//

[iPhone 3G] 'iPod' applicatie sluit vanzelf

[iPhone 3G] 'iPod' applicatie sluit vanzelf discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Jailbroken iPhone 3G op firmare 2.2. Sinds kort sluit mijn 'iPod' applicatie zich telkens vanzelf af, meestal wanneer ik even in Cover ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-02-09, 00:11
Whazaah Whazaah is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 32
Standaard [iPhone 3G] 'iPod' applicatie sluit vanzelf

Ik heb een Jailbroken iPhone 3G op firmare 2.2. Sinds kort sluit mijn 'iPod' applicatie zich telkens vanzelf af, meestal wanneer ik even in Cover Flow zit. Ik heb een beetje rondgelezen en men zegt dat een Restore dit probleem zou kunnen oplossen. Nu heb ik 2 vragen:

1) IS een Restore de beste oplossing voor dit probleem?

2) Als ik mijn iPhone Restore, hoe kan ik er dan voor zorgen dat alle instellingen en (Cydia) apps weer terecht komen op mijn iPhone zoals ze waren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-02-09, 00:30
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

1: Ja dit is de beste oplossing
2: Die kun je handmatig via SSH van je iPhone af halen.

Als je een iPhone hebt via Tmobile, italtie of belgie, dan kun je gewoon updaten in iTunes. Als je een unlock gebruikt zoals yellowsn0w of een extra X-SIM. dan zul je een custom firmware moeten gebruiken.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 25-02-09, 00:48
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
2: Die kun je handmatig via SSH van je iPhone af halen.
Wat ik daaraan kan toevoegen is dat je wel moet kijken wat je kopieert, misschien zit het probleem daar wel ergens tussen, toevallig iets vreemds uit Cydia geïnstalleerd?
  #4  
Oud 25-02-09, 00:55
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

1. Nee, een restore is leuk en aardig, maar niet altijd de beste oplossing.
2. Je maakt een back-up in iTunes. En Cydia apps haal je NIET handmatig van je iPhone. Waarom niet? Je zal geen update meldingen meer krijgen, en het terugzetten doe je niet zomaar, je zal rechten moeten zetten wat nog een heel gedoe kan zijn.
Mocht je restoren, gebruik dan eerst AptBackup, hiermee kun je Cydia apps makkelijk backuppen.

3. 'Sinds kort' crasht je iPod. Wat heb je voor het laatst geinstalleerd op je iPhone? Enige modificatie gedaan?
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #5  
Oud 25-02-09, 08:48
Whazaah Whazaah is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 32
Standaard

Ik heb juist zoveel mogelijk apps (Cydia én App Store) er af gehaald. Ik heb er echter ook 5 nieuwe op gezet. Ik zal even kijken of het verschil maakt als ik deze apps een keer niet meesynchroniseer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipod functie sluit af na opstarten vorderman2 iPhone algemeen 2 22-10-10 08:26
Muziek: ipod functie sluit af na opstarten vorderman2 Muziek, foto & video 0 21-10-10 16:47
Applicatie sluit direct af. Lapswance Jailbreak apps en thema's 7 19-10-09 14:57
iPod Touch 2G Valt vanzelf uit!! Wat nu? Vsteegman iPhone algemeen 2 15-04-09 22:32
Het schermpje (ipod, safari, mxtube) valt telkens na een tijd vanzelf uit.. orli iPhone algemeen 4 04-05-08 14:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:39.