iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ipod Touch dock achtergrond op iphone? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/2629-ipod-touch-dock-achtergrond-op-iphone.html)

Lau 21-11-07 18:56

Ipod Touch dock achtergrond op iphone?
 
Ik heb een iphone 1.1.1 waarop ik ook Summerboard heb geinstalleerd.
Ik vind de achterground van de Ipod Touch dock (a la Leopard) eigenlijk veel mooier dan de default dock achtergrond op de iphone.
Weet iemand een manier hoe ik dat op de Iphone krijg? Ik had op google al wel gelezen dat men moest uitkijken dat Summerboard niet over z'n nek gaat.

Peter 21-11-07 21:47

1 Bijlage(n)
via installer bij "themes (summerboard)" even 'icarus' downloaden. Dan dit thema kiezen in summerboard en dan theme wallpaper off en theme status bar of

Lau 21-11-07 22:05

Peter, ja werkt, met uitzondering van het feit dat ik nu geen zwarte achtergrond heb, maar mij wallpaper als achtergrond. Hoe krijg ik nu de achtergrond weer zwart?

Peter 21-11-07 22:09

ook in summerboard boven "dim wallpaper" staat wallpaper op "off" zetten

Lau 21-11-07 22:11

Peter, dat is 'em! Hartstikke bedankt.

Lau 21-11-07 22:19

De dock is helemaal top. De ipod icon vind ik alleen minder. Het is eigenlijk de icon voor muziek en op de iPod Touch klopt dat wel, immers heb je daar ook een aparte icon voor video. De originele iPod icon op de iPhone herbergt muziek en video en daarom vind ik een icon met iPodje toffer, maar dat is mijn mening.
Het zou het mooiste zijn als Icarus theme deze variant zou hebben.....

Peter 21-11-07 22:22

1 Bijlage(n)
heb daar ook al aan gedacht.
Het thema "touch" van summerboard heeft dit wel en het dock ziet er hetzelfde uit. Dit is wel enkel mooi als je echt een zwarte achtergrond gebruikt.

edit. nog makkelijker.... zet in summerboard 'theme icons ' op off (dit zet de standaard iconen op het weerspiegelende dock, maar als je goed kijkt zie je in de weespiegeling dat het nog steeds het muzieknootje is dat gespiegeld wordt en niet de iPod, maar dan moet je al wel goed kijken, als dit je stoort zou ik voor het thema 'touch' gaan)

Lau 21-11-07 22:29

Ja, ik vond het inmiddels ook. This is the on!!

Wat doet "Theme icons off"?

Peter 21-11-07 22:33

bij het thema icarus bijvoorbeeld heeft photos een ander icoontje bijvoorbeeld. Als je thema icons op off zet dan gebruikt hij de standaard iconen en dus het bloemetje als icoon voor photos.

nadeel van het thema "touch" is dat wanneer je een andere wallpaper neemt dat je een zwarte band hebt achter het weerspiegelende dock terwijl dit bij 'icarus' mooi wordt opgevuld

Lau 21-11-07 22:33

themes off..... (had even je reply in zijn geheel moeten lezen.....)
bedankt.

Lau 21-11-07 22:35

ja ik zag die zwarte balk al op het fotootje...... niet mooi.
op dit moment vind ik een zwarte achtergrond het mooist. De icons komen het best tot zijn recht en met achtergrond wordt het vaak te druk


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:44.