//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rudy7002 ja top! alleen death grip is wel echt serieus aanwezig... het lukt me gewoon op het signaal totaal te laten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #521  
Oud 14-09-10, 15:18
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy7002 Bekijk bericht
ja top! alleen death grip is wel echt serieus aanwezig... het lukt me gewoon op het signaal totaal te laten wegvallen. Buiten dat is het echt een geweldig apparaat, grote stap vooruit. vooral het scherm is om van te kwijlen.
Je maakt me heel nieuwsgierig rudy! Heb ze wellis vast gehad en mogen spelen maar dan ervaar je toch niet het complete plaatje naar mijn mening.

Ik zal maar braaf afwachten en van de accesoires van mijn leentoestel afblijven Veel plezier met je nieuwe 4g ben facking jaloers op je
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #522  
Oud 14-09-10, 15:37
Rudy7002 Rudy7002 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 Bekijk bericht
Je maakt me heel nieuwsgierig rudy! Heb ze wellis vast gehad en mogen spelen maar dan ervaar je toch niet het complete plaatje naar mijn mening.

Ik zal maar braaf afwachten en van de accesoires van mijn leentoestel afblijven Veel plezier met je nieuwe 4g ben facking jaloers op je
Dit berichtje typ ik er nu op. Jij krijgt er uiteindelijk vast ook wel 1! ;-)
  #523  
Oud 14-09-10, 15:57
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Let's hope so!
  #524  
Oud 14-09-10, 16:26
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Me too!! me too!! alleen mijn scheurtje was echt niet groot ofso...
maar toch...geef me maar een nieuwe
  #525  
Oud 14-09-10, 16:28
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Ik heb btw vandaag mijn leentoestel maar weer aan de kant gelegd en mijn oude samsung erbij gepakt..die was ik toch gewend van 5 jaar terug....Ik mis mijn lieve iphone
  #526  
Oud 14-09-10, 19:12
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door babz86 Bekijk bericht
Ik heb btw vandaag mijn leentoestel maar weer aan de kant gelegd en mijn oude samsung erbij gepakt..die was ik toch gewend van 5 jaar terug....Ik mis mijn lieve iphone
Ik mis mijne ook, maar ruil hem graag in voor een 4g
  #527  
Oud 14-09-10, 19:14
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Ja ik ook wel..mja vind de vormgeving van de 3GS mooier dan die van de 4....
maar nieuwer is natuurlijk wel beter...trouwens...ik zie dat je een witte hebt...krijg je geen commentaar van de vrouwen dat de witte eig gemaakt zijn voor vrouwen dan?
  #528  
Oud 14-09-10, 19:17
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Nou dan weet ik goed gemaakt met je babz, als jij de 4g krijgt en ik de 3gs in het wit zullen we dan ruilen? Nee kreeg geen commentaar alleen van mijn toenmalige ex-vriendin die keek er met jaloerse blikken naar.

heb ook een witte vespa en een witte auto waar ik het merk niet van noem. Echte mannen kunnen ook een witte iphone aan
  #529  
Oud 14-09-10, 19:20
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Hmm daarom begon je dus over die vespa haha ik denk al...en waarom noem je het merk niet...

gaan we trouwens niet super off topic hier?

Oh en nee..sorry als ik een 4g krijg dan ga ik echt niet switchen met je..maar als jij 4g krijgt en ik 3gs natuurlijk wel eh
  #530  
Oud 14-09-10, 19:48
Koploper Koploper is offline
• iOS 4.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Mijn iPhone 3GS kwam vandaag terug van reparatie (scherm was gebroken en een haarscheur in de backcover), maar nu heb ik totaal geen bereik meer met m'n iPhone (ook niet als ik buiten sta), en de trilmotor maakt een hard geluid.
Dus heeft een van jullie toevallig het nummer van die ophaaldienst van Proassist? M'n brief met dat nummer ligt momenteel bij m'n ouderlijk huis, dus daar kan ik niet bij.

Laatst gewijzigd door Koploper; 14-09-10 om 19:56.
  #531  
Oud 14-09-10, 19:56
Agaron Agaron is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 49
Standaard

@koploper

0344636326

---

Mijn iPhone 3G is net weer opgehaald, jammer genoeg maar 1 dag van kunnen genieten. Nu zit ik opgescheept met een Nokia E63.

Laatst gewijzigd door Agaron; 14-09-10 om 19:58.
  #532  
Oud 14-09-10, 20:02
regenhond regenhond is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Weet iemand eigenlijk hoe het zit met de garantie op een vervangend nieuw toestel? Kan ik met de bon van Pro-Assit bij Apple een jaar lang voor garantie aankloppen?
  #533  
Oud 14-09-10, 20:21
Koploper Koploper is offline
• iOS 4.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agaron Bekijk bericht
@koploper

0344636326
Hartstikke bedankt! Ik heb nu weer een afspraak voor morgen. Dus ik ben benieuwd of hij nu wel volledig gerepareerd wordt.
  #534  
Oud 15-09-10, 10:27
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door regenhond Bekijk bericht
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met de garantie op een vervangend nieuw toestel? Kan ik met de bon van Pro-Assit bij Apple een jaar lang voor garantie aankloppen?
Normaal gesproken zit er op een nieuw toestel of nieuw onderdeel gewoon weer garantie. Dat is bij alle goederen zo dus ook bij de iphone mag ik aannemen. Staat ook gewoon in de wet
  #535  
Oud 15-09-10, 12:40
elrudos elrudos is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

nadat m'n iphone eind juli opgehaald was kreeg ik half augustus bericht en 25 augustus kreeg ik m weer in m'n bezit. telefoon uit t folie en reparatie aan buitenkant toestel was dus nog helemaal niet gedaan. meteen weer mee laten nemen door de chauffeur van pro assist. vandaag even gebeld voor de status van m'n toestel, en er staat dat ze bij het reparatiecentrum op een onderdeel wachten. begint nu wel lang te duren allemaal...
  #536  
Oud 15-09-10, 12:57
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elrudos Bekijk bericht
nadat m'n iphone eind juli opgehaald was kreeg ik half augustus bericht en 25 augustus kreeg ik m weer in m'n bezit. telefoon uit t folie en reparatie aan buitenkant toestel was dus nog helemaal niet gedaan. meteen weer mee laten nemen door de chauffeur van pro assist. vandaag even gebeld voor de status van m'n toestel, en er staat dat ze bij het reparatiecentrum op een onderdeel wachten. begint nu wel lang te duren allemaal...
Jezus mina dit is echt schandalig. Ik zou echt helemaal uit mijn slof schieten, dit soort praktijken moeten we eigenlijk bij kassa of radar melden.
  #537  
Oud 15-09-10, 13:04
elrudos elrudos is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

tsja, probleem is dat je als je uit je slof schiet zo'n vrouwtje aan de telefoon de wind van voren geeft, en die zit er ook maar om haar centen te verdienen. probleem wordt er niet mee opgelost. het zal allemaal wel enorm lastig in elkaar zitten, pro assist haalt op maar doet zelf geen reparatie, apple kan bijna niks op tijd leveren en t-mobile staat er in dit geval buiten. wie ga ik aanwijzen als schuldige en wat schiet ik er mee op? ik zal mezelf alleen maar meer frustreren wanneer ik me er heel druk om ga maken.
  #538  
Oud 15-09-10, 13:10
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elrudos Bekijk bericht
tsja, probleem is dat je als je uit je slof schiet zo'n vrouwtje aan de telefoon de wind van voren geeft, en die zit er ook maar om haar centen te verdienen. probleem wordt er niet mee opgelost. het zal allemaal wel enorm lastig in elkaar zitten, pro assist haalt op maar doet zelf geen reparatie, apple kan bijna niks op tijd leveren en t-mobile staat er in dit geval buiten. wie ga ik aanwijzen als schuldige en wat schiet ik er mee op? ik zal mezelf alleen maar meer frustreren wanneer ik me er heel druk om ga maken.
Ik zeg ook niet dat je de medewerker aan de telefoon moet aanpakken, maar Pro Assist als organisatie. Wij schaffen een verzekering aan bij hun, we betalen netjes en hebben alleen te maken met hun. Als ze zelf geen reparatie doen of dat apple het moeilijk heeft hebben wij vrij weinig mee te maken. De verzekeringsnemer (wij dus) mogen hier niet de dupe van worden. We hebben een betalingsplicht waar we aan voldoen en hun moeten hun service naar redelijkheid uitvoeren. En als je je toestel al sinds juli kwijt bent is dit niet naar redelijkheid. Het lijkt me dan dat ze als verzekeraar het gewoon niet goed doen.

Daarom zeg ik ook dit soort dingen melden bij radar en kassa. We kunnen toch niet de dupe worden, omdat de organisatie waar we aan betalen niet de service bieden die ze beloven te bieden?
  #539  
Oud 15-09-10, 13:20
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Plus het is dikke onzin dat hun niks te wijten valt. Wanneer een telefoon terug komt van de reparatie is het een kleine moeite om te kijken of alles goed is gerepareert lijkt me. We moeten ons niet laten afschepen, omdat een organisatie hun werk niet goed doet.
  #540  
Oud 15-09-10, 13:31
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

ohhh tan wordt boooooos, ik ben nu pas 2 dagen mn telefoon kwijt...en ik weet nu al dat ik nooit meer mijn telefoon mee ga geven haha of ik moet een iphone als leentelefoon terug krijgen..Maar als ik het zo hoor ben ik het wel met tan eens...als ze niet eens ff checken of je telefoon wel gefixt is of niet, kan je daar gewoon mee naar radar of naar kassa stappen...
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:35.