//

Prive afspraken op iPhone

Prive afspraken op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet niet of dit de juiste plek is. Gaat over de agenda. Ik sync mijn agenda via exchange (de mail ook btw.). Wanneer ik een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-01-09, 10:18
5hoog8ter 5hoog8ter is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 24
Standaard Prive afspraken op iPhone

Weet niet of dit de juiste plek is. Gaat over de agenda.

Ik sync mijn agenda via exchange (de mail ook btw.). Wanneer ik een item aanmaak op de computer, hop in mijn iPhone agenda en vice versa. Echter kan ik op mijn compu privé items aanmaken. Items die andere wel kunnen zien maar niet de inhoud. Maar op de iPhone kan dit niet. Of toch? Weet iemand een manier?

Dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-01-09, 15:17
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

Je kunt in outlook een sub-agenda aanmaken. Deze dan syncen, tijdens het maken van een afspraak kun je dan een agenda kiezen. Als je bij een zakelijke klant bent kun je de prive agenda uitzetten zodat alleen de zakelijke afspraken overblijven.



ik heb drie agenda, werk, prive zelf en de agenda van mijn vrouw.
  #3  
Oud 20-01-09, 23:07
5hoog8ter 5hoog8ter is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 24
Standaard

Ziet er leuk uit. Maar waar kies je dan een agenda? Bij de settings? En hoe weet hij dan waar je wat invoert op je iPhone?

Waar het om gaat is dat ik wel wil dat ze op de zaak mijn privé afspraken zien zodat de secretaresse geen afspraken aan het einde van de dag plant (zij kan mijn agenda beheren) als ik mijn zoontje op het kinderdagverblijf moet halen. Dus ze mag zien dat ik een afspraak heb, maar het gaat haar niet altijd aan wat ik dan ga doen.

Daarnaast sync ik niet direct met outlook maar met exchange, weet niet of dat uitmaakt?
  #4  
Oud 26-01-09, 10:25
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

Als je secretaresse je agenda kan beheren dan ziet ze alle afspraken. Daar is niets aan te doen. Als ik eerder weg moet voor prive redenen dan staat dat wel in mijn werk agenda. Als je via exchange werkt en je secretaresse hebt gemachtigd voor je agenda kun je een subagenda "prive" en deze niet leesbaar voor haar maken. De iphone synct hem dan wel denk ik als je gesynct wordt vanaf je eigen computer.

Laatst gewijzigd door iphonemark; 26-01-09 om 10:30.
  #5  
Oud 18-02-09, 12:59
jetgadget's schermafbeelding
jetgadget jetgadget is offline
• iOS 4.0.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

@5hoog8ter
Je kan dit wel voormekaar krjigen..
door als je de afspraak gaat maken in je agenda de juiste agenda aan te tikken..
Ik heb mijn eigen agenda gedeeld maar prive zo kan iemand zien of ik tijd heb of niet .
daarnaast heb ik er een gezamelijke agenda naast staan ;-)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen prive afspraken in Calendar ? aeh iPhone Apps 2 29-01-11 11:18
Hoe gaat iPhone om met "Prive" afspraken FunFactory iTunes 1 21-02-10 20:03
Google agenda als prive-afspraken importeren of syncen op de iPhone koekjedebij iTunes 4 26-08-09 18:40
prive knopje iphone edddje iTunes 0 08-12-08 14:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:56.