//

[iPod] volgende nummer door volumebuttons?

[iPod] volgende nummer door volumebuttons? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen! Ik heb sinds een maandje een iPhone en ik ben zeer tevreden Ik heb alleen een klein probleempje met muziek luisteren. Over het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-12-08, 15:07
regtuRz regtuRz is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard [iPod] volgende nummer door volumebuttons?

Hoi iedereen!

Ik heb sinds een maandje een iPhone en ik ben zeer tevreden Ik heb alleen een klein probleempje met muziek luisteren. Over het algemeen reis ik altijd met de fiets, en mijn iPhone zit dan in mijn broekzak. Voorheen met de iPod, als er een nummer op kwam die ik wou overslaan kon ik door mijn broek heen op de knop 'volgende nummer' drukken (na een tijdje weet je wel waar die knoppen zitten).

Met de iPhone gaat dit dus niet Ik kan met veel moeite mijn hand in mijn zak doen, 2x snel op de Home knop drukken en dan hopen dat ik het goede knopje van 'volgende nummer' raak. Het lijkt me echt ideaal als je in kunt stellen dat de volumebuttons in de iPod mode staan voor 'volgende' en 'vorige' ipv het volume, want zo vaak hoef ik die nou ook weer niet te wijzigen

Iemand tips?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-12-08, 15:30
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

bij de oortjes zit zo'n microfoontje, als je daar twee keer snel achter elkaar op drukt heb je vorige nummer, drie keer voor vorige nummer
  #3  
Oud 03-12-08, 15:35
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door libia Bekijk bericht
bij de oortjes zit zo'n microfoontje, als je daar twee keer snel achter elkaar op drukt heb je vorige nummer, drie keer voor vorige nummer
En 1x klikken pauze...
In Cydia kun je ook Touch Pocket krijgen. Hiermee word je beeld zwart en kun je eroverheen vegen om bijvoorbeeld naar een volgend nummer te gaan. (Jailbreak is vereist, zie dat je die niet hebt).
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #4  
Oud 03-12-08, 15:42
regtuRz regtuRz is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door libia Bekijk bericht
bij de oortjes zit zo'n microfoontje, als je daar twee keer snel achter elkaar op drukt heb je vorige nummer, drie keer voor vorige nummer
Ik gebruik die oortjes nooit... Blijven niet goed zitten en mindere kwaliteit Gebruik altijd grote headphones. Een afstandsbediening (aan draad) zou wel evt handig zijn, bestaan die?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
En 1x klikken pauze...
In Cydia kun je ook Touch Pocket krijgen. Hiermee word je beeld zwart en kun je eroverheen vegen om bijvoorbeeld naar een volgend nummer te gaan. (Jailbreak is vereist, zie dat je die niet hebt).
Nog steeds niet helemaal wat ik zoek, maar dat zou al veel beter zijn! Zitten en grote nadelen aan jailbreaken of moet ik dat ergens anders opzoeken?

Bedankt voor de reacties in ieder geval!
  #5  
Oud 03-12-08, 15:46
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Aan Jailbreaken zitten geen nadelen. Kun je Cydia en Installer erop krijgen. Of 1 van de 2, jouw keuze... Met Cydia en Installer kun je 3rd party applicaties installeren: spellen/tweaks/themes, noem maar op!
  #6  
Oud 08-12-08, 00:19
regtuRz regtuRz is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Goed, iPhone gejailbreaked, al heel wat nuttige dingen gedownload maar Pocket Touch krijg ik niet aan de praat.

Als ik het programma opstart staat er dat ik het af moet sluiten en muziek op moet zetten, vervolgens het programma weer starten. Doe ik dit, crasht de app tijdens het opstarten en zit ik weer in het Springboard. Kent iemand dit probleem?

Op google ook al gezocht, waren wel mensen met hetzelfde probleem, die kregen als tip om met de settings te spelen en vervolgens was het opgelost. Ik heb echter geen idee welke settings in moet wijzigen om de app werkend te krijgen... Kan het iets te maken hebben met firmware 2.2?
  #7  
Oud 08-12-08, 00:24
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Denk dat het nog niet klaar is voor firmware 2.2

Laatst gewijzigd door King1987; 08-12-08 om 00:27. Reden: opschonen
  #8  
Oud 08-12-08, 00:26
regtuRz regtuRz is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Wordt dat automatisch geupdate als het zo ver is dan? Of moet ik het in de gaten houden en handmatig installen als het zo ver is?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: ipod functie herhaalt 1 nummer Jinta Muziek, foto & video 4 20-01-10 20:50
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen Roffel iPhone algemeen 13 03-11-09 22:07
Muziek: Na een nummer crasht ipod functie! ramonusadonus Muziek, foto & video 0 21-09-09 22:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:06.