iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Toegangs code vergeten (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/28782-toegangs-code-vergeten.html)

Cherrim 19-01-09 14:26

Toegangs code vergeten
 
Weet iemand hoe je de op je iPod/iPhone kan komen als je je toegangs code bent vergeten. Ik ben de code ervan vergeten (Lang nie gebruikt) en wil hem gaan gebruiken kan iemand me helpen ?

absrnd 19-01-09 15:13

die code staat toch op je sim en is niet zomaar te hacken?, en je zal anders toch ook je PUK code moeten gebruiken als je je pincode niet meer weet.

.

Cherrim 19-01-09 15:38

Niet simcode, maar de toegangs code tot de ipod/iphone me simcode weet ik wel.

colliehome 19-01-09 16:02

is het je eigen iPhone/iPod ? blijkbaar weet je niet welk toestel het is daar je om beide vraagt...
zulke topics worden hier meestal gesloten...

iMario 19-01-09 16:11

Update hem naar de nieuwste Firmware, ben je ook meteen van je code probleem af!

Cherrim 19-01-09 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 245953)
is het je eigen iPhone/iPod ? blijkbaar weet je niet welk toestel het is daar je om beide vraagt...
zulke topics worden hier meestal gesloten...

Nou ik doe dat omdat er soms ook mensen zijn die een probleem hebben met een iPod ofzo en die dit dan ook meteen kunnen lezen en ik het dus voor bijde openstel.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 245968)
Update hem naar de nieuwste Firmware, ben je ook meteen van je code probleem af!

Als ik hem aansluit en iTunes open krijg ik foutmelding dat ik de toegangscode eerst moet invoeren.

iMario 19-01-09 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cherrim (Bericht 245975)
Als ik hem aansluit en iTunes open krijg ik foutmelding dat ik de toegangscode eerst moet invoeren.

Dan zet je hem in Recovery Mode. Als dat niet wil, zet hem dan in DFU.

Off-topic
Voortaan ook even de edit-knop gebruiken a.u.b.


beuk 12-11-09 14:22

code vergeten
 
hallo ik ben hier nu voor het eerst en dit is echt een handige top site

maar ik heb een vraagje ik had me iphon zo en ingestelt dat als er een andere simkaart in kwam dat je een code van 4 cijfers in moest toetsen maar nu heb ik dus me nieuwe simkaart er in gedaan een me oude weg gegooit maar nu weet ik de code niet meer .

wel van me simkaart maar niet de simlock of dat moet anders heten
is er een code of een manier dat ik nou tocg in me foon kan komen want nu kan ik er niks meer mee :(

help me aub

De Generaal 12-11-09 14:59

// Discussie samengevoegd.

Ik vrees dat je, zoals er in dit topic staat, je iPhone zult moeten herstellen via Redovery/DFU.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 245980)
Dan zet je hem in Recovery Mode. Als dat niet wil, zet hem dan in DFU.


Miichellee010 24-02-10 17:06

hey
nou dan kom ik ook maar met mijn vraag
hoe zet je überhaupt een code op je berichten etc. ?

BLN 06-08-11 10:04

Installeren
 
Kom ik ook met een vraag, ik heb een iPod touch 3g, 32gb, en heb mijn iPod in de regen laten liggen. Als ik hem nu opstart krijg ik de usb kabel in beeld en het iTunes logo. iTunes kan echter geen verbinding maken omdat er geen toegangscode is ingevoerd. Hoe moet ik de iPod nu toch kunnen installeren. Recovery en DFU werken niet.

jackssons 02-10-11 15:31

Code op berichten en andere programmas en mapjes gaat via lockdownpro. Dat ken je vinden in cydia


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:15.