//

iPhone start steeds opnieuw op na aansluiten op Mac

iPhone start steeds opnieuw op na aansluiten op Mac discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone start zichzelf iedere keer opnieuw op zodra ik de kabel aansluit op mijn Macbook. Het maakt niet uit of ik iTunes opstart of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-02-09, 16:35
Bur Bur is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 7
Standaard iPhone start steeds opnieuw op na aansluiten op Mac

Mijn iPhone start zichzelf iedere keer opnieuw op zodra ik de kabel aansluit op mijn Macbook.

Het maakt niet uit of ik iTunes opstart of niet (ik heb het automatisch syncen met iTunes uitgezet, dus dat is het probleem niet, iTunes is de nieuwste versie en ik draai 10.5.6)

Iedere keer bij het aansluiten start ie opnieuw op. Als ik iTunes wel aan heb staan en heb wil syncen start ie ook opnieuw op. Mijn iPhone is up-to-date naar 2.2.1 en is een 2G. Nadat ie is opgestart gaat het syncen enzo trouwens wel gewoon goed)

Kan er op internet niks over vinden. Een bekend probleem voor andere gebruikers hier?

Bur
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-02-09, 18:21
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

zet hem in dfu en herstel hem dan
dfu doe je door 10 seconde de thuis (op het scherm) en slaap (boven op je iphone) knop in te drukken
na die 10 sec de slaap knop loslaten en de thuis knop nog 10 sec vast te houden
(timing is belangrijk!)

je moet wel een usb hub tussen je iphone en je mac
wegens de laatste update

pas je profiel aan want je heb fw 2.2.1

Laatst gewijzigd door bako; 02-02-09 om 18:25.
  #3  
Oud 08-02-09, 12:43
Bur Bur is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 7
Standaard

Ik heb uiteindelijk de PRAM gereset en dat lijkt het probleem verholpen te hebben. Heb er nu iig al een week geen last meer van. Raar, want de PRAM lijkt er eigenlijk niet zoveel mee te maken te hebben..

B
  #4  
Oud 08-02-09, 19:03
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bur Bekijk bericht
Ik heb uiteindelijk de PRAM gereset en dat lijkt het probleem verholpen te hebben. Heb er nu iig al een week geen last meer van. Raar, want de PRAM lijkt er eigenlijk niet zoveel mee te maken te hebben..

B
kan je dat uitleggen
handig voor als het bij mij gebeurt of bij andere
hoe heb je dat gedaan
  #5  
Oud 10-02-09, 18:57
Bur Bur is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 7
Standaard

PRAM resetten doe je door je computer opnieuw op te starten en hierbij de volgende toetsen ingedrukt te houden: Alt, Appel, P en R. Deze houdt je in tot de computer zichzelf weer opnieuw opstart.

Hier de instructie op de site van Apple: Resetting your Mac's PRAM and NVRAM

Nogmaals, vreemd dat het gewerkt heeft want er lijkt in dat lijstje met dingen die in de PRAM worden opgeslagen niets te staan wat direct met de iPhone of iTunes te maken heeft..

Ik heb nog steeds geen last meer gehad van het opnieuw opstarten van iPhone bij aansluiting sinds ik dit heb gedaan.

B.
Reageren

Labels
itunes, opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone start steeds opnieuw op! Word steeds erger! djico iPhone algemeen 1 22-08-10 22:11
Iphone start steeds opnieuw op na opnieuw instellen netwerkinstellingen RBG8 iPhone algemeen 0 19-06-10 20:44
iphone start opnieuw op bij aansluiten op computer ( windows ) susyQ81 Archief 2 08-01-10 19:58
IPhone 3G start steeds opnieuw op joostvl iPhone algemeen 4 10-08-09 09:54
Iphone start steeds opnieuw op! constantine Unlock [archief] 5 30-06-08 15:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:46.