//

Crashen Iphone uiteindelijk schadelijk?

Crashen Iphone uiteindelijk schadelijk? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok ik zit met het volgende in mijn maag. Ik heb mijn Iphone nu bijna 3 weken en het is echter een super ding! Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-01-09, 19:48
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard Crashen Iphone uiteindelijk schadelijk?

Ok ik zit met het volgende in mijn maag. Ik heb mijn Iphone nu bijna 3 weken en het is echter een super ding! Ik ben al vanaf dag 1 gelijk gaan jailbreaken en ben alle mooie functies van de Iphone aan het ontdekken.

Echter ik heb al in die 3 weken een aantal crashes of vastlopers gehad, ik weet dat het normaal is als je verschillende apps installeerd (uiteraard zoek ik eerst wat info over een app voordat ik hem installeer)dmv een harde reset gaat het altijd wel goed (wel altijd mijn hart vasthouden als ik te lang het apple logo zie bij het opstarten).

Net ook had ik Ifunbox geinstalleerd, maar had het progammatje al open toen ik mijn Iphone inplugte (achteraf domme fout), bam gelijk zag het apple logotje! En ook na een harde reset, kreeg ik het apple logo wel erg lang! Maar uiteindelijk is het wel weer goed gelukkig.

Maar ik vroeg me af of die crashes en vastlopers uiteindelijk schadelijk kunnen zijn voor je Iphone?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-01-09, 11:30
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Lijkt me niet schadelijk zolang het om softwarematige crashes gaat -wat bij jou het geval is. Een herstel met nieuwe software levert een 'schone' iPhone, de hardware loopt hier geen schade van op.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 24-01-09, 12:04
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

lijkt mij bijna onmogelijk
het kan zijn dan je iphone overhit raakt (wat je erg kan voelen bij 1g iphone als je hem lang gebruikt)
maar dan moet je erg je best doen (heel erg)

dus eigenlijk is je antwoord


NEE!
  #4  
Oud 24-01-09, 12:16
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Software blijft software zoals Bako al zegt, ik kan me herinneren dat ik een kaptop had (3 jaar geleden) waar ik mee zat te gamen maar toen brandde de processor door en was ie stuk... Maar dat was wel met erg intensieve games, en zoiets zie ik nog niet gebeuren met m'n iPhone. Daarintegen als je backgrounder aan hebt met veel programma's zou dit mogelijk ook tot problemen lijden.

Kortom, geniet maar gebruik met mate.
  #5  
Oud 24-01-09, 15:47
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Ok bedankt voor jullie reacties!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Niet geheel opladen schadelijk ? stadjer Archief 1 26-07-09 23:53
Magneten in hoesje schadelijk voor iPhone? Roobster7780 iPhone accessoires en onderdelen 10 25-02-09 21:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:39.