//

iPhone springt automatisch aan

iPhone springt automatisch aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) goede morgen, Als ik mijn iPhone uit schakel door de power knop even vast te houden en de slider naar rechts te schuiven springt mij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-01-09, 08:41
jdenijs's schermafbeelding
jdenijs jdenijs is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: De Lier
Berichten: 85
Standaard iPhone springt automatisch aan

goede morgen,

Als ik mijn iPhone uit schakel door de power knop even vast te houden en de slider naar rechts te schuiven springt mij iPhone na een minuut of 3 a 5 weer gewoon aan zonder dat ik ergens op druk.

Ook als ik me iPhone via SBSettings voor de optie power off kies springt hij weer na een minuut of 3 a 5 gewoon weer automatisch aan.

Zover ik weet heb ik dit probleem nog niet zo lang ivm met vakanties enzo kom ik er eigenlijk nu pas achter. In de vakantie zet ik me ipgone nooit uit en op me werk wel dus vandaar. Ik weet dus ook niet of het komt door een progammatje ofzo komt dat ik met cydia recent heb geinstallerd.

Hebben jullie enig idee wat hiervan de oorzaak is? en nog beter wat de oplossing hiervan zou kunnen zijn? Ik hoor graag van jullie.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-09, 08:57
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Heeft je iPhone een keer een bad gehad?
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 09-01-09, 09:04
jdenijs's schermafbeelding
jdenijs jdenijs is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: De Lier
Berichten: 85
Standaard

haha. Nee gelukkig niet en hij is ook nog nooit meegewassen ofzo.

Een hardware probleem zal het denk ik niet zijn. Hij is zelf nog nooit hatd gevallen ofzo.

het herstellen van mij instellingen heeft helaas ook niet geholpen.
Ook heb ik bij cydia een aantal progammatjes verwijdert die ik de afgelopen dagen heb geistalleerd maar ook dit wil niet helpen. Aan open ssh ligt het ook niet want als ik hem had uitgeschakelt of aan had staan bij het afsluiten van mn Iphone gaat automatisch na een minuut of 2 gewoon weer aan.

Laatst gewijzigd door King1987; 09-01-09 om 11:37. Reden: Edit knop gebruiken aub
  #4  
Oud 09-01-09, 11:49
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

herstel hem eens helemaal het kan namelijk zijn dat je misschien een keer iets verkeerts heb gedownload herstel hem eerst zonder backup doet die het dan normaal doe backup doet die na je backup weer gebruik dan een oudere backup
  #5  
Oud 09-01-09, 12:38
jdenijs's schermafbeelding
jdenijs jdenijs is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: De Lier
Berichten: 85
Standaard

bako bedankt voor de tip.

Deze metode had ik ook al in me achterhoofd zitten maar wil ik natuurlijk als laatse gaan proberen omdat ik anders alle cydia apps en themes 1 voor 1 weer opnieuw moet downloaden en installeren (ik heb een stuk of 7 schermen vol). Maar goed als ik voor zonderdag nog geen andere oplossing heb gevonden zal ik hem wel gaan herstellen.
  #6  
Oud 14-01-09, 12:16
jdenijs's schermafbeelding
jdenijs jdenijs is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: De Lier
Berichten: 85
Standaard

Nou het probleem is opgelost.
Ik denk dat er is een keer wat fout gegaan met het synchroniseren met itunes ofzo.
Nadat ik laats opnieuw een keer ging synchronisere heb ik geen last meer van gehad.

Laatst gewijzigd door jdenijs; 14-01-09 om 12:18.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 scherm automatisch aan/uit pblind iPhone algemeen 1 16-03-11 21:55
iPhone: Telefoon valt uit en springt aan BLACKBULLETJE Jailbreak 0 17-02-11 14:57
[Ios4] Krijg geen berichtvoorvertoning meer? en tel springt niet aan greenbeauty iPhone algemeen 2 24-08-10 11:37
Iphone start soms automatisch op en tijdens bellen springt hij op appeltje thomas1 iPhone algemeen 0 04-05-10 14:17
Scherm springt soms aan voor +- 6 sec Appelsapje iPhone algemeen 0 09-04-08 19:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:45.