//

iphone home knop speaker oplaadingang microfoon werken niet

iphone home knop speaker oplaadingang microfoon werken niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) topic titel zegt het al: iphone home knop speaker oplaadingang microfoon werken niet meer ik ben gaan slapen volgende dag word ik wakker deed het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-12-08, 16:10
Diphone2 Diphone2 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 2
Standaard iphone home knop speaker oplaadingang microfoon werken niet

topic titel zegt het al: iphone home knop speaker oplaadingang microfoon werken niet meer

ik ben gaan slapen volgende dag word ik wakker deed het allemaal nog na uurtje begaf alles het, ken hem niet opladen, bellen ken ik wel maar microfoon werkt niet meer dus ze horen me niet, home knop werkt niet meer plus me luidspreker werkt niet meer als ik muziek wil afspelen of tijdens het bellen op luidspreker wil zetten en dat allemaal zomaar uit het niets.. enigste pech ook nog is is dat ik hem gejailbreaked heb en de originele status nu niet meer terug ken krijgen ivm hij het kabeltje niet meer ken lezen ofzo ken hem ook dus niet meer opladen of verbinden met me computer hij leest hem niet meer me iphone geeft ook niks aan als ik hem aansluit aan de oplader wat nu ? hij is net een anderhalf maandje uit.. ten einde raad.. :S:S:S iemand suggesties ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-12-08, 17:15
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Al die dingen lopen via dezelfde interne kabel (flexcable) naar het logic board toe, die zal dus of losgeschoten zijn of simpelweg iets mis mee zijn.

Kan softwarematig zijn, maar dan is het wel heeeeel toevallig dat precies die dingen aangesloten op die kabel ineens allemaal niet meer werken.
  #3  
Oud 13-12-08, 17:44
Diphone2 Diphone2 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 2
Standaard

en hoe maak ik hem open ?? via die 2 schroefjes ?
  #4  
Oud 13-12-08, 20:08
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

2 schroefjes naast dock-connector-aansluiting inderdaad, en dan scherm vanaf dat punt omhoog tillen (laten scharnieren aan bovenzijde, anders trek je het de interne kabels en connectors kapot).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Knop / microfoon werkt niet? VinylJunk iPhone algemeen 4 16-06-10 15:52
Speaker/microfoon doen het niet meer christiaan1985 iPhone algemeen 10 16-04-09 14:12
Luidspreker en microfoon iphone werken niet meer!! danzell Archief 4 08-04-09 23:55
Home knop en dock connector werken niet meer.. MarkBender iPhone algemeen 2 30-10-08 15:53
Hoofdtelefoon microfoon en afstandbediening werken niet meer prank iPhone algemeen 1 27-10-08 12:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:39.