//

Programma's in Catogories werken niet meer

Programma's in Catogories werken niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik gebruik al een tijdje het programma Catogories op de iconen te sorteren in mappen. Heel fijn allemaal. Alleen kwam ik er vandaag achter ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-12-08, 12:04
Barzi Barzi is offline
• iOS 2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 84
Standaard Programma's in Catogories werken niet meer

Hallo,

Ik gebruik al een tijdje het programma Catogories op de iconen te sorteren in mappen. Heel fijn allemaal. Alleen kwam ik er vandaag achter dat er een update was in cydia. Nou gedownload, geinstalleerd. Gereboot en toen..
Toen werkte al mijn programma's in de mappen niet meer*.. Inclusief Cydia en Catogories zelf.

Hoe moet ik dit oplossen? Ik kan catogories dus ook niet verwijderen, omdat ik niet in Cydia kan komen..
Kan ik de iconenen ook weer uit de mappen krijgen met WinSCP (ofzo) en dan Catogories verwijderen via WinSCP, en hem dan opnieuw installeren?

Help!

* als ik erop klik, gaat ie terug naar mijn homescreen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-12-08, 17:36
OOOH's schermafbeelding
OOOH OOOH is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Delft
Berichten: 267
Standaard

Kan je bossprefs gebruiken? Of maak je gebruik van SBSettings? Zoja kan je dmv poof ze volgens mij weer terug op je SB krijgen (niet zeker, gerbuik zelf geen catogories...)

anders kan je Catogories downgraden dmv winSCP...
__________________
life is awesome
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
alles apps werken niet meer nadat een programma blokkeert tijdens updaten MistrCetje iPhone Apps 0 07-05-11 21:20
Programma's van Istore werken plots allemaal niet meer T-800 Archief 2 18-09-09 11:56
Appstore programma's werken niet:s Smile Now Cry Later iPhone Apps 9 13-09-08 12:13
Programma's van Apple Store werken niet meer schreursjoep iPhone Apps 2 08-09-08 09:17
Geinstalleerde programma's werken niet hessel Jailbreak apps en thema's 18 19-12-07 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:45.