//

Iphone 1.0, kan niet meer restoren.

Iphone 1.0, kan niet meer restoren. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb mijn iphone al een tijdje, maar plots crashte hij geregeld, waarbij de telefoon in een oneindige loop kwam bij het booten (apple logotje dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-12-08, 17:05
SeanPof SeanPof is offline
• iOS 2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 7
Standaard Iphone 1.0, kan niet meer restoren.

Heb mijn iphone al een tijdje, maar plots crashte hij geregeld, waarbij de telefoon in een oneindige loop kwam bij het booten (apple logotje dat bleef terugkomen). Heb hem dan een paar keer gerestored, maar kreeg na verloop van tijd elke keer hetzelfde probleem.

En nu lukt zelfs het restoren niet meer. Tijdens het restoren crasht de telefoon en krijg ik allemaal kernel messages op mijn scherm met als laatste 'panic: we are hanging here...'. Dus nu krijg ik via itunes zelfs geen firmware meer op mijn telefoon.

Wat ik al heb geprobeerd:
- verschillende usb-poorten
- verschillende pc's
- verschillende FW's
- DFU mode

Ik heb het gevoel dat ik volledig ge***** ben, maar misschien is er iemand die iets soortgelijks heeft meegemaakt of een mogelijke oplossing weet.

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-02-09, 21:41
patje_ko patje_ko is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 11
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem, maar heb daar nog geen oplossing voor gevonden. Denk wel dat de bootloader kapot is en ik weet niet of dit softwarematig te herstellen is, normaal zou dit moeten lukken. Heb u al een oplossing voor dit probleem gevonden??

Mvg, Patryk
  #3  
Oud 08-02-09, 00:14
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ben bang dat er idd iets kapot is. Ik denk niet de bootloader anders zou de restore uberhaupt niet beginnen. Je kunt iig niet de bootloader herstellen als de iPhone niet opstart.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #4  
Oud 02-03-09, 19:09
patje_ko patje_ko is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 11
Standaard

En heb je al iets gevonden? Want zit nog altijd met hetzelfde probleem en vind daar niks op.

Mvg, Patryk
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone kan niet restoren error 10 Dailey123 iPhone algemeen 3 28-12-11 05:35
Windows: Kan m'n iPhone 4 niet restoren in iTunes Michiel1983 iTunes 3 26-02-11 19:05
iPhone: kan iphone niet restoren/jailbreaken pieterwillems Jailbreak 15 06-03-10 05:08
iphone kan niet restoren proXify Unlock [archief] 10 20-04-08 16:35
restoren niet meer mogelijk. Kan er niets meer mee bram87 Unlock [archief] 2 14-02-08 01:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:15.