iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Val-test iPhone (Stevig spul die iPhone), ook screentest (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/2630-val-test-iphone-stevig-spul-iphone-screentest.html)

Paz 21-11-07 19:18

Val-test iPhone (Stevig spul die iPhone), ook screentest
 
Voor wie bang is zijn iPhone per ongeluk te laten vallen, hier doen ze het expres:eek:. Ook een sleutelkras-test:o.

PC World - The Original iPhone Stress Tests

(Oops, als dit oud nieuws is.)

david007 24-11-07 18:06

haha jah dit is al oud nieuws maar toch bedankt :)

dendoor 24-11-07 18:26

nog niet gezien, zeer verhelderend :eek:

sanbre 24-12-07 00:32

Ook nog niet gezien, maar goed om te weten, vind 'm vrij fragiel maar dit filmpje bewijst anders, wat een geweldige gadget toch...... :D :D :D

Amp. 24-12-07 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sanbre (Bericht 31145)
Ook nog niet gezien, maar goed om te weten, vind 'm vrij fragiel maar dit filmpje bewijst anders, wat een geweldige gadget toch...... :D :D :D

Laat em nou maar niet vallen!
het scherm is van glas, en als je iphone net verkeerd valt zit er wél een ster in je scherm! (er zijn meerdere gevallen bekend op dit forum).

Ik heb em laatst voor de eerste keer laten vallen, op parketvloer, en ik raapte em op, zat er een splinter tussen de casing en het zilveren randje!
Dus ik heb em ertussen uit gehaald, en nu zit er een onopvallend, klein, scherp randje, omdat hij iets uit z'n vorm is gehaald :)
Niet zo erg dus, maar de schade die je kan aanrichten op je iPhone is groter dan elk andere telefoon.

jeekes 30-12-07 21:20

Het is wel mooi dat de iphone tegen een stootje kan, maar water is nog steeds de grootste boosdoener voor alle elektrische apparaten hoor. De batterij van de iphone is niet vervangbaar en het kan toch nuttig zijn om de batterij er even uit te halen als je GSM in het water is gevallen ;). Dit gaat dus niet met de iphone, hetgeen hem extra kwetsbaar maakt voor water

toch over het algemeen een sterk ding :D

ButcherJF 01-01-08 13:52

Hier is de valtest geslaagd. Was gisteren kennelijk mijn dag niet, eerst mijn notebook (voorlopig) naar de kl*ten geholpen, laat ik gisteravond mijn iPhone vallen. Op een hardstenen vloer. En toen nog geen druppel drank gehad. Dus. Maar: het goede nieuws is dat ik alleen een hele kleine beschadiging op de hoek/rand van het toestel heb, dat ie verder geen enkele schade heeft en nog perfect werkt. Sterk spul, die iPhones.

FreakyFlor 02-05-08 11:46

wtf deze mense willen de iPhone gwn kapot helpe :P gelukkig is hij toch vry stevig

the007 07-06-08 19:01

ik had mij iphone eens op een harde stenen vloeren laten vallen, hij viel echt hard, en botste dan nog een tegen de muur
ik had echt veel schrik dat het touchscreen niet meer ging werken :)
want iemand die ik ken liet ook gewoon haar iphone vallen en daar was het touchscreen helemaal kapot
gelukkig was er niets aan mijn iphone

hij is ook eens heel hard gevallen als ik met mijn voet achter de ipod kabel bleef hangen terwijl de iphone op de bureau lag (met de kabel in natuurlijk :))


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:46.