//

Onjuist afzenderadres

Onjuist afzenderadres discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben de trotse bezitter van een iphone 3G met 2.2 firmware. Alles werkt perfect op 1 ding na. Mijn email is automatisch gesynchroniseerd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-12-08, 11:35
Rene2108 Rene2108 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 2
Post Onjuist afzenderadres

Hallo,

Ik ben de trotse bezitter van een iphone 3G met 2.2 firmware. Alles werkt perfect op 1 ding na. Mijn email is automatisch gesynchroniseerd door iTunes: POP account, uitgaand via HetNet, SSL uit.

Als ik nu email beantwoord krijgt de zender als afzender in beeld:
=?utf-8?Q? gevolgt door mijn naam. Naast dat dit er belachelijk uitziet kan de ontvangen hierop geen reply maken.

Wat moet ik anders instellen?
Hoor het graag.

Prima forum dit trouwens!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-01-09, 03:18
klaverentwee's schermafbeelding
klaverentwee klaverentwee is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 194
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene2108 Bekijk bericht
Hallo,

Ik ben de trotse bezitter van een iphone 3G met 2.2 firmware. Alles werkt perfect op 1 ding na. Mijn email is automatisch gesynchroniseerd door iTunes: POP account, uitgaand via HetNet, SSL uit.

Als ik nu email beantwoord krijgt de zender als afzender in beeld:
=?utf-8?Q? gevolgt door mijn naam. Naast dat dit er belachelijk uitziet kan de ontvangen hierop geen reply maken.

Wat moet ik anders instellen?
Hoor het graag.

Prima forum dit trouwens!

Erg vreemd probleem dit. Een oplossing heb ik niet, maar wel een workaround. Als je je mail automatisch laat doorsturen naar een gmail account en deze vervolgens instelt op je iphone werkt het verder allemaal prima.
__________________
"Photography is more than a medium for factual communication of ideas. It's a creative art." (Ansel Adams)
  #3  
Oud 02-01-09, 03:22
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Beste oplossing lijkt mij om deze account gewoon NIET via iTunes te syncen maar gewoon zelf aan te maken op de iPhone. Het 'syncen' van de mail houdt niets anders in dan alleen de instellingen overnemen, de mail zelf wordt niet gesynct. Gewoon de account zelf handmatig op de iPhone aanmaken is een minuutje werk en dan ben je van het gezeik af (denk ik).
__________________
...
  #4  
Oud 02-01-09, 20:11
Rene2108 Rene2108 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 2
Standaard

Heb het nog wat verder geanalyseerd, het blijkt dat het alleen voorkomt bij ontvangende email adressen van 1 bepaalde hosting provider, die kan dus blijkbaar niet met mails van een iphone omgaan. Het lijkt me dus dat het niet aan mijn iphone ligt, dus laat ik het maar rusten.
Bedankt voor de reacties in ieder geval.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Onjuist tel nummer MightyWiggy iPhone algemeen 2 21-12-10 09:14
Onjuist ww bij downloaden app Bollie1 Archief 2 29-09-10 15:08
Trillende en onjuist instelling menu in oplader martjee iPhone algemeen 2 22-09-10 22:47
Onjuist wachtwoord Wi-Fi RogerR iPhone algemeen 3 23-02-10 12:13
IMEI onjuist met itunes galito Archief 4 19-11-07 22:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:54.