//

help simkaatprobleem, hij wil er niet eens in.

help simkaatprobleem, hij wil er niet eens in. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphoneclub en zijn gebruikers. Ik zit met een inmens groot probleem, wat niet over de iphone gaat maar waar ik niet mee kan wachten.Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-12-07, 18:49
alo-b alo-b is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Dicht bij den haag
Berichten: 150
Standaard help simkaatprobleem, hij wil er niet eens in.

Beste Iphoneclub en zijn gebruikers.

Ik zit met een inmens groot probleem, wat niet over de iphone gaat maar waar ik niet mee kan wachten.Ik heb gemerkt dat jullie veel verstand hebben van alles over telefoons. Ik wist met mijn probleem nergens waar ik het kon melden en hoopte dat toevallig iemand kon helpen.

Ik heb een motorola, in mijn jaguar. het is een jaguar s-type en die motorola is zo'n autotelefoon.Ik weet niet of dat er toe doet maar goed.
je moet om de simkaart te wisselen, net als bij de iphone, zo'n dingentje eruit halen, de simkaart erinstoppen en weer terugstoppen. Dit deed ik dus maar ik heb hem perongeluk verkeerd om terug gedaan.Nu heb ik de simkaart eruit kunnen krijgen maar de ding waar je je simkaart in stopt en dat weer in je mobiel stopt dat kan er niet meer uit. hij gaat tot aan de helft en hoe hard je ook eraan trekt, geen beweging.


heeft iemand misschien wat voor tip dan ook? alle reacties zijn zeer welkom.

P.S. Het spijt me zeer dat ik zo'n bericht op deze site plaats maar ik weet me geen einde raad meer.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-12-07, 19:40
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Waarom rijd je niet even naar de jaguar-dealer. Deze hebben vast wel een oplossing. Mag toch verwachten van jaguar dat dit gewoon service is
  #3  
Oud 03-12-07, 19:41
Lumpii Lumpii is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 22
Standaard

dealer/garage, helpt altijd
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hij wil niks meer sander-mr-psv Archief 1 25-12-09 13:12
iPhone: na Nieuwe update (3.0.1.) wil hij niet meer jailbreaken martijnheijmans Jailbreak 8 09-08-09 13:24
iphone wil niet veder beeld blijft op het oplaad teken staan hij wil niks meer mike18 Unlock [archief] 2 18-02-08 08:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:40.