//

Iphone 3G Kan niet bellen 'Gesprek Mislukt'

Iphone 3G Kan niet bellen 'Gesprek Mislukt' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb met mijn T-mobile 16 GB toestel sinds gisteren precies hetzelfde probleem, klantenservice gebeld en die leken dit probleem niet te kennen en sturen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 08-04-09, 11:27
MGF MGF is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

Ik heb met mijn T-mobile 16 GB toestel sinds gisteren precies hetzelfde probleem, klantenservice gebeld en die leken dit probleem niet te kennen en sturen me naar de winkel waar ik hem gekocht heb, maar als ik dit zo lees kunnen die niets doen om te helpen,
Erg vervelend...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 13-04-09, 08:03
MGF MGF is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

Probleem is opgelost..

Ik ben het weekend naar België geweest en daar kon ik wel gewoon bellen, bij terugkomst in NL doet hij het ook nog gewoon.

scheelt weer een heleboel werk.
  #63  
Oud 16-04-09, 10:10
ikPhone's schermafbeelding
ikPhone ikPhone is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: op de Veluwe
Berichten: 32
Standaard

@ MGF: Toch wel raar dat je nu wel weer ineens kan bellen.

Ik neem aan dat je naar Belgie was om hem terug te brengen naar het filiaal waar je hem gekocht hebt?

Mijn probleem is eigenlijk gekomen nadat ik in het buitenland (Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk) ben geweest in februari. Kan het dat dit bij meerdere mensen het geval is geweest? Een buitenlands bezoek en vervolgens bij terugkomst in Nederland geen service, gesprek mislukt meldingen krijgen?
  #64  
Oud 16-04-09, 10:18
MGF MGF is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

Beste ikPhone,

Ik heb gewoon een originele NL Iphone van T-mobile, helemaal standaard.
Mijn probleem is gewoon hier in NL onstaan zonder echt een aanwijsbare reden.

Ik was naar Belgie voor een korte vakantie en daar deed mijn telefoon het gewoon weer en bij terugkomst in NL gelukkig nogsteeds. Als ik het goed heb gelezen is dit een probleem dat nog wel eens kan terug komen maar tot op heden heb ik nog geen last.

Iemand trouwens al een gebrobeerd om hem een tijdje in vliegtuig mode te zetten en dan weer terug? zou dat kunnen helpen?
  #65  
Oud 16-04-09, 13:47
rwijnterp rwijnterp is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik ben zojuist naar de T-mobile store geweest. Daar vertelden ze dat ze nog geen enkele klacht van deze aard hebben gehad. Ik denk dat het nog wel storm gaat lopen daar....

In ieder geval konden ze geen oplossingen verzinnen, dus de telefoon moet worden opgestuurd. ze verzekerden mij dat dit hoogstens 10 dagen mag duren.

Ook geen vervangend toestel, dus dat is toch fijn, 10 dagen zonder mobiel.
  #66  
Oud 16-04-09, 15:21
® iMark ® iMark is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: 't Gooi
Berichten: 22
Standaard

Ik ga het vanavond proberen. Zit bij e Duitse grens, dus rij even naar Duitsland om te kijken of hij het dan gaat doen. Moet de telefoon in de 3G staan? Overigens Skypen lukt wel!!!!
  #67  
Oud 16-04-09, 16:52
Arnevn Arnevn is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 5
Standaard

Ben benieuwd iMark, hoop dat het gaat werken! Kan het me overigens niet voorstellen dat T-Mobile nog geen klachten heeft gehad hierover, er lijken toch vrij veel mensen last van te hebben!

Mijn iPhone ligt inmiddels bij Apple, kon 2-4 weken gaan duren en ik zit nu aan het einde van de tweede week. Hoop dat ie er snel weer is !
  #68  
Oud 16-04-09, 17:01
® iMark ® iMark is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: 't Gooi
Berichten: 22
Standaard

Raar van T-Mobile. Toen ik mijn klacht bij T Mobile (premium dealer iPhone) deponeerde (zo'n 3 weken geleden) kwamen zij met hetzelfde verhaal. Ik zit overigens bij Vodafone, maar dat kan je in mijn voorgaande posts zien. T Mobile doet net of haar neus bloedt, denk ik. Deze negatieve reclame kan men niet gebruiken.
  #69  
Oud 16-04-09, 22:00
Arnevn Arnevn is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 5
Standaard

Zo'n 3 weken geleden heb ik onder de naam van mijn collega (die T-Mobile abonnee is) ook naar T-Mobile gebeld en de man die ik sprak vertelde dat hij nog niet van het probleem gehoord had. Ook niet van zijn 'meerdere'. Vreemd, alleen al gezien het aantal reacties op dit forum...
  #70  
Oud 18-04-09, 15:23
ronfarmery ronfarmery is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik heb al een aantal weken hetzelfde probleem gehad. Data diensten werken zonder probleem, bellen geeft "Call failed". Proximus heeft geen oplossing, en heeft ook geen andere meldingen (?)... Vandaag, heb ik een aantal testen uitgevoerd en ik kan opnieuw bellen, en gebeld worden. Ik heb het volgende gedaan (mijn telefoon staat ingesteld in het Engels, en is straight-out-of-the-box, geen jailbreak):

- Call waiting OFF -- Lost het probleem niet op
- Bij Date & time, locatie aangepast van Brussels naar Copenhagen - ik kan weer bellen en ook gebeld worden!
- Call waiting ON -- Ik kan nog steeds bellen en gebeld worden, optie heeft dus geen invloed
- Bij date & time, opnieuw locatie op Brussels gezet -- Foutbericht bij het bellen :-(
- Bij date & time, locatie opnieuw locatie op Copenhagen gezet (is trouwens een willekeurige keuze) -- Alles werkt opnieuw!

Het probleem heeft dus iets te maken met de locatie. Ik heb me al suf zitten denken over een App die ik zou geladen hebben die hier iets mee te maken zou hebben, maar ik kan niet denken welke App eventueel een invloed zou gehad hebben (mijn lijst is trouwens vrij beperkt). Misschien moeten we toch allemaal eens App's vergelijken die geladen zijn vanaf het ogenblik dat de fout is begonnen, want ik sluit dit niet uit als oorzaak van de problemen.

Ik hoop dat het voor jullie ook zal lukken op deze manier, maar ik zal toch dit onderwerp even blijven volgen om te zien of we echt de oorzaak kunnen vinden.
  #71  
Oud 18-04-09, 16:42
® iMark ® iMark is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: 't Gooi
Berichten: 22
Standaard

Hallo Ron,

fijn voor jou dat hij weer werkt. Dank voor jouw input, maar bij mij biedt jouw oplossing geen soelaas. Jammer... Het Duitse netwerk heb ik overigens helaas niet kunnen testen, dus... wordt vervolgd.
  #72  
Oud 19-04-09, 15:43
ikPhone's schermafbeelding
ikPhone ikPhone is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: op de Veluwe
Berichten: 32
Standaard

Vanmiddag met een beetje hulp van Shapezzzz beta 3 op mijn ikPhone kunnen installeren (nogmaals bedankt!!!!) . Met de nieuwe baseband heb ik naar mijn gevoel beter ontvangst en is het probleem welke hier wordt besproken volgens mij opgelost.

Vanmiddag nog 2 keer gehad dat ik geen service had, maar een keer in Flight Mode gezet en het signaal kwam weer terug. Hoe de ervaring met bellen is heb ik nog geen idee van, slechts enkele keren kort kunnen testen maar ik heb goede hoop.
  #73  
Oud 21-04-09, 02:25
sempie sempie is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 1
Standaard

Hoi Mensen ik heb een iphone die dus gejailbreakt is maar als ik op het groene icoon druk dan opent hij natuurlijk het telefoon toetsenbord maar ik kan nergens op druken en valt weer terug in het beginscherm ik kan aleen bellen via mijn contacten ??? kan iemand mij helpen..
  #74  
Oud 21-04-09, 07:39
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Kate geïnstalleerd? Die zorgt voor dit soort problemen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #75  
Oud 30-04-09, 07:48
bulle bulle is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik had sinds gistermiddag last van hetzelfde probleem; proberen te bellen > melding 'gesprek beeindigd' > melding 'gesprek mislukt'.

Heb ook de telefoon aan/uit gezet, opnieuw aan de mac gehangen, sim er in/uit. Maar hielp niets.

Wat wel hielp was het aanzetten van de vliegtuigmodus. Even 10 seconden aanhouden en dan weer terug naar de normale modus. Hij zocht weer even naar 't netwerk en hij deed 't weer normaal. Kon gewoon weer bellen.

Het gaat trouwens om een originele Nederlandse T-Mobile telefoon, volledig legaal.

Misschien dat dit jullie ook verder helpt!
  #76  
Oud 04-05-09, 21:28
JV78 JV78 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 1
Standaard

Nou hier is het probleem vandaag ook opgetreden hoor.....heb een in legale in Belgie gekochte I-Phone met Vodafone abonnement.... Heb nu al veel geprobeerd van wat hier staat maar kan nog steeds niet bellen of gebeld worden. Met een hoofdtelefoon of op de luidspreker gaat het wel..... dan toch maar terug naar Belgie als het aanblijft of iemand moet nog een gouden tip hebben
  #77  
Oud 05-05-09, 14:48
jrepko's schermafbeelding
jrepko jrepko is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: -
Berichten: 74
Standaard

Hallo, ik heb sinds gisteren ook het probleem dat ik niet kon bellen.

Ik ben ook veelvuldig in het grensgebied NL-D.

Efffe O.T.: Ik heb van de week zelfs het probleem gehad dat mijn IPhone het gesprek niet wilde beëindigen. Het scherm bleef lichtgrijs na het drukken van de rode stop toets. De home knop functioneerde ook niet. Maar ik hoorde wel personen praten, en dat waren niet mijn gesprekspartners, maar andere in de buurt waarschijnlijk. Totdat hun conversatie over was kon ik niet met het toestel doen, maar zijn konden mij niet horen.

B.O.T.: Ik heb via T-M* service diverse resets en herstel opdrachten gedaan. Andere SIM er in, met eigen SIM in ander toestel geprobeert, niets hielp.

Toestel wordt morgen opgehaalt en is a.s. dinsdag weer terug. Goede service van T-M*.

Ik ben nog effe wezen proberen, en opeens kan ik weer bellen, maar schakel ik bijv. de luidspreker in, dan is direct de verbinding weer weg, en het signaal ook. Het duurt dan weer 30 sec. ofzo voordat er weer signaal is. Het is dus vreemd, ook plaatsnaam verandert, wel of geen 3G/UMTS geprobeert.

Moet dus intern zitten.
__________________
iPhone 6+ 64GB FW: 8.2; 2*Apple TV3; iMac 24"-3.06Mhz, 1Tb, 8GB; Timecapsel 3TB; iPad4+3G 64 GB; 2*iPhone 5S 32GB FW: 8.2; 2*iPad2 16GB
  #78  
Oud 08-05-09, 20:43
® iMark ® iMark is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: 't Gooi
Berichten: 22
Standaard

Hier weer een update van ® iMark. Heb afgelopen dagen een rondje buitenland gedaan. België, Luxemburg, Frankrijk en Duitsland. In geen van de landen succes geboekt. Helaas. Wat mij opviel is dat m'n iPhone moeite had met het vinden van een netwerk. Als hij deze gevonden had, liet ie 'm ook niet meer gaan. Ontvangst genoeg, helaas nog steeds NIET kunnen uitbellen, wel gebeld kunnen worden en alle opties die de iPhone heeft deden het ook. Maar waarvoor hij ontwikkeld is, nl. BELLEN heeft hij sinds 24 maart j.l. niet meer gedaan.
  #79  
Oud 12-05-09, 11:04
matsombo matsombo is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 10
Standaard

Ik had net hetzelfde probleem, ik kon niet meer bellen, noch gebeld worden, maar alle andere functies werkten wel, zelfs sms. Ik heb mijn iPhone in België gekocht bij Mobistar en vorige week maandag binnengebracht, de vrijdag had ik al een nieuwe gekregen, omgeruild onder garantie zonder kosten.
  #80  
Oud 13-05-09, 22:22
jrepko's schermafbeelding
jrepko jrepko is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: -
Berichten: 74
Standaard

Hallo, effe 'n update. Heb sms ontvangen van Apple/T-M*, op maandag, dat mijn nieuwe iPhone onderweg is. Dit is service met een H-letter.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 FW 4.2.1 - Na elk gesprek: melding 'gesprek mislukt' Typ 81 iPhone algemeen 4 03-09-11 11:42
" Gesprek Mislukt" als ik iemand wil bellen. iJob iPhone algemeen 29 03-04-11 20:04
gesprek mislukt (T-Mobile) wheely Odido (T-Mobile) 5 28-12-09 18:23
Gesprek mislukt... huh mattheus iPhone algemeen 5 26-01-09 14:11
Gesprek mislukt Cena iPhone algemeen 5 15-08-08 12:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:41.