//

Gebruik JIJ het?

Gebruik JIJ het? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik woon in Leeuwarden, een prachtige stad vol patriottische en nationalistische marionetten, erg leuk allemaal natuurlijk, maar om even tot de topictitel te komen: Er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-01-09, 16:17
Eduardboon Eduardboon is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 65
Standaard Gebruik JIJ het?

Ik woon in Leeuwarden, een prachtige stad vol patriottische en nationalistische marionetten, erg leuk allemaal natuurlijk, maar om even tot de topictitel te komen:

Er is hier 3G mogelijk (ja echt!) en het werkt erg vlot en netjes.
als ik nu de stad uitloop heb ik geen 3g meer (erg vervelend, zelfs in Harlingen GEEN 3g!!) en word ik naar GPRS gezet.

Oke, nu de vraag, voor de mensen die 3g EN GPRS toegang en bereik hebben:

Gebruiken jullie 3g standaard? of schakelen jullie 3g alleen aan als je even wilt internetten?

Was er benieuwd naar.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-01-09, 16:22
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ik schakel 3G alleen aan als ik ga internetten. Het verbruikt nameijk vrij veel stroom.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 15-01-09, 17:02
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Staat bij mij altijd aan. Misschien als er (zonder jailbreak) een one-click-button zou komen om het aan/uit te schakelen zou ik het anders doen, maar nu laat ik het lekker aan.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 15-01-09, 17:06
Eduardboon Eduardboon is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 65
Standaard

Bedankt voor de reacties tot nu toe.

Ikzelf vind batterijtijd een belangrijke factor die ik dan ook zeker laat meewegen.
aangezien ik het merendeel van mijn dag toch in een non-3g zone (Harlingen, frapant is dat vodafone daar wel 3g aanbied) bevind dwingt mij ertoe het uit te zetten.
verder push en pull ik mijn mail ook niet, dus daarvoor hoeft het niet aan.
Gewoon internetten gaat met gprs ook snel genoeg, wat informatie zoeken betreft dan.

3g staat in leeuwarden dan wel weer vaak aan, als ik ergens ben en ik heb geen zin Wi-Fi aan te zetten bijvoorbeeld (al gaat de batterij op wi-fi verbazingwekkend lang mee!).
ook gebruik ik 3g omdat het gewoon in mn abbo zit , ook leuk om aan te hebben in de stad met palringo erbij aan, dan ff standby zetten en zo nu en dan kijken, kun je ook sneller instant fotos verzenden.
erg leuk.

Conclusie van dit warrige verhaal is dat ik toch redelijk vaak aan de switches zit te rammellen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waarvoor gebruik jij de iPad? seagull iPad algemeen 3 19-08-10 11:53
Waar gebruik jij je iPad voor? Yzord iPad algemeen 7 28-04-10 21:19
welke email aplicatie gebruik jij bootylove82 iPhone algemeen 4 14-03-10 16:56
Ik het idee, jij de App, wij de opbrengsten! Luque Ontwikkelen voor iOS 19 26-01-10 13:57
Welke oordopjes gebruik jij en wat is je ervaring? juliantomoriati Archief 2 08-08-09 10:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:20.