//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zag twee topics met ervaringen mbt het laten repareren van je iphone bij gespecialeerde bedrijven. Bij het afsluiten van het abbo heb ik een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-11-08, 01:03
mcman mcman is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 119
Standaard Ervaring Pro-assist

Ik zag twee topics met ervaringen mbt het laten repareren van je iphone bij gespecialeerde bedrijven.

Bij het afsluiten van het abbo heb ik een verzekering genomen voor 7,95 per maand.

Een mooi pakket met diefstal, schade (val, water, etc.) (de hele flikkers bende volgens mij) wereldwijd!

Als er iets is kan je bellen en staan ze binnen vier uur voor de deur om hem op te halen, waar dan ook. (Buiten Nederland binnen 12-uur dacht ik).

Ik heb ze (helaas) twee keer nodig gehad en echt top geregeld, belletje doen en ze komen direct je telefoon halen. (zelfs in de nacht ivm mijn werk).
De koerier schrijft de klachten op en neemt je iphone mee. (Alleen je iphone, zonder toestanden).

Je wordt teruggebeld wanneer je iphone klaar is (1e keer naar 5 dagen, 2e keer naar 3 weken bij mij) en de dag erna brengen ze je telefoon terug, na afspraak van een tijdstip.
In de tussentijd krijg je een HTC toestel of een NOKIA als leentoestel.

Ik heb twee keer een gloednieuw toestel gekregen en het toestal dat ik nu heb werkt perfect. (Er was tot twee keer toe intern op het moederbord iets vout).

Van mijn kant alleen maar lof over dit bedrijf...

Heeft er iemand anders ervaringen met dit bedrijf.

Nogmaals, volgens mij kan je alleen gebruik maken van deze service als je bij aankoop een verzekering hebt genomen op je iphone.

Jeroen
__________________
Beschikt over een I-Phone 3G 16gb Wit. Was nummer 22 in Roterdam tijdens de launch!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-12-08, 15:16
SlimMasterShady SlimMasterShady is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard

Ik ben ook verzekerd bij pro-assist met mijn iphone...
Had echter een haarscheurtje onderaan bij de connector welke nu is uitgescheurd tot een forse 'voelbare' scheur... Ben benieuwd hoe hun daar mee handelen...
Verder zit er bij mijn oordopjes-aansluiting wel een haarscheurtje die niet voelbaar is... Misschien dat ik het daar op kan gooien...

Meerdere mensen ervaring hiermee?

Joeri
  #3  
Oud 06-01-09, 14:05
powerpcfan powerpcfan is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 4
Standaard pro assist

Jeroen,

Fijn om over jouw goede ervaringen met pro assist te horen. In de fora kwam ik ook veel negatieve berichten tegen.

Mijn (gevallen) iPhone heeft een diepe scheur in de achterkant. Eerste vraag van de medewerker van pro assist was of de iPhone nog functioneerde (wat het geval was), waarop werd meegedeeld dat cosmetische schade niet werd gedekt. Nadat ik duidelijk maakte dat de telefoon op deze wijze niet goed bruikbaar was (of zou blijven), vanwege de ontbrekende bescherming van het binnenwerk werd de claim meteen in behandeling genomen. Binnen 2 uur werd de iPhone opgehaald. Helaas moest ik er wel rekening mee houden dat de iPhone pas na 4 weken retour komt.

Leentoestel is een Nokia 6300; ik mis de iPhone enorm!

Sjoerd
  #4  
Oud 06-01-09, 14:19
mcman mcman is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 119
Standaard

Toevallig is die van mij nu weer kapot (haarscheurtjes, waarvan er zelfs ééntje is gescheurd inmiddels).

Moet ook ca. 4 weken wachten...
  #5  
Oud 06-01-09, 16:38
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Standaard

Grappig om te lezen hoe het bedrijf zijn diensten en voorwaarden na komt. Zoals vele hier; heb ik ook een iphone en al meerdere jaren een verzekering bij mijn toestel. Puur om het feit dat de toestellen die ik heb een best prijskaartje hebben. Ik heb zelf nare ervaringen met Proassist. Ik moet wel zeggen dat ik ze slechts 1 keer nodig heb gehad. De eerste keer was gelijk raak. Mijn toestel was totalloss, zou een nieuw toestel krijgen; kreeg ik het vorige type omdat ze het huidige type en de opvolger niet leverbaar hadden. Ik ging daar niet mee akkoord. Dus ik naar TMO waar ik de verzekering had afgesloten. Na 3 maanden tijd heb ik vanuit de winkel een nieuw toestel gekregen. De opvolger van mijn huidige toestel wat defect was. Dit hebben zij kunnen regelen met Proassist. Ik denk dat ik wel 20 keer gebeld heb met proassist en elke keer vertelde ze mij; ja wij kunnen u alleen dat vorige type uitgeven. Amahoela! Toch voet bij stuk gehouden. Er staan duidelijke regels in hun voorwaarden waar ze zich aan moeten houden. Hulde aan TMO! Hoe dan ook, ik heb nu weer een verzekering, de voorwaarden zijn prima, de uitvoerende personen zouden vervangen moeten worden.
  #6  
Oud 06-01-09, 20:32
tita14 tita14 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SneakerStyle Bekijk bericht
Grappig om te lezen hoe het bedrijf zijn diensten en voorwaarden na komt. Zoals vele hier; heb ik ook een iphone en al meerdere jaren een verzekering bij mijn toestel. Puur om het feit dat de toestellen die ik heb een best prijskaartje hebben. Ik heb zelf nare ervaringen met Proassist. Ik moet wel zeggen dat ik ze slechts 1 keer nodig heb gehad. De eerste keer was gelijk raak. Mijn toestel was totalloss, zou een nieuw toestel krijgen; kreeg ik het vorige type omdat ze het huidige type en de opvolger niet leverbaar hadden. Ik ging daar niet mee akkoord. Dus ik naar TMO waar ik de verzekering had afgesloten. Na 3 maanden tijd heb ik vanuit de winkel een nieuw toestel gekregen. De opvolger van mijn huidige toestel wat defect was. Dit hebben zij kunnen regelen met Proassist. Ik denk dat ik wel 20 keer gebeld heb met proassist en elke keer vertelde ze mij; ja wij kunnen u alleen dat vorige type uitgeven. Amahoela! Toch voet bij stuk gehouden. Er staan duidelijke regels in hun voorwaarden waar ze zich aan moeten houden. Hulde aan TMO! Hoe dan ook, ik heb nu weer een verzekering, de voorwaarden zijn prima, de uitvoerende personen zouden vervangen moeten worden.
Wat bedoel je, vorige type Iphone..??
  #7  
Oud 06-01-09, 20:35
tita14 tita14 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Mijn Iphone is nu bijna 4 weken weg, hij was me gevallen... toen ik ze belde zeiden ze dat ze nog op onderdelen waren aan het wachten voor de afronding van de reparatie...
  #8  
Oud 07-01-09, 13:18
marcoblom marcoblom is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 57
Standaard

Ook pro assist, bij mij was het scherm kapot, allemaal strepen. Netjes thuis opgehaald en 3 weken later een nieuwe bezorgd. Klasse!
  #9  
Oud 07-01-09, 15:07
klaverentwee's schermafbeelding
klaverentwee klaverentwee is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 194
Standaard

Ik heb ooit gebruik moeten maken van hun met mijn oude telefoon, werkelijk perfecte service. Waren niet alleen netjes en snel, maar hadden behalve het defect ook de bekraste behuizing vervangen, wat ze niet hadden hoeven te doen en waar ze me geen extra kosten voor hebben berekend. Heb daarom wederom een verzekering afgesloten via hun.
__________________
"Photography is more than a medium for factual communication of ideas. It's a creative art." (Ansel Adams)
  #10  
Oud 16-01-09, 19:22
tita14 tita14 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Ik heb 'm eindelijk terug na 5 weken, verpakt in bubbeltjes folie....
  #11  
Oud 17-01-09, 01:50
Vassili's schermafbeelding
Vassili Vassili is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 193
Standaard

Ik heb ook nooit klachten over pro-assist gehad, altijd snelle en goeie service!
  #12  
Oud 22-01-09, 19:28
powerpcfan powerpcfan is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 4
Standaard

Vandaag kwam pro assist langs; met een nieuwe iPhone! Daar kan ik alleen maar tevreden over zijn..
  #13  
Oud 26-01-09, 13:45
Spetah Spetah is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zeewolde
Berichten: 12
Standaard

Ik heb een tijdje geleden mijn Iphone in bad laten vallen.
Telefoon leek er tegen te kunnen, maar al snel begon hij over (niet aangesloten) hardware die niet compatibel zou zijn met mijn Iphone. Een uurtje later was hij overleden.

Heb om 18:00 Pro-Assist gebeld, wat ik moest doen. Nog geen twee uur later werd mijn iPhone opgehaald en kreeg ik een (erg oude, maar ongebruikte) Nokia. Precies drie weken later kreeg ik een gloednieuwe iPhone.

Had zelf verwacht dat het ietsje sneller zou gaan. (Je wordt niet op de hoogte gehouden van de status etc.) Dat zijn kleine minpunten. Echter is wel duidelijk dat kantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat.
  #14  
Oud 04-02-09, 15:48
Masler Masler is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 7
Standaard

Pro Assist maakt de afspraken waar en daar ben ik als klant blij mee! M'n iPhone kon na een maand gebruik ineens niet meer bellen. De belfunctie was dood. De rest functioneerde gewoon nog wel, mja daar is m'n telefoon hoofdzakelijk niet voor. Gebeld en ze kwamen hem binnen 4 uur ophalen. Daarna werd er netjes opgebeld voor wanneer zij een nieuwe iPhone konden terugbrengen.

Het enige wat mij stoorde was dat de medewerker -met wie ik telefonisch contact had- mij vertelde dat er geen leentoestellen beschikbaar waren. 3,5 uur later arriveert de medewerker van pro assist om de iphone op te halen en claimt z'n busje vol te hebben met leentoestellen. Gelukkig was dit het enige en was de rest van de service top!
  #15  
Oud 09-02-09, 23:30
Geldslet Geldslet is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 3
Standaard Pro assist...

Ik vind de communicatie daar ERG slecht!!
Klacht omschrijving duidelijk doorgegeven maar wordt daar niet goed omschreven waardoor de klacht niet gevonden kon worden en het weer een paar weken langer gaat duren!!

Pro assist stuurt de telefoon naar rijswijk (Solid vision) zij mogen als enige in nederland de iphone open maken van apple. als de klacht gevonden wordt krijgt dat klant altijd een nieuw toestel en word het defecte toestel naar apple verstuurd. Apple staat het niet toe om het toestel door "derde" te laten repareren. Ook worden zij niet voorzien van onderdelen. Vandaar dat de klant altijd een nieuwe krijgt.

Ik wil nu mijn toestel terug van pro assist zodat ik hem zelf naar rijswijk breng en na 3 dagen een nieuwe heb. (garantie binnen een jaar)

Maar Proassist heeft na duidelijk aandringen van mij om het niet nogmaals te versturen toch verstuurd..... (communicatie probleem...)

Ik heb tot nu toe spijt van de verzekering.
Ik hoop dat het niet erger word, gezien het forum van tros radar...


Groetjes....
  #16  
Oud 15-02-09, 18:48
fav-o fav-o is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 14
Standaard

Mijn ervaring met Pro-assist is best wel positief, wij bij belcompany werken er veel mee.. Ze regelen naar mijn weten alles goed,.. beter dan vele andere verzekeringen
  #17  
Oud 02-03-09, 17:13
rl88 rl88 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 40
Standaard

Ik heb ook 3 weken geleden mijn iPhone terug gestuurd naar ProAssist. Hierbij werd mij gezegd dat ze hem pas op maandag op konden halen (ik belde zaterdag). Dit kan niet ivm mijn werk dus heb ik gezegd dat ze dan maar op de zondag moesten komen. Echter beloofde ze mijn een HTC toestel, maar ik kreeg een nokia 6300 en volgens de ongeïnteresseerde chauffeur hij had gewoon niets anders bij dus had ik pech...

Nu belde ze mij afgelopen vrijdag op dat ik ze mij vanaf woensdag een nieuwe iPhone kunnen leveren. Alleen konden ze mij op de volgende 2 vragen geen antwoord geven:

1. Wat gebeurt er met de gegevens op de oude iPhone, zoals foto's en contacten.

2. Wat zit er bij de nieuwe iPhone? Dus is hij compleet alsof je hem in de winkel koop, of krijg ik alleen de iPhone? Dit omdat mijn oplader kabel kapot is, en dat volgens Apple niet onder de garantie valt.

Is er hier toevallig iemand die mij daarop antwoord kan geven? Alvast bedankt!
  #18  
Oud 04-03-09, 22:41
rl88 rl88 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 40
Standaard

Ik heb vandaag mijn nieuwe toestel gekregen. Je krijg alleen een nieuw toestel, verder niets.

Maar weet iemand wat ze met de gegevens van je oude iphone doen?
  #19  
Oud 08-03-09, 18:16
LL_Pachito LL_Pachito is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 52
Standaard

Ik heb een keer een klant in de winkel gehad (werk bij T-Mobile) die een iPhone had die in het water was gevallen en zelfs die werd kosteloos vergoed! Pro Assist is een goede, dat kan ik je vertellen. Alleen in geval van diefstal zijn ze wat lastiger (wat vanwege fraude toch wel een beetje te begrijpen valt) dan moet het echt aantoonbare diefstal zijn (in de vorm van bijv. braaksporen of camerabeelden)
  #20  
Oud 15-03-09, 16:03
Vassili's schermafbeelding
Vassili Vassili is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 193
Standaard

Mijn iPhone lig nu ook 2 dagen bij Pro-Assist,
Heb nu een HTC toestel.
Ik had ze gebeld en 2 uur later kwamen ze em ophalen!
Mis mijn iPhone wel
Verder doet pro-assist erg goed zn werk
Nu maar hopen wanneer ze mijn iPhone weer terug komen brengen.

Mvg

Vassili
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:19.