//

OrbLive instellen!?!?

OrbLive instellen!?!? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb wat problemen met het installeren van Orb. Verbinding tussen iPhone en mijn pc zijn gewoon goed, maar ik heb het volgende probleem: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-03-09, 20:18
dannyzreac dannyzreac is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 28
Unhappy OrbLive instellen!?!?

Hallo,

Ik heb wat problemen met het installeren van Orb. Verbinding tussen iPhone en mijn pc zijn gewoon goed, maar ik heb het volgende probleem:

Ik heb een tv kaart gekocht, en als ik op orb.com aanmeld dan zegt hij dat de kaart comptabele is met Orb. Deze tv kaart zit gewoon in mijn oude PCI slot. Ik heb daar mijn kabel(caiway) in geplugd.
Op mijn computer kan ik via het normale programmatje die bij de tuner zat gewoon tv kijken.
Maar als ik de setup van orb volgt, lukt het totaal niet! Hij vraagt bij de setup hoe mijn 'set-top box' is verbonden aan mijn tv. dan kan je kiezen:
-ik heb er geen 1, of,
-ik heb er 1 en dat zit aan gesloten via: (zie je ene 5-tal opties)

Ik wist niet wat een set-top box was, dus ik probeerde alle 5 de opties uit, maar ik kwam er achter dat een set-top box een totaal ander apparaat is.(ik dacht dat het misschien gewoon de tv kaart was)

Toen klikte ik de 1e optie aan, dat ik er geen 1 had en klikte op next. In dat scherm moest ik mijn 'ZIP code' intypen. Mijn postcode werkte niet, maar nadat ik even op de site van orb hebt lopen speuren, kwam ik er achter dat dit alleen in Amerika werkte...

Hoe moet ik nou als nederlander de tv zenders configureren op mijn account van orb!?!?

Verder ben ik ook wel geintereseerd in wat linkjes voor steams van tv zenders.. Ik weet dan weer wel hoe ik dat in moet stellen, thank god!

Alvast bedankt voor de reacties, ik zou het te gek vinden als ik tv kon kijken op mijn iPhone!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-04-09, 22:11
shynn shynn is offline
• iOS 2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 5
Standaard

er is ook een nl setup exe
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Orblive.. Fabalaous_F iPhone Apps 17 24-11-08 19:42
orblive in app store, nu ook via 3G streamen symen89 iPhone Apps 21 11-11-08 13:00
Live tv-kijken op de iPhone, met OrbLive iCulture Jailbreak apps en thema's 4 22-09-08 12:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:28.