en ik krijg geen laadindicatie davidvanh iPhone algemeen 7 02-08-09 14:58
Windows: Restore uitvoeren zonder internet connectie icepick iTunes 1 27-07-09 08:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:44.