//

Geen internet met 'hi eindeloos online' op iPhone 3G, wie kan me helpen???

Geen internet met 'hi eindeloos online' op iPhone 3G, wie kan me helpen??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Sinds vandaag heb ik een sim-only abonnement van hi met daarbij 'hi eindeloos online'. Het bellen en sms-en gaat allemaal prima, maar ik kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-01-09, 00:18
mauriceiphone3g mauriceiphone3g is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 2
Standaard Geen internet met 'hi eindeloos online' op iPhone 3G, wie kan me helpen???

Hi,

Sinds vandaag heb ik een sim-only abonnement van hi met daarbij 'hi eindeloos online'. Het bellen en sms-en gaat allemaal prima, maar ik kan niet op internet, omdat de instellingen niet bekend zijn voor dit toestel
Ik heb al gebeld naar de klantenservice, maar die zeiden dat ze de iPhone eigenlijk niet ondersteunen. (Lekker bijdehand dat ze dat bij het aanschaffen van het abonnement niet vermeld hebben, terwijl ik wel heb gezegd dat ik een iPhone heb) Nu zei de klantenservice dat de instellingen voor de iPhone misschien wel op internet te vinden zouden zijn, maar ik heb niets kunnen vinden...
Kan iemand mij helpen??? Ik hoop het...

Voor de duidelijkheid zal ik nog wat gegevens over mijn iPhone hieronder vermelden:
- iPhone 3G 16gb
- firmware 2.2
- gejailbreaked
- unlocked

Alvast bedankt voor de hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-01-09, 20:32
Voltagethe Voltagethe is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik heb ook hetzelfde probleem geen internet. Maar dat jij geen instellingen kan vinden is onzin.

Ik heb het volgende gevonden :

Geen instellingen (Werkt prima bij mijn bazin , bij mij niet allebei simlock vrij en data abbo ,zelfde firmware, allebei jailbreak)

APN internet (Werkt niet bij mij)
Username KPN
Password grps

APN internet (Werkt niet bij mij)
Username KPN
Password grpsHi

APN internet (Werkt niet bij mij)
Username Leeg
Password Leeg

APN internet (Werkt niet bij mij)
Username minfo
Password minfo

Heb je zowel 3G en Edge aanstaan? Als Edge uitstaat heb je geen internet beide moeten dus tegelijk aan.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 14-01-09 om 21:07.
  #3  
Oud 14-01-09, 22:56
Kaspers's schermafbeelding
Kaspers Kaspers is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 058
Berichten: 154
Standaard

Hier een iPhone 3G en Hi Sim Only met eindeloos online. Ik heb nooit dingen hoeven instellen, het werkte direct.
  #4  
Oud 16-01-09, 20:55
mauriceiphone3g mauriceiphone3g is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb bovenstaande opties van Voltagethe geprobeerd, maar bij mij werken ze ook allemaal niet.

Zowel 3G als edge staan aan...

Kan iemand mij helpen?

Kaspers, zou je mij de instellingen kunnen doorgeven die jij op je telefoon hebt?

Groetjes Maurice
  #5  
Oud 27-01-09, 22:14
dutchmarc dutchmarc is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 1
Standaard

Is een bekend probleem. Voor "echt" G3 van KPN heb je sinds kort een zakelijk abonnement nodig. Als je een prive abonnement hebt kom je niet verder dan Edge.

Om je verbinding werkend te krijgen op een prive abbo moet je met Bossprefs G3 uitzetten en Edge aan. Dan werkt het perfect.
  #6  
Oud 29-01-09, 21:43
Dolfijn's schermafbeelding
Dolfijn Dolfijn is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Ermelo
Berichten: 84
Standaard

Ik heb ook gewoon prive abbo van Hi, maar je hoeft je 3G echt niet uit te zetten om edge te kunnen ontvangen. Als je telefoon geen 3G ontvangst heeft schakelt hij gewoon over naar edge. (3G vreet wel wat meer batterij)

Gewoon niets invullen bij je instellingen werkt bij mij ook gewoon, dus heel apart dat het niet werkt bij sommige.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone en Hi Prepaid + eindeloos online: geen verbinding met I-Tunes Store greenalizer iPhone algemeen 0 01-06-10 15:02
geen GPRS op 2G met Hi eindeloos online mhoutman iPhone algemeen 0 23-09-09 16:43
Wie kan mij helpen met mijn iphone? steefk Archief 1 20-05-09 12:09
Eindeloos Online op 2G, wel internet geen youtube Demon Hunter Overige providers Nederland 4 28-03-09 18:10
HI simkaart met eindeloos online internet Goudvis12 iPhone algemeen 23 16-09-08 21:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:55.