//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik moet mijn eerdere berichten hier bijstellen. Onlangs mijn iPhone 5 laten vallen en opgestuurd ter reparatie. Nadat ik hem 4 weken kwijt was geweest ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1641  
Oud 01-10-14, 15:47
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Ik moet mijn eerdere berichten hier bijstellen.
Onlangs mijn iPhone 5 laten vallen en opgestuurd ter reparatie. Nadat ik hem 4 weken kwijt was geweest kreeg ik hem terug maar werkte de simkaart lezer niet. Meteen dezelfde dag weer terug en tot nu toe (na 3 weken) nog niet terug.
Al meer dan 15x contact gehad met ze maar de informatie die ze loslaten is minimaal en altijd pas als ik contact opneem. Nooit uit hun initiatief.
Het verhaal is in werkelijkheid nog een stuk langer, maar heb het zo met ze gehad dat ik er geen puf meer voor heb om dat hier allemaal te typen!
Vorige week m'n iPhone 6 ontvangen en die ga ik in ieder geval NIET bij ProAssist verzekeren. NOOIT MEER!!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1642  
Oud 01-10-14, 15:56
Jodinho112 Jodinho112 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 29
Standaard

Dat ziet er niet goed uit Gonus! Ben benieuwd, geen zin in problemen. Wou mijn verzekering eigenlijk na de reparatie opzeggen aangezien ik nu de 6 plus heb en deze bij ACE heb verzekerd. Maar ben bang dat straks de helft van de 5 na de reparatie nog steeds niet werkt en dan is die opeens niet meer verzekerd...
  #1643  
Oud 02-10-14, 10:08
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jodinho112 Bekijk bericht
Dat ziet er niet goed uit Gonus! Ben benieuwd, geen zin in problemen. Wou mijn verzekering eigenlijk na de reparatie opzeggen aangezien ik nu de 6 plus heb en deze bij ACE heb verzekerd. Maar ben bang dat straks de helft van de 5 na de reparatie nog steeds niet werkt en dan is die opeens niet meer verzekerd...
Als het goed is krijg ik vandaag een telefoontje van de persoon waarmee ik een aantal keer contact heb gehad. Ben benieuwd...
  #1644  
Oud 02-10-14, 13:11
Jodinho Jodinho is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik heb gisteren een mail gekregen dat mijn vervangend toestel klaar ligt. Dus ziet er goed uit! Heb nu een afspraak staan voor volgende week zaterdag dat ze hem komen afleveren. Had btw al komende zaterdag gekund maar ik kan zelf niet t/m volgende week.
  #1645  
Oud 02-10-14, 16:41
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jodinho Bekijk bericht
Ik heb gisteren een mail gekregen dat mijn vervangend toestel klaar ligt. Dus ziet er goed uit! Heb nu een afspraak staan voor volgende week zaterdag dat ze hem komen afleveren. Had btw al komende zaterdag gekund maar ik kan zelf niet t/m volgende week.
De allereerste keer dat ik een probleem had (ongeveer twee jaar geleden) gebeurde bij mij hetzelfde. Ik kreeg binnen een week een vervangend toestel thuis. Dit was binnen een jaar na aanschaf dus ik ga ervan uit dat ze dit toen onder de garantie hebben laten vallen.
Wellicht dat dat in jouw geval ook zo is?

Nadat gister afgesproken is dat ik vandaag tussen 9:00 en 16:00 teruggebeld zou worden door de persoon waarmee ik verschillende keren contact heb gehad, had ik om 16:30 helaas nog niks gehoord. Dus zojuist zelf maar weer contact opgenomen. Bleek dat desbetreffende persoon alweer naar huis was.... Na mijn frustratie voor de 100e keer weggeslikt te hebben, heb ik gevraagd gevraagd wat nu de mogelijkheden waren werd ik door de persoon aan de lijn heel erg correct en juist geïnformeerd (het kan dus blijkbaar wél!).
Nu word mijn gerepareerde toestel morgen in de middag geretourneerd. Ik ben heel erg benieuwd en kan niet wachten om mijn verzekering bij ProAssist op te zeggen.
  #1646  
Oud 03-10-14, 18:16
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Vandaag Eindelijk mijn telefoon terug gekregen.
Gelukkig helemaal in orde!
  #1647  
Oud 16-11-14, 13:49
robhop robhop is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 4
Standaard

PrulAssist.. begin er niet aan! Pure ellende!
Door vochtschade was mijn toestel opgestuurd naar ProAssist, 4 weken later kreeg ik het bericht dat hij "gerepareerd" was.. Ja je leest het goed, vochtschade gerepareerd... Hierover was ik al verbaasd, maar goed.

Bij ontvangst van mijn telefoon bleek de gehele laadconnector vol te zitten met een gele smurrie waardoor ik mijn laadkabel er net in kreeg. Na deze gele smurrie er uit te hebben gepeuterd, kon ik mijn toestel opladen en inschakelen.
Volgens ProAssist was het toestel na reparatie "uitvoerig getest"... Dat was te merken... Bij opstarten van het toestel werd de simkaart niet uitgelezen, er zat een stuk papier tussen mijn glas en aluminium rand van de telefoon en er zat een waas voor de camera. Lichtelijk geïrriteerd pakte ik de telefoon en vertelde een simpel mens aan de andere kant dat hij dan weer opgestuurd moest worden.

2 weken later kwam het toestel wederom "gerepareerd" retour bij ProAssist, waar ze het toestel deze keer wel testen en er zelf achter komen dat het toestel niet (goed) is gerepareerd, ProAssist zelf stuurt het toestel weer retour zonder hier mij van op de hoogte te stellen, omdat ik het wat lang vond duren heb ik contact opgenomen waarbij ze me bovenstaande verhaal uitlegde.

3 weken later, toestel "gerepareerd" retour. Yeah right... toestel op mijn school, op mijn werk en binnenshuis in eens geen netwerkbereik waar dat het voorheen wel bereik had. Zodra ik buiten kwam had ik wel (gebrekkig bereik). Hierdoor heb ik zelf een simwissel uitgevoerd, omdat het misschien wel aan mijn simkaart kon liggen, dit mocht niet baten. Ook heb ik een simkaart van een ander netwerk geprobeerd, ook deze had op dezelfde plekken geen bereik.

Nu was ik er echt klaar mee en ben een klachtmail op gaan stellen naar mijn grote vrienden van PrulAssist. Hier werd ik simpelweg afgewimpeld met, u moet hem wederom retour sturen. Dus ik had niet veel opties dus het toestel ging WEER retour naar proassist.

2 weken later kreeg ik een telefoontje dat de klacht niet werd geconstateerd aangezien ze op het reparatie bureau wel bereik hadden... Dat is heel fijn dat hun daar wel bereik hebben, maar dat was de klacht niet, de klacht was dat ik geen bereik meer had op de plekken waar ik dit voorheen wel had. Omdat ik al aanvoelde dat er zoiets vanuit ProAssist zou komen had ik een vriend van me met een zelfde iPhone 5 langs laten komen, en heb ik een kruistest uitgevoerd. Hieruit bleek dat zijn toestel wel bereik had en die van mij niet. Ook dit filmpje is gestuurd naar PrulAssist, maar hier hadden ze geen boodschap aan. Toestel kwam dus ongeprepareerd retour.

Toen de chauffeur aan de deur stond zag hij dat het stoom me uit de oren kwam.. en liet hem met eigen ogen zien dat ik geen bereik had. De chauffeur begreep mijn enorme frustratie en ging bellen met zijn leidinggevende. Toestel ging direct weer mee retour en er zou wat geregeld worden.

3 weken later krijg ik het bericht dat mijn drama iphone is omgeruild voor een "nieuwe". Gisteren heb ik deze nieuwe in ontvangst mogen nemen. Wat blijkt.. het "nieuwe" toestel heeft een gele waas over het scherm en er zit een buitenlandse simlock op de telefoon.
Ik HELEMAAL over de zeik opgebeld naar prulassist, hier werd mij uitgelegd dat ze me in het weekend hiermee niet konden helpen en dat ik maandag even terug moest bellen.

Om het verhaal even samen te vatten: 28-7 is het toestel met vochtschade opgestuurd en vandaag 16-11, een kleine 4 maanden verder, heb ik nog steeds geen goed werkende iPhone. Wel betaal ik gewoon mijn abonnement kosten en verzekeringspremie door. Hier wordt niets aan gedaan door proassist.

Mocht iemand nog wat advies hebben voor me hoe ik deze lui aanpak hoor ik het graag...
  #1648  
Oud 17-11-14, 08:12
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robhop Bekijk bericht
PrulAssist.. begin er niet aan! Pure ellende!...

...Mocht iemand nog wat advies hebben voor me hoe ik deze lui aanpak hoor ik het graag...
Heel erg herkenbaar! En ik sluit me bij je aan om anderen te waarschuwen zich niet te verzekeren bij ProAssist!

Helaas kan ik je verder geen advies geven behalve je verzekering zsm op te zeggen! (Op dit moment heb je daar uiteraard heel weinig aan...)
Ik ben in ieder geval erg blij dat ik nooit meer met deze mensen te maken zal hebben.

BTW: Toen ik in september m'n iPhone 6 aanschafte heb ik even contact opgenomen met mijn verzekeringsagent om te checken hoe het met de dekking zit bij de verzekering die ik al had. Toen bleek dat mijn iPhone (en ook iPad en andere mobiele apparatuur) meeverzekerd is. Dus vaak is een extra verzekering afsluiten niet eens nodig! Enige ding waar je dan rekening mee moet houden is dat je bij een standaard verzekeringspakket vaak geen vervangend toestel-service hebt.
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:17.