//

Applicaties laden niet meer

Applicaties laden niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Alle gedownloade applicaties starten niet meer. Ik heb bijv. het programma trein eropstaan en Bejeweled 2. Als ik die aanklik, krijg ik heel even het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-01-09, 20:10
pengz pengz is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 4
Standaard Applicaties laden niet meer

Alle gedownloade applicaties starten niet meer. Ik heb bijv. het programma trein eropstaan en Bejeweled 2. Als ik die aanklik, krijg ik heel even het beginscherm te zien, en dan springt mijn iPhone gewoon weer terug naar het beginscherm. Wat kan ik hier aan doen? En als ik mijn telefoon zou herstellen, ben ik dan deze applicaties kwijt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-01-09, 21:44
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pengz Bekijk bericht
Alle gedownloade applicaties starten niet meer. Ik heb bijv. het programma trein eropstaan en Bejeweled 2. Als ik die aanklik, krijg ik heel even het beginscherm te zien, en dan springt mijn iPhone gewoon weer terug naar het beginscherm. Wat kan ik hier aan doen? En als ik mijn telefoon zou herstellen, ben ik dan deze applicaties kwijt?
Je bent een van de velen. Kijk eens in dit deel van het forum en je vindt vast een aantal oplossingen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. GekkeUr iPhone algemeen 3 15-07-11 20:25
Verleng kabel voor Iphone. Niet meer laden van Iphone? iphonedre iPhone accessoires en onderdelen 4 02-04-11 14:13
iPhone werkt maar is niet meer op te laden mvanlaerhoven iPhone algemeen 2 24-02-11 10:29
foto's niet meer in kunnen laden bessie Desktop-applicaties 4 22-10-09 21:45
Applicaties openen niet meer. lagunaclub Archief 1 12-06-09 16:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:16.